Onko kukaan tullut raskaaksi 6,5 vrk ennen ovulaatiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyjäjäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyjäjäjä

Vieras
Olen lukenut googlea ja siellä sanotaan että siittiöt elävät 3-5vrk, joskus jopa 7 vrk.

Näinpä siis kyselen että onko kukaan raskautunut noin monen vrkn jälkeen ennen ovulaatiota?

Itse harrastin suojaamatonta seksiä mieheni kanssa n. 6,5 vrk sitten ja ovis tuntui tänään aamusta.
Meillä esikoinen tuli kertalaakista ja mietin nyt että olisko vai eikö olis mahdollista. Mikään katastrofi ei olisi vaikka tulisinkin raskaaksi, mutta ei tarvis ehkä ihan vielä :)

Varmasti, mutta ehkä harvinaisempaa. Meillä nyt 4 ja 2 päivää ennen ovista seksiä ja jännään jo tätäkin että mahtaako tärpätä tästäkään :D

Kerran tulin raskaaksi niin että oli 5 päivää ennen ovista seksiä, mutta se meni sitten kesken samantien. (off topic)

Luoja armahda näitä peruskouluopit unohtaneita. Raskaaksi tulemista on se kun siittiösolu hedelmöittää munasolun. Se EI tapahdu 7vrk ennen kuin se munasolu on siellä hedelmöitettävänä :D Toki on mahdollista tulla raskaaksi sitten ovulaation aikaan jos on harrastanut seksiä aiemmin, mutta ei se raskaus siitä ala että siittiöt nakataan sisuksiin, vaan siihen tarvitaan myös se munasolu eli ovulaatio.

Luoja armahda näitä peruskouluopit unohtaneita. Raskaaksi tulemista on se kun siittiösolu hedelmöittää munasolun. Se EI tapahdu 7vrk ennen kuin se munasolu on siellä hedelmöitettävänä :D Toki on mahdollista tulla raskaaksi sitten ovulaation aikaan jos on harrastanut seksiä aiemmin, mutta ei se raskaus siitä ala että siittiöt nakataan sisuksiin, vaan siihen tarvitaan myös se munasolu eli ovulaatio.

No shit? :D Itse ainakin ymmärsin että aloittaja kyllä tietää, vaikka ehkä ilmaisi asian hieman väärin. Mutta jee, pääsit pätemään ainakin kerran tänään :D

Yhteistyössä