Mies joka ei halua heti sänkyyn.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies vm 86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies vm 86

Vieras
Eli totanoin täällä kirjoittelee 27v mies ja jotenkin tullut sellainen fiilis että aika moni nainen haluaisi sänkyyn tyyliin jo toisten treffien jälkeen. Itsellenä on vähän sellainen juttu että siihen menee aikaa jotta pystyn rentoutumaan ja haluan luottaa toiseen kutakuinkin niin täydellisesti kuin on mahdollista. Eli mulle on tunnepohja todella tärkeä, mutta tuntuu että tämä on monelle naiselle ongelma.

Kun ollaan oltu vaikkapa minun luona ja tehty jotakin ja katseltu elokuva niin tuntuu että nainen käy aivan kuumana ja pettyy kun itse en ole tarpeeksi rentoutunut seksiin. Yleensä tämä johtaa siihen että nainen alkaa seuraavana päivänä selittämään ettei ole päässyt kunnolla vielä exästään yli jne ja muutenkin tuntuu että naisesta tulee epävarma. Itse en pysty puhumaan asiasta koska mielestäni toisilla ja kenties kolmannella tapaamiskerralla ollaan kuitenkin vasta tutustumisasteella enkä pysty avautumaan kunnolla asioistani. Ainakin naiset itse kirjoittavat että haluavat käyttää tutustumiseen aikaa ennen ensimmäistä seksikertaa, mutta tuntuu ettei todellisuus ole ihan tätä.

Sanotaanko vaikka näin että koen itseni suhteellisen komeaksi mieheksi ja osaan käyttäytyä herrasmiehen tavoin. Eli maksan jos nainen ei tarjoudu maksamaan treffeillä, avaan ovet mm. auton oven naiselle ja yms. En polta ja olutta tulee otettu kerran tai pari vuoteen, pidän eläimistä ja tulevaisuudessa haluan lapsia. Tietyssä mielessä haluan olla mies suhteessa, ehkä vähän perinteisessäkin mielessä. Ehkäpä mä jään sitten ikiajoiksi sinkuksi.

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Eikö kannattaisi nyt vaan uhrautua siihen tokan tai kolmannen kerran seksiin, jos se suhteen onnistuminen kerran siitä on kiinni (uhkaat jäädä sinkuksi)? Ei se niin kamalaa voi olla.

Toisaalta lienee niin, että sinussa on jotain mikä vetää puoleensa juuri tuollaisia naisia. Oletko varma, että niillä ylipäänsä on se parisuhde eikä vaan pikainen seksi mielessä?

Kokeile seuraavan kerran treffailla uutta naista useamman kerran kodin ulkopuolella, pystytte tutustumaan rauhassa eikä tule paineita, että pitäisi siirtyä makuuhuoneen puolelle tai ryhtyä sohvalla touhuihin. Käykää kahvilla, syömässä illallista, elokuvissa, teatterissa, keilaamassa...

Se on varmaan useimmilla oletuksena, että kun ollaan jo toisen kotona treffaamassa vaikkapa kolmansilla treffeillä, tarkoitus olisi harrastaa seksiä. Tuskin monellekaan naiselle on mikään kynnyskysymys odottaa pidempään, jos ylipäätään ovat muuta kuin pelkkää seksiä etsimässä, mutta jos vaan mitään selittämättä torjut naisen lähestymisen tuollaisessa tilanteessa, nainen kuvittelee että sinä et ole kiinnostunut hänestä ollenkaan. Useimmat miehet kun sitä seksiä kuitenkin aika nopeasti haluaa. Nainen ei välttämättä ole niinkään pettynyt siihen, että seksiä ei tullut, vaan loukkaantunut torjunnasta.

Kuinka pitkään sitten itse haluaisit odottaa? Jos riitttää tyyliin 5-10 tapaamista, voisi tuo kodin ulkopuolella tapailu estää kiusalliset tilanteet ja niistä aiheutuvat pettymykset. Jos kuitenkin haluaisit kuukausia odotella ennen kuin seksiin olet valmis, kyllä sinun täytyy se naisille kertoa. Jos kasvotusten sen kertominen muutamien treffien jälkeen tuntuu liian vaikealta, voisit koittaa etsiä parisuhdetta netin maailmasta ja viestitellä näistä asioista jo ennen kuin naisen tapaat.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Meillä meni parisen viikkoa, ennen kun päädyttiin sänkyyn. Mies oli meillä se, joka hidasteli. Nyt ollaan oltu 10v yhdessä, ja vaikka hyvin meneekin, niin mua harmittaa se, ettei mies ole ollenkaan riittävän halukas. En varsinaosesti joudu olemaan puutteessa, mutta kyllä kelpais vaikka joka ilta, ja mies haluaa harvakseltaan.
Olisi pitänyt kuunnella omia aavistuksiani suhteen alussa..

Treffaa jatkossa ne muutamat ekat treffit jossain muualla, kuin jomman kumman kotona?

Kotitreffeillä homma menee helposti seksiin ja jos mies ei halua, niin naiselle voi tulla aika kurja, epätietoinen ja epävarma olo. Kuten varmasti miehellekin, jos nainen ei halua.

Nainen odottaa että mies yrittää heti, koska siitä nainen tietää olevansa miehen mielestä seksuaalisesti kiinnostava. Useimmiten nainen laittaa ainakin näön vuoksi hieman hanttiin eka treffeillä. Taitaa olla tosiaan melko epätavallista, että mies ei pyri heti pöksyihin. Kertoo ehkä alhaisesta libidosta ja epävarmuudesta. Molemmat ovat naiselle turn-offeja.

[QUOTE="n87";30025551]Eikö kannattaisi nyt vaan uhrautua siihen tokan tai kolmannen kerran seksiin, jos se suhteen onnistuminen kerran siitä on kiinni (uhkaat jäädä sinkuksi)? Ei se niin kamalaa voi olla.
[/QUOTE]

Aivan. Ja sama neuvo tietysti myös naisille.

16 vuotiaana odotettiin 3 kk ennen sänkyyn menemistä, mutta nyt aikuisena yli nelikymppisenä naisena toivon saavani mieheltä mahdollisimman pian, jotta mahdolliset estyneisyydet, traumat ja vajavaisuudet selviävät. Tosiasia on, että heti seksiä haluavat miehet ovat yleensä kokeneita ja osaavat homman. Pihtaavilla on miehillä on monesti jotain traumoja ja seksi myös sen mukaista eli ei hyvää.

[QUOTE="n87";30026202]No tietysti. Sinulla on vaan joku hurskastelu tässä menossa malliin "naiset ovat siveitä ja seksuaalisesti pidättyväisiä sekä uhreja miehille, joita vaivaa kyltymätön seksinnälkä ja raiskaushalut keinoja kaihtamatta".[/QUOTE]

:O

[QUOTE="kokenut";30026224]Pihtaavilla on miehillä on monesti jotain traumoja ja seksi myös sen mukaista eli ei hyvää.[/QUOTE]

Täsmälleen samaa mieltä, sukupuolet toisin päin kääntäen.

Kaksi miestä joiden kanssa olen ollut ja jotka eivät heti halunneet olivat aivan käsittämättömän pienimunaisia kavereita, siis max 5cm luokkaa. Epäilykset kyllä heräsiivät ja olisi pitänyt uskoa vaistoa, niin kamalaa oli.. Mieheni taasen ei ollut koskaan ollut kenenkään kanssa vakaumuksensa takia (seksiä vasta sen oikean kanssa), mutta sen vain tiesi heti kun klikkasi ja päädyimme sänkyyn jo kolmansilla treffeillä (yhteenmuutto samalla kertaa sitten jo). Jos olisi kieltäytynyt silloin, niin olisin kyllä jatkanut kumppanin etsintää, jos kaikki menee yksiin, niin kyllä silloin seksi tulee mukaan kuvioihin ja jos ei tule, niin en usko että se tuleekaan tai on kovin kiinnostavaa ollenkaan. Lisäksi en ajattelekaan suhdetta ennen seksiä, joten jos homma ei sängyssä toimi, niin pitempi tapailu on vain ajanhukkaa.

Kuinka pitkään sitten itse haluaisit odottaa? Jos riitttää tyyliin 5-10 tapaamista, voisi tuo kodin ulkopuolella tapailu estää kiusalliset tilanteet ja niistä aiheutuvat pettymykset. .

AP tässä taas.

Ongelma on vähän se että mitä ihastuneempi olen naiseen niin sitä enemmän mä otan siitä paineita että onnistun pitämään naisen itselläni ja mitä enemmän otan henkisellä tasolla paineita niin sitä varmemmin jännitän sillon kun näen kyseisen naisen alasti ja pitäisi olla valmis seksiin. Eli suomeksi sanottuna, mulla ei seiso jos en ole tutstunut naiseen kunnolla ja voi luottaa häneen nyt niin hyvin kuin se on mahdollista. Siinä ei paljoa mitkään kodin ulkopuolella treffailut auto kun läheisyyttä ja kosketusta kuitenkin haluan ja se onnistuu luontavemmin kotona. Ei mulla ole ongelmaa pitää naista kainalossa ja pusutella. Eli kaikki tahdonalaiset jutut kyllä onnistuu ja mielellään noita asioita teenkin, mutta stondaamiseen en juurikaan voi tahdolla vaikuttaa. En tiiä mutta tämä on aivan törkeän nolo asia mulle koska miehethän ovat heti valmiita. Mulle parisuhteessa alussa on todella tärkeää kaikenlainen toisen halailu ja koskettelu ilman välttämättä yhdyntää. Toki ne samat arvot ovat myös pidemmässä parisuhteessa tärkeitä mutta silloin olen jo pystynyt rentoutumaan tarpeeksi jotta myös yhdyntä onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoksi päädyin onneksi jo;30026343:
Lisäksi en ajattelekaan suhdetta ennen seksiä, joten jos homma ei sängyssä toimi, niin pitempi tapailu on vain ajanhukkaa.

Eli myös niin päin että jos nainen ei heti kostu toisilla treffeillä kun painostan seksiin niin nainen vain vaihtoon koska homma ei tule toimimaan? Anteeks nyt vain mutta itse pitäisin kiinni tuollaisesta naisesta hampain ja kynsin. Tietysti se on naisilla helppoa kun voi sarjadeittaa miehiä vaikka joka päivä ja sitten valitsee sen pelimiehen.

Eli myös niin päin että jos nainen ei heti kostu toisilla treffeillä kun painostan seksiin niin nainen vain vaihtoon koska homma ei tule toimimaan? Anteeks nyt vain mutta itse pitäisin kiinni tuollaisesta naisesta hampain ja kynsin. Tietysti se on naisilla helppoa kun voi sarjadeittaa miehiä vaikka joka päivä ja sitten valitsee sen pelimiehen.

En ikimaailmassa jaksaisi olla miehen kanssa, jonka saisi _painostettua_ sänkyyn.. Kyllä sitä pitää itse haluta ja en kyllä jaksaisi miestä joka ei olisi todella seksuaalinen ja kiihkeä, kuten minäkin, se olisi ankea yhteinen tulevaisuus. Ei varmasti minunkaan mies olisi jonkun toisen kanssa saanut sitä ylös tai edes halunnut seksiä, mutta se on ihan eri asia kun Sen Oikean kohtaa. Ja jos sitä ihmistä ei halua ylitse kaiken, vaikka mikä olisi, niin hei hei ja seuraava sitten kiitos.

Tarkoitin tosin sitä kylläkin, että sängyssä klikkaa noin niinkuin yleisesti, että homma toimii yhteen ja on sitä kemiaa siellä, muuten ei kiinnosta jatkaa tapailua. Pelimiehen valitsemisestakaan en tiedä kun otin sen täydellisen vastakohdan itselleni. Älä ole noin kamalan katkera, ei varmana onnista tuolla asenteella...

Hei ap!

Mun mies oli just tuollainen kuin sinä - halusi tutustua hyvin ja pusutella jne ennen sänkyyn menemistä. Minä olin kärttämässä häntä sänkyyn heti ekoilla treffeillä, mutta mies kieltäytyi. Miehen syyksi paljastui myöhemmin juuri tuo, että jännittää, jos ei ole tuttu kumppani. Ja kun jännittää, ei seiso.

Olin kieltämättä torjumisesta itse vähän ihmeissäni, kun mielestäni olimme perfect match ja olin tottunut siihen, että yleensä minä olen se, joka ei anna jos mies ei ole kiinnostava. Mutta uskoin, että miehellä on syynsä, ja aika pian hän kertoikin, mistä on kyse, tyyliin toisilla tai kolmansilla treffeillä, kun olimme vähän humalassa jossain keikalla tjsp.

Nyt olemme olleet naimisissa 3,5 vuotta ja meillä on 2 lasta. Miehellä ei edelleenkään aina seiso, jos on jotain stressiä tai suorituspaineita syystä tai toisesta. Ja se on täysin ok, koska en itsekään ole mikään orgasmiautomaatti.

Meidän suhteen alussa ratkaisevaa oli avoimuus ja se, että jännittäminen ei kuitenkaan vaikuttanut miehen itsetuntoon. On siis hyvin itsevarma ja intohimoinen tapaus, ja saa todella sukat pyörimään mun jaloissa edelleen ;) Se, että haluaa tuntea toisen ennen sänkyyn menemistä ei tosiaan ole huono asia. Ole itse sinut jutun kanssa äläkä häpeile puhua siitä.

Jos kemiat on kohdallaan, pitäisi kiihottua jo ensimmäisestä kunnon suudelmasta. Ei silti välttämättä halua heti sänkyyn hypätä, mutta vetovoimaa täytyy olla. Näin ainakin itselläni, joten jättäisin itse miehen joka ei sytytä (tai joka painostaa seksiin).

Voi toki naisella silti olla kuivuusongelmaa ja miehillä erektiohäiriöitä. Niihin on saatavissa apua. Ei sinua auta odottelua ja tunteiden syveneminen, sehän vaan lisää panoksia ja paineita ensimmäistä seksikertaa kohtaan. Suosittelisin, että käväiset lääkärin puheilla. Sinisten pillereiden avulla voit sitten luottavaisin mielin sen ensimmäisen kerran hoitaa ja kun saat onnistuneita kokemuksia, itseluottamuksesi kasvaa ja myöhemmin hoituu ilmankin. Sitä paitsi pidemmässä suhteessa satunnaiset seisokkihäiriöt ei niin paljon haittaa, mutta jos ensimmäisellä kerralla näin käy, voi moni jättää sikseen koko jutun.

Jos sinulla on yleisesti ottaen haluttomuutta, etkä kiihotu ollenkaan tapailemistasi naisista (stondis ja kiihottuminen on kaksi eri asiaa), niin silloin kannattaa tsekkauttaa testosteronitaso myös.

Mun mieheni on justiin tollanen :). Eli alkuaikoina ei heti petitouhut ollu ekana mielessä, onneks. Oon nimittäin ite arka siinä, että pitäis olla heti käymässä kiinni kuin sika limppuun. Tolla iholle tuppaamisella mut saa karkotettua aika tehokkaasti.

Sanot vaan suoraan, että haluat tuntea ihmistä etes jonkin verran ennenkuin pystyt virittäytymään noille petitouhuille ja tuon asian voi sanoa ihan jopa lempeesti niin, ettei loukkaa. Tän päivän naiset on rohkeempia seksuaalisuutensa kanssa ja ovat myös hyväksyneet oman seksuaalisen minänsä ja halunsa. Miesten voi, ehkä... (en ole varma) vaikea ehkä ymmärtää, koska joka puolelta annetaan erilaista tietoa naisten seksuaalisuudesta. Toiset naiset on rohkeempia ja hakevat ehkä vain hetken huvia ja toiset on taas vähän ujompia ja pidättyväisempiä. Toinen ihminen ei ole ajatusten lukija, joten olis siksikin hyvä sanoa ääneen ja rehellisesti, mitä ite haluaa. Tolla luodaan sitä luottamusta ja annat rehellisen kuvan itestäs. Voi olla, että miehille ton tasonen jutustelu on vaikeeta, mutta ilman omien tunteitten ja tuntemusten sanottamista ääneen, on toisen ihmisen vaikee ymmärtää sitä ihmistä joka ei sano tuntemuksiaan ja tunteitaan ääneen. Jää liikaa tilaa väärin ymmärryksille ja saa ehkä toisen ihmisen hermostumaan, käsittämään asioita väärin ja tulkitsemaan sen toisen ihmisen eleet ja ilmeet väärin jne.

Musta toi on vaan järkevää ja samalla tolla luodaan pohjaa sille turvalle ja luottamukselle, mitkä mulle ainakin on tärkeitä siinä vaiheessa, kun sen toisen ihmisen kanssa alan samaa sänkyä kuluttamaan. Mun mieheni ei painostanu, eikä mitään muutakaan. Oltiin samalla aaltopituudella tuon petitouhun alottamisen kanssa, ettei ongelmia syntyny. Ollaan edelleenkin samalla aaltopituudella monen, monen muunkin asian kanssa ja pystytään puhumaan kaikesta, niin hyvistä kuin huonoista asioista ja uskon, että johtuu pitkälti siitä, että, ettei kiirehditty minkään asian kanssa, vaan siten, että otettiin toisemme ja toistemme tunteet huomioon :). Se pohja luodaan juurikin tuolla, että otetaan aikaa siihen tutustumiseen ja näin luodaan pohja turvalle ja luottamukselle.

Pidä vaan oma linjasi. Minä kunnioitan miestä, joka ei heti ole sänkyyn pyrkimässä. Varmaan löydät itsellesi
hyvän kumppanin, ilman että sinun täytyy luistaa periaatteestasi.
Nykyaika on liiankin seksikyllästeistä.

[QUOTE="Merri";30026689]Pidä vaan oma linjasi. Minä kunnioitan miestä, joka ei heti ole sänkyyn pyrkimässä. Varmaan löydät itsellesi
hyvän kumppanin, ilman että sinun täytyy luistaa periaatteestasi.
Nykyaika on liiankin seksikyllästeistä.[/QUOTE]

Erektiohäiriö ei ole mikään periaate. Jos seksistä pidättäytymiseen olisi vakaumuksellisia syitä, olisi tietysti paras pitää periaatteistaan kiinni ja etsiä samankaltainen kumppani. Mutta jos suhteet kaatuu siihen ettei seiso, niin ehkä se lääkäri olisi kumminkin oikea osoite.

Luulisin, että sinulla on käynyt vain huono tuuri, tai oletkohan ehkä etsinyt naisia vääristä paikoista? Minä en missään nimessä olisi valmis seksiin muutamien treffien jälkeen, ja uskon etten todellakaan ole ainut nainen, joka näin ajattelee. Tokihan sinun kannattaa ilmaista naiselle, että vaikket ole vielä halukas sänkyyn niin olet kuitenkin kiinnostunut hänestä, jotta nainen ei ymmärrä väärin. Ja jos nainen ei halua enää tapailla, niin silloin hän ei todennäköisesti ollut sinulle sopiva. Olen aivan varma, että löydät kyllä naisen, joka haluaa itsekin odottaa.

Yhteistyössä