The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
täällähän näyttää olevan runsaasti tietoa ja kokemusta ikääntyvän äijjän näköaloista
en ole ikääntyvä äijä,näköalani ja - kulmani ovat kaiketi sitten sidoksissa siihen,mitä jalkojen välissä on tai ei ole.

Eletty elämä ehkä toinen kulmien muokkaaja. Ja munattomana väitän, että kuitenkin siihen kulmaan ja alaan vaikuttaa eniten ihminen itse.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
ei mene. Puhun ihan sukupuolineutraalia asiaa. Ja elämäntotuutta.
Se elämä naisia sen helpomallla päästä, ketään kohtele silkkihansikkain.
Muistinko tykätä? Toivottavasti.

Visiirinne väittää, et tää on jokseenkin sukupolvineutraali asia.

Jos et satu olemaan isäni tai äitikultani, niin sit tarjolla on vielä ainakin parikyt hyvää vuotta edessä. Jos ikää riittää. Siit vaan.

Mut älä koskaanikinämilloinkaan tule mulle sanomaan, et tarttis lapsillekin jättää jotain perinnöntapaista. Vitut!

Noin ne itte asiaan suhtautuu, mut mä tykkään heistä hengissä, eikä perintöpuolesta tartte neuvotella.
 
Muistinko tykätä? Toivottavasti.

Visiirinne väittää, et tää on jokseenkin sukupolvineutraali asia.

Jos et satu olemaan isäni tai äitikultani, niin sit tarjolla on vielä ainakin parikyt hyvää vuotta edessä. Jos ikää riittää. Siit vaan.

Mut älä koskaanikinämilloinkaan tule mulle sanomaan, et tarttis lapsillekin jättää jotain perinnöntapaista. Vitut!

Noin ne itte asiaan suhtautuu, mut mä tykkään heistä hengissä, eikä perintöpuolesta tartte neuvotella.
Perintöä olen saanut, mutta jos olisin voinut vaihtaa sen onnellisiin viimeisiin vuosiin, olisin tehnyt sen heti.

Omilleni ei mittavaa perintöä jää, toivon elämän heitä silti kantavan.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30026643:
Hienosti kuulostaa kisujen yhteiselämä alkaneen kun rauhassa noin lähekkäin pötköttelevät.
Tuutti sähähti ku Nykä tuli sänkyyn, mutta eiköhän niistä vielä toverit tuli. Tuutti tykkäs veljen amerikanbuldogistakin niin hassua että se lajitoverille noin laittaa hanttiin :D Vai johtuisko sukupuolieroista.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Tuutti sähähti ku Nykä tuli sänkyyn, mutta eiköhän niistä vielä toverit tuli. Tuutti tykkäs veljen amerikanbuldogistakin niin hassua että se lajitoverille noin laittaa hanttiin :D Vai johtuisko sukupuolieroista.
Pikkuinen kuulostaa ihanalta pikku komentelijalta. Amerikanbuldogit on ihania. Tuutti ymmärtää todellisen "kauneuden" päälle :D.

Meidän katti on muuten ihan hassu. Se tykkää kun sille höpisee ruotsia. Alkaa hirmuinen puskeminen :).
 
Perintöä olen saanut, mutta jos olisin voinut vaihtaa sen onnellisiin viimeisiin vuosiin, olisin tehnyt sen heti.

Omilleni ei mittavaa perintöä jää, toivon elämän heitä silti kantavan.
Voi kuule ihanaiseni, jos elämä olis jotain peliksi kutsuttua tai todennäköisyyslaskentaa, niin kait mä ja yhtä tyhmät tavallani sen osais?

Ex- lankomies erosi puolisen vuotta ennen appiukkonsa kuolemaa ilman avioehtoa...

Eros vaan noin nykyisestä miljardista, niin ja vaimostaan ja lapsensa äidistä.

Kauhee jätkä.
 
välillä vituttaa. Ja se ei ole ikäsidonnaistakaan.


Nih. mä tiedän nääs. Mun ikäni ja naiseuteni suomalla kokemuksella.

Mikä vituttaa muru:hug:
Kuhan känisen :D

Oon nukkunu huonosti, ja en oo ehtiny/jaksanu lukee tenttiin riittävästi, ja mummot piinaa. No, ainakaan en oo vittuuntunu kasikymppinen niinku jotkut täällä töissä...vaikka ehtiihän sitäkin vielä olla :xmas:


Haleja kaikille mörökölleille ja päivänsäteille ja siltä väliltä :hug::hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä