Obsidan ja pahoinvointi

Onko täällä muita kenelle tulee oksennustakin melkein saman tien ko lääkeistä? Onko joku vastava siihen olemassa, ettei niin pahaa oloa tulisi joka kerta? Raudan arvot minulla on 89 ja enkä voi lääkeitä ottaa, kun sen verran pahaa olo tulee joka kerta.

Mä pystyn just ja just käyttämään Obsidania, mutta vain silleen että heti perään syön jotain todella todella suolaista tai makeaa.
Alkuraskaudesta yritin käyttää nestemäistä Floravitalia ja se ei pysynyt sisällä sitten millään ja se aiheutti kamalat huuto-oksennuskohtaukset.

"terttu"
Hui, onpas sulla alas päässy hemppa :O Nyt vaan todella terveellistä ruokaa koitat syödä, vaikka voihan olla että ellet saa lisäraudalla nousemaan laittavat sulle verensiirron.

"jossu"
Ferroforte on nestemäinen rautavalmiste, jota myydään luontaistuotekaupassa ja monissa isommissa marketeissa. Siinä on raudan lisäksi monia vitamiineja. Imeytyy nestemäisyytensä takia hyvin. Kannattee kokeilla tuota. Itse olen käyttänyt tuota (mustaviinimarjan makuinen) raudan puutteessa ja siitä on myös ollut apua järkyttävässä raskauspahoinvoinnissa.

kiireellinen
Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös;30024434:
Vähennä viljoja, koska niiden fytaatit estävät raudan imeytymisen.

Ei ihme, jos muitakin oksettaa se:
Simmons
Ja kaikki fosfaatit estävät ravinteiden imeytymisen - ja aiheuttavat sitä kautta monia vaivoja, kuten osteoporoosia. Siitä kertoi lääkäri Teppo Järvinen jokin aika sitten televisiossa. Katso tämä ohjelma, fosfaateista:
Fr

Yhteistyössä