Ihan hyvinhän meillä menee, toisin kuin sinulla, joka olet ikuinen pessimisti.Kummasti vaienneet "ihan hyvinhän meillä menee"-ihmiset.
Yritä nyt jo päättää, mitä mieltä olet, onko luku "fantastinen" vai eiNyt syöksy kiihtyy ihan tosissaan. Suurin osa teistä uunoista ei kyllä tajua tästäkään lukemasta yhtään mitään.
Ruma talousluku Suomesta: tuotanto -4,2 % | Taloussanomat
Ehkä sitä ei vain jaksa toistaa itseään jatkuvasti.Kummasti vaienneet "ihan hyvinhän meillä menee"-ihmiset.
Saatko tästä tuomiopäivän pasuunana toimimisesta jotakin kiksejä? Onko saunasi jo täynnä sokeria?"Urpilainen: Suomen tilanne pahempi kuin 1990-luvulla"
Urpilainen: Suomen tilanne pahempi kuin 1990-luvulla - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
En ole sun kanssa tässä ketjussa jaksanut vääntää, mutta huvittuneena näitä sun "prosenttilaskuja" aiemminkin katsellut.Kappas vain Siellä joku ketjussa jo alkuajoista lähtien esiintynyt "lamaa ei voi tulla!" -suurtietäjä ei yhtään tykkää, että hänen osoitetaan erehtyneen aivan totaalisesti.
Nimenomaan Olen jossain vaiheessa kommentoinut ja sekös on aapeeta ärsyttänyt. Tilanne on muuttunut sen verran, että mies sai 200 euron palkankorotuksen, jonka myötä provikatkin on kasvaneet. Viime kuukausien palkat olleet 250-500 euroa paremmat kuin viime vuonna kun otettiin iso asuntolaina Minulla oli kesällä niin paljon töitä, että jäin omasta halustani vapaalle ja tekemään vähän vähemmän.Ehkä sitä ei vain jaksa toistaa itseään jatkuvasti.
Mulla menee kohtuullisen hyvin tällä hetkellä.Kummasti vaienneet "ihan hyvinhän meillä menee"-ihmiset.
Maksamme asuntolainaa ja asumiskuluja yhtäpaljon, kuin maksaisimme vuokraa samankokoisesta asunnosta paikkakunnallamme.Kappas vain Siellä joku ketjussa jo alkuajoista lähtien esiintynyt "lamaa ei voi tulla!" -suurtietäjä ei yhtään tykkää, että hänen osoitetaan erehtyneen aivan totaalisesti.
Tuohon mielipiteeseenhän voi ainoastaan päätyä jättämällä kaikki ikävät ja ennenkaikkia "mahdottomat" hintaromahduksen uhat noteeramatta, eikös vainMinusta on tyhmää asua vuokralla, oli tilanne mikä hyvänsä ja kartuttaa jonkun muun pankkitiliä omansa sijaan.
Elämä jäisi kokonaan elämättä, jos kaikki päätökset tehtäisiin vain niiden mahdottomien uhkien mukaan. Voit kuolla huomenna vaikka auton alle, joten turha on mennä töihin aikaansa tuhlaamaan tai käydä kouluja. Eipä taida olla kovin fiksua tällainen ajattelutapa.Tuohon mielipiteeseenhän voi ainoastaan päätyä jättämällä kaikki ikävät ja ennenkaikkia "mahdottomat" hintaromahduksen uhat noteeramatta, eikös vain
Meilläpäin edelleen ihan sama tilanne kuin noin vuosi sitten. Eli hyvin menee =)Lamassa ollaan.
Kun tämä lamakin kerran tuli teille kulman takaa ihan täytenä yllätyksenä, voi moni muukin sen mukanaan tuoma asia tulla. En välttämättä vielä hehkuttelisi kuinka helppoa ja kivaa tämä on. Mutta ymmärrän valtavan asuntovelan tuoman tarpeen uskotella itselleen, ettei mitään hätää ole.Meilläpäin edelleen ihan sama tilanne kuin noin vuosi sitten. Eli hyvin menee =)
Tai itse asiassa vielä paremmin menee, kun on jo vuosi saatu asuntolainaa maksettua nopeaa vauhtia pois. Toivottavasti jatkossakin tämä lama on näin helppo.