HS: tutkimus miesten kasvoista (testi maskuliini vs. feminiini)

• Viestiketjun aloittaja Tjaah
  • Ensimmäinen viesti
hiton kakarat
Oottepa te ilkeitä! Olihan siinä monenäköistä mutta ihan tiedoksi että vaikka te olette tottuneet näkemään kaikkialla vain erityisen kauniita ihmisiä koska rumia ei haluta näyttää mediassa niin

HALOO MAA KUTSUU PALSTALAISIA!

Ei sellaista olekkaan jota ei voisi katsoa. Siis ihan tosissaan te siellä kehtaatte väittää että jonkun naamaa ei pysty edes katsomaan ilman että alkaa oksettaa.

Hyi teitä! hävetkää!

Ja tiedän kyllä että noita on ohjelmilla muokattu, mutta silti tekee pahaa kun aikuiset ihmiset ei voi yhtä kyselyä tehdä KUN OKSETTAA HYI ÄLLÖÖ HYI SE IHMISNAAMA.

Kasvakaa aikuisiksi.

säpäle harmaana
Kieltämättä minuakin ihmetyttää nämä rumuuskommentit. Jos tuossa olisi naisten kuvia ja miehet haukkuisivat kaikki kuvat kuvottaviksi, mitähän siihen sanottaisiin..

Ap...
Okei :) Kiva kun leveämpikasvoisistakin miehistä vielä tykätään :D

Mut tosiaan kulttuuri vaikuttanee myös kauneusihanteisiin miehistä. Luin kiinnostavan artikkelin Naistutkimus-julkaisusta ja siinä oli just kuinka meillä Suomessa ei oo ollut sellaista "ritarillinen mies, hento nainen" -juttua kuin muualla. Meillä sukupuolten väliset erot on _joissain asioissa_ olleet aika pienet ja epäsymmetriset historiassa. Ja jotenkin minusta tuntuu, että feminismin myötä myös miesten feminiiniys on paljon lisännyt suosiotaan 2000-luvulla. Machokulttuurikin on meillä aika olematonta.

Itse olen toki joissain asioissa aika feminiini, mutta taas joissain aika maskuliini.
Varmaankin elinolosuhteet ovat vaikuttaneet ja emännän on täynynyt olla tomera ja topakka. Toisaalta suomalaiset miehet ovat usein aggressiivia (erityisesti kännissä), huonon itsetunnon omaavia ja homofobisia. Nämä "perusjuntit" siis. Siinä mielessä ehkä machokulttuuri on Suomessa erittäinkin vahva. Esimerkiksi naisiin kohdistuva väkivalta on yleistä. Myöskään herrasmiesmäisyys ei ole Suomessa yleistä.

AP...
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30017418:
Kieltämättä minuakin ihmetyttää nämä rumuuskommentit. Jos tuossa olisi naisten kuvia ja miehet haukkuisivat kaikki kuvat kuvottaviksi, mitähän siihen sanottaisiin..
No siinähän ei olisi mitään uutta. Jatkuvastihan äijät ja myös naisetkin haukkuu naisten ulkonäköä. Naisten ulkonäköä on aina arvosteltu, joko on liian kaunis tai liian ruma. On aikakin että myös miehien ulkonäköä aletaan arvostelemaan.

"Mandi"
Tulos oli että Sinua miellyttävät 70-prosenttisesti maskuliiniset ja 30-prosenttisesti feminiiniset kasvot.

Mutta todellakin helvetin rumia miehiä! Piti valita kumpi on vähemmän ruma. :( Ajatuskin että joutuisi panemaan noita miehiä yyyh... :x Olispa ollut komeita miehiä niin testi olisi ollut helpompi tehdä. Mutta tiesin kyllä jo ennestään että mä tykkään miehekkäistä piirteistä. Rakastan miehekkäitä miehiä. :p

Peyote
No, aikalailla täydelliset huulet, söpö nöpönenä ja siniset silmät tota tummaa ihoa vasten. Miinusta hölmöstä kyyneltatuoinnista, mutta noin tietämättömän ja viattoman näköinen kaveri saa senkin anteeksi.

Luulen että toi yhdistelmä, tumma iho ja vaaleat silmät sen innostumisen on aiheuttanut.

"Pidät kauniista miehistä."

:) Olen kyllä ollut tietoinen asiasta ennen testiäkin.
Datan linkin mies on makuuni liian jykevä, surkee nenä ja jotenkin kolhon raakalaisen näköinen.
Huulet, ihonväri ja silmät erittäin hyvät.

Yhteistyössä