The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun esikko muuten soitti mulle eilen iltapäivällä, kun oli herännyt. Kertoi , ettei ole vielä hussannu Missisipissä rahaa,ku 3 dollaria omiin juttuihin. Hussaa sitten kun kohta puolin Suomen aikaa ovat takasin Nykissä.
Kyllä onkin ollut outoa, kun ei ole ollut 11 päivään poikaa kotona, onneksi enää ei mene kauaa kun tulee :heart:
 
Niin kai olinkin:) Vaikka mitään en ollut varsinaisesti päättänyt mutta joo. Olen nyt jokatapauksessa menossa ensviikolla kaupoille niin voihan siinä samalla vähän katsella...mut tietty jos en halua kauheeta stressiä niin heitän ton koltun niskaani..tuskin ne ehtii katella siellä mitä mulla on päällä.Rymyän jossain nurkassa piilossa. Korut onkin sitten taas asia erikseen,millasia helyjä häissä ruukaa olemaan...Oikeesti,miks mä stressaan nyt kaikesta?!
"..rymyän jossain nurkassa piilossa..."....

:D - kuules nyt sinä ihana nainen, nurkassa sun paikkas ei tosiaankaan ole....ellei :rolleyes:....sulla ole siinä kainaloisena joku jumalainen leveät hartiat ja polvet notkahduttavan katseen omaava Mies :p

Korut ja muut asusteet riippuvat kans myös sun omasta mausta ja siitä fiiliksestä missä itse parhaiten viihdyt. Eli - nyt heität sen stressin hittoon ja lähdet siitä ajatuksesta, että menet juhliin pitämään hauskaa ja kenties jopa tutustumaan uusiin ihmisiin :).

Jos sä laitat hiukset esim. ylös, niin silloin laita jotkut isot korvakorut. Ja koska mekossa itsessään oli mun mielestä kivasti kuviota, niin ranteissa vois olla blingblingiä ja kaulassa ei välttämättä niinkään.

Mutta - käy ihmeessä kauppoja kiertämässä, voikin olla että kun et kuitenkaan mene ns. haku päällä, niin saatatkin tehdä tosi hienoja löytöjä vapautuneessa mielentilassa :). Näin mulla ainakin homma toimii, stressin ja sen pakon edessä tulee tehtyä niitä kuuluisia harhaostoksia, joita todellakin kotona sitten ihmettelee ja siunailee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30020096:
Mun esikko muuten soitti mulle eilen iltapäivällä, kun oli herännyt. Kertoi , ettei ole vielä hussannu Missisipissä rahaa,ku 3 dollaria omiin juttuihin. Hussaa sitten kun kohta puolin Suomen aikaa ovat takasin Nykissä.
Kyllä onkin ollut outoa, kun ei ole ollut 11 päivään poikaa kotona, onneksi enää ei mene kauaa kun tulee :heart:
...siivet kantavat siis, loistavaa :heart: :)!

Ja ihan fiksua toimintaa säästää pelimarkat varsinaisille paikoille.

Koetahan jaksaa siellä ikävässäsi :hug:, tosin ylpeyttä ja riemua saat myös tuntea kun omasi noin hienosti pärjää isossa maailmassa :)
 
"..rymyän jossain nurkassa piilossa..."....

:D - kuules nyt sinä ihana nainen, nurkassa sun paikkas ei tosiaankaan ole....ellei :rolleyes:....sulla ole siinä kainaloisena joku jumalainen leveät hartiat ja polvet notkahduttavan katseen omaava Mies :p

Korut ja muut asusteet riippuvat kans myös sun omasta mausta ja siitä fiiliksestä missä itse parhaiten viihdyt. Eli - nyt heität sen stressin hittoon ja lähdet siitä ajatuksesta, että menet juhliin pitämään hauskaa ja kenties jopa tutustumaan uusiin ihmisiin :).

Jos sä laitat hiukset esim. ylös, niin silloin laita jotkut isot korvakorut. Ja koska mekossa itsessään oli mun mielestä kivasti kuviota, niin ranteissa vois olla blingblingiä ja kaulassa ei välttämättä niinkään.

Mutta - käy ihmeessä kauppoja kiertämässä, voikin olla että kun et kuitenkaan mene ns. haku päällä, niin saatatkin tehdä tosi hienoja löytöjä vapautuneessa mielentilassa :). Näin mulla ainakin homma toimii, stressin ja sen pakon edessä tulee tehtyä niitä kuuluisia harhaostoksia, joita todellakin kotona sitten ihmettelee ja siunailee :D
En tiedä miten hiukset laitan ja koruissa tykkään korvissa pitää blingiäkin mut sit ranteissa ja kaulassa jotain puukoruja mut en tiedä sopiiko ne nyt ihan tohon juhlaan. Ja blingit ja puujutu ei sitten taas mene samaan aikaan. Mulla olis tietty tohon sopiva rannekoru musta valkonen mut se on puukoru ja sit on korviksia kyllä erilaisia,rentoa ja juhlallista ,blingiä ja puisia.
 
...siivet kantavat siis, loistavaa :heart: :)!

Ja ihan fiksua toimintaa säästää pelimarkat varsinaisille paikoille.

Koetahan jaksaa siellä ikävässäsi :hug:, tosin ylpeyttä ja riemua saat myös tuntea kun omasi noin hienosti pärjää isossa maailmassa :)
Pojan mielestä sielä Jacksonissa ei oo mitään hyvää kauppaa/kauppoja missä vois tuhlata rahansa :D
Mut luulen , että aika on mennyt aika paljon katukorikseen ja muuhun. Haluais kuulemma lähtee opiskelemaankin valtoihin, saas ny sitte nähdä :D
 
En tiedä miten hiukset laitan ja koruissa tykkään korvissa pitää blingiäkin mut sit ranteissa ja kaulassa jotain puukoruja mut en tiedä sopiiko ne nyt ihan tohon juhlaan. Ja blingit ja puujutu ei sitten taas mene samaan aikaan. Mulla olis tietty tohon sopiva rannekoru musta valkonen mut se on puukoru ja sit on korviksia kyllä erilaisia,rentoa ja juhlallista ,blingiä ja puisia.
No nyt sitten menee ihan oman makusi mukaan eli laitatko blingit korviin - se jo yksistään mun mielestä riittäis jo oikein hyvin - vai laitatko näyttävät puukorut ranteisiin ja miksei korviinkin? Kaulaan mä en välttämättä lähtis itse laittamaan mitään, koska mekossa itsessään on näyttävyyttä tuossa kuosissa - mun piti oikein katsoa kuviasi uudestaan ja vielä kerran sanon, että on oikein hieno sun päälläsi :)! - vaan ranteisiin ja/tai korviin.

Oi kuule, sä olet siellä niin nättinä, että :)! Luotat vain omaan varmaan makuusi.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30020165:
Pojan mielestä sielä Jacksonissa ei oo mitään hyvää kauppaa/kauppoja missä vois tuhlata rahansa :D
Mut luulen , että aika on mennyt aika paljon katukorikseen ja muuhun. Haluais kuulemma lähtee opiskelemaankin valtoihin, saas ny sitte nähdä :D
Jahans, että siellä on ollut niinkin hienoa,että opiskelut siintävät silmissä -sehän on älyttömän mahtavaa :)! Jos siihen tilaisuus urkenee, niin totta ihmeessä koukkuun on tartuttava!

Joka tapauksessa poikasi kotiutuu miljoonien ihanien kokemuksien kanssa. Ja huomaa, että hyvä on lähteä maailmalle, kun siellä pärjää mutta hienoa on tulla takaisin kotiinkin :heart:
 
kahvikirahvi
Ookkonää kidnapannu sen kitaramiehen :O
Valitettavasti en, vaan Tuutikki ei nauti ollenkaan tästä matkasta. Kuusi ja puoli piiiiiitkää tuntia matkaa sen kanssa. Se vinkuu ja rääkyy kun mikäkin. Parit päiväunet se on tässä paidan sisällä nukkunu mutta loppuajan se on ollu ku mikäki perseestä revitty demoni.

Kitaramies ei muuten ole karvainen eikä se huuda :D
 
Valitettavasti en, vaan Tuutikki ei nauti ollenkaan tästä matkasta. Kuusi ja puoli piiiiiitkää tuntia matkaa sen kanssa. Se vinkuu ja rääkyy kun mikäkin. Parit päiväunet se on tässä paidan sisällä nukkunu mutta loppuajan se on ollu ku mikäki perseestä revitty demoni.

Kitaramies ei muuten ole karvainen eikä se huuda :D
No aattelin, että se hätäpäissään kiljuu, ku raahaat sitä tukasta kohti kotiluolaa :xmas:



Kyl mää oikeesti arvasin, että sun uus vauva siellä möykkää. Kissanpennut :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30020408:
Kiitos illasta Rinsessa :kiss:

Voimme varmastikkin todeta, että valtakunnassa on kelvollista Garage ice tea -juomaa tarjolla :p.

Mutta missä se AK lymyili :O.
Kiitos itsellesi. Ehkä se kuoharikin oli kelvollista, vaikkei mennytkään ehkä ihon alle.

Tai tiedä sinusta, jos lähdit iltapalalle. :saint:


Myttynen, Mythago kuulehan , seuraavan kerran tulet oikeasti mukaan. Se on viitta niskaan ja garagelle. Prinsessa käskee ja noita lumoaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Kiitos itsellesi. Ehkä se kuoharikin oli kelvollista, vaikkei mennytkään ehkä ihon alle.

Tai tiedä sinusta, jos lähdit iltapalalle. :saint:

Myttynen, Mythago kuulehan , seuraavan kerran tulet oikeasti mukaan. Se on viitta niskaan ja garagelle. Prinsessa käskee ja noita lumoaa.
No, voi hitokseen. En mie voinut mihinkään iltapalalle lähtiä. Äitee oottaa toista klo.14. reikä reikä kalakukolle :xmas:.

Ja Myttynen :attn:. Me todella tulemme noutamaan siut :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä