The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kyllä mäki oon aina puhunu harjotelupaikoista että oon töissä.

Ja on sama kuusviikkonen pieni. Sillä on sisaruskin täällä mutta epäilen sen olevan lyhytikäinen kun se on vähän vammainen hassutassu.
Onko muuten hyviä nimiehdotuksia?
 
Huomenta :flower:

Kiraffin uus kaveri nosti vallattoman kissa kuumeen.
Mahdottoman sulonen kaveri :heart:

Tosin semmosta tassuttelijaa ei kannata tähän talouteen ottaa ennen kun tuosta meidän vanhasta rouvasta aika jättää. Ja toivottavasti ei jätä vuosiin!

(hän on muuten koira, ei sentäis anoppi)
 
kahvikirahvi
Mää taidan mennö suihkuun karkuun kun alkaa vituttamaan tuo narttu joka yrittää omia pennut itelleen ja se kurnuttaa ja mouruaa ärsyttävästi. Mutta kiva että hoitaa pentuja, vois vaan tehdä sen pienemmällä äänellä :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun pitäis mennä hakeen uusi, pienempi kortti puhelimeen kun tuli hankittua uusi puhelin eikä vanha kortti käy.
Eka kosketusnäyttöpuhelin mulla ja ostin lumia 800.
Ihan pihalla noista malleista ja merkeistä mutta enköhän tuolla pärjää sen mitä pitää :D
Käytettyä ja suht edullista kuitenkin etsiskelin :)
 
Mun pitäis mennä hakeen uusi, pienempi kortti puhelimeen kun tuli hankittua uusi puhelin eikä vanha kortti käy.
Eka kosketusnäyttöpuhelin mulla ja ostin lumia 800.
Ihan pihalla noista malleista ja merkeistä mutta enköhän tuolla pärjää sen mitä pitää :D
Käytettyä ja suht edullista kuitenkin etsiskelin :)
Toivottavasti ostit tuttavalta :D Voi reklamoida ainakin suullisesti jos on jotai häikkää :D
 
Mun pitäis mennä hakeen uusi, pienempi kortti puhelimeen kun tuli hankittua uusi puhelin eikä vanha kortti käy.
Eka kosketusnäyttöpuhelin mulla ja ostin lumia 800.
Ihan pihalla noista malleista ja merkeistä mutta enköhän tuolla pärjää sen mitä pitää :D
Käytettyä ja suht edullista kuitenkin etsiskelin :)
tarkkakätinen ja -silmäinen loihtii isosta kortista pienen saksilla
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Inanna
Se on se käyttötuntuma, mikä ratkaisee. Vielä en ole löytänyt kosketusnäytöllistä, josta pitäisin. Miksei enää tehdä hyviä näppäinpuhelimia :confused: Pidän vanhat nokialaiset tallessa, niin kauan kuin niissä virta pihisee.
 
Mä siirryin hetkellisesti takaisin vanhaan nokialaiseen. Lumiaa en ole kokeillut, mutta niiden käyttäjät kehuvat niitä.
Kaikilla käyttäjillä on varmaan omat "suosikkina".
Ja vaikeahan noista on tietää kun malleja ja merkkejä on paljon.
Enkä kyllä mitään ihmeellisyyksiä puhelimeen kaipaa.
Aloitetaan tuolla ja katsotaan miltä vaikuttaa :)

Ja en ostanut tutulta. Mutta on kuitenkin puhelinnumero ja kotoa hain niin voin reklamoida henk.koht :D

Enkä viitsi alkaa leikkeleen korttia. Eikös jonkun rinnakkaiskortinkin voi saada? Näin olin lukevinani jostain.
Jotkut haluavat ottaa vanhan puhelimen esim matkalle, töihin tms ja haluavat pitää vanhankin kortin.
No, eiköhän tuo selviä kun liikkeessä käy.
 
Mun pitäis tuo säpäle näyttöinen samsungi päästää tuskistaan.
Kameran linssikin alkaa olla niin naarmunen että kuvat on kauhiaa suheroa.

Tiedä sitten mikä pitäis hommata tilalle. Toinen samanlainen? :rolleyes:
Windowsiin oon vastoin kaikkia todennäkösyyksiä kumminkin tykästynyt,
joten se on käyttiksenä oltava.
 
Käyt operaattorilla ja numerosi siirretään pienemmälle sim-kortille. Säästä kortin mukana tuleva kehys. Se toimii adapterina simmille, jos simmi tarvitsee siirtää väliaikaisesti takaisiin vanhempaan puhelinmalliin. Estä laitteen etu- ja takalasin rikkimeno eli osta parilla kympillä laitteelle pätevä suoja, joka suojaa reunat ja molemmat lasit.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Inanna
Ja jos puhelin kaupoilla yksikin Giganttilainen (tai Musta Pörssiläinen, ihan sama) lohkasee mukahauskan veikeästi, että "Kuinkas monelle Mekapikkelssille ois neidin kamerassa tarvetta? höh höh höö."
Niin mä vannon että se myyjä löytää ne pikkelsinsä jostain syvältä, syvältä, syvältä... sisältään. :kieh:
 
Mun pitäis tuo säpäle näyttöinen samsungi päästää tuskistaan.
Kameran linssikin alkaa olla niin naarmunen että kuvat on kauhiaa suheroa.

Tiedä sitten mikä pitäis hommata tilalle. Toinen samanlainen? :rolleyes:
Windowsiin oon vastoin kaikkia todennäkösyyksiä kumminkin tykästynyt,
joten se on käyttiksenä oltava.
Ei kannata urautua johonkin tiettyyn merkkiin, jollei se nimenomaan ole hyvä tuote.

On meidän kaikkien etujen mukaista, että ei osta merkkitietoisesti vaan laatutietoisesti.

Ja google osaa auttaa, ihan suomeksikin näissä asioissa jos ei itse tiedä mikä on hyvä mihinkin :)

Häiritsee se kun niin moni oikeasti edelleen puhuu vain merkin perusteella asioista.

Minusta iPhone, Samsung ja Nokia on perinteisesti olleet ihan hyviä kaikki omalla tavallaan, eikä yhdessäkään oikeasti ole vaikeaa opetella käyttämään puhelinta pitää vaan käyttää hieman aikaansa siihen että oppii mistä ne itselle tärkeimmät asiat löytää.

Isoin miinus minusta iPhonessa on kiinteä akku, sen jälkeen resurssien hallitsemisen vaikeus. (muistin käsittely jne)

Nokialaisessa nyt isoin miinus on se, että nokialainen ei ole enää suomalainen tuote vaan microsoftin, jonka toimintatavat on välillä suhteellisen erikoisia kun mobiilibisnes on niille aika uusi asia edelleen.

Samsungissa (ja androideissa yleensäkin) ongelmaista on lähinnä se, että laitteita on niin järkyttävä määrä, erilaisia malleja, että juuri itselle sopivan löytäminen on hankalaa jos ei halua maksaa kipeäksi itseään, jolloin tod näk ostaa paljon sellaistakin ohessa mitä ei tarvitsisi.

Mutta niin.

Blaablaa.
 
Ja jos puhelin kaupoilla yksikin Giganttilainen (tai Musta Pörssiläinen, ihan sama) lohkasee mukahauskan veikeästi, että "Kuinkas monelle Mekapikkelssille ois neidin kamerassa tarvetta? höh höh höö."
Niin mä vannon että se myyjä löytää ne pikkelsinsä jostain syvältä, syvältä, syvältä... sisältään. :kieh:
Mä vaan aina hymyilen noille ja vastaan, että sori...firman liittymä...vaikkei oliskaan.
 
Se on se käyttötuntuma, mikä ratkaisee. Vielä en ole löytänyt kosketusnäytöllistä, josta pitäisin. Miksei enää tehdä hyviä näppäinpuhelimia :confused: Pidän vanhat nokialaiset tallessa, niin kauan kuin niissä virta pihisee.
Niinhän se on. Ja toiset on kauheita halkoja kädessä :LOL:
Tuo tuntui käteen ihan kivalta. Ja koko iphonen kanssa melko sama.
Käytettyä ja suht edullista tosiaan hain mutta kävin kaupoissakin vähän hypistelemässä malleja että tiesi vähän minkä kokoista katsoo :D
Mullakin on tuo oma vanha ja sitten isältä jäi suht uusi näppäinmalli :)

Ja nythän joistain vanhoista puhelimista maksetaan melko hyvinkin.
Harmi kun ei ole tallessa omaa ekaa nokia 1631 mallia, 3310 kyllä on :LOL:
 
Ei kannata urautua johonkin tiettyyn merkkiin, jollei se nimenomaan ole hyvä tuote.

On meidän kaikkien etujen mukaista, että ei osta merkkitietoisesti vaan laatutietoisesti.

Ja google osaa auttaa, ihan suomeksikin näissä asioissa jos ei itse tiedä mikä on hyvä mihinkin :)

Häiritsee se kun niin moni oikeasti edelleen puhuu vain merkin perusteella asioista.

Minusta iPhone, Samsung ja Nokia on perinteisesti olleet ihan hyviä kaikki omalla tavallaan, eikä yhdessäkään oikeasti ole vaikeaa opetella käyttämään puhelinta pitää vaan käyttää hieman aikaansa siihen että oppii mistä ne itselle tärkeimmät asiat löytää.

Isoin miinus minusta iPhonessa on kiinteä akku, sen jälkeen resurssien hallitsemisen vaikeus. (muistin käsittely jne)

Nokialaisessa nyt isoin miinus on se, että nokialainen ei ole enää suomalainen tuote vaan microsoftin, jonka toimintatavat on välillä suhteellisen erikoisia kun mobiilibisnes on niille aika uusi asia edelleen.

Samsungissa (ja androideissa yleensäkin) ongelmaista on lähinnä se, että laitteita on niin järkyttävä määrä, erilaisia malleja, että juuri itselle sopivan löytäminen on hankalaa jos ei halua maksaa kipeäksi itseään, jolloin tod näk ostaa paljon sellaistakin ohessa mitä ei tarvitsisi.

Mutta niin.

Blaablaa.
Mutta mä oon "urautunut" tohon just siksi kun monien kokeilemien jälkeen se oli hyvä.
Ukon kautta meillä oli uusia puhelimia testissä kotona jos jonkin moista, on kokeiltu Nokiaa, Huaweita, HTCta, eri Samsungeja ja Iphoneja.
Ja käyttiksiä tietty kanssa kaikkia mahdollisia...

Olisin varmaan hyvinkin iphone uskovainen jos siinä olisi se irroitettava akku, ja oli mun käteen jotenkin liian painavan tuntunen, ei sillä, kyllä kännykässä saa vähän painoa ollakin ettei se ole ihan semmosen muovi rimpulan tuntunen, mutta jotenkin tuo ei vaan sopinut mun kätöseen. Ja valikot oli mulle osittain liian epäloogisia.

Nokioita on ollut useampi kokeilussa, Lumiat varsinkin tökkii mulla ja pahasti.
Enkä edes tiedä miksi.

Samsungeista oon tykännyt eniten, oli peräjälkeen Galaxy S3 joka oli periaatteessa ihan hyvä, tai no, parempikin. Mutta enempi tykästyin tuohon nykyseen Ativ ässään.
Windowsin logiikka käyttiksenä sopii mulle.
Löydän sieltä kaiken ilman että tarvitsee mennä valikon, valikon, valikon taakse.
Ja se natsaa mun käteen.

HTC:n tuommonen vanhempi (en muista mallia) luuri oli mulla kanssa, kosketusnäyttö jossa oli siihen sivulle flipattavat näppäimet. se oli yksi kaikkien aikojen lemppari puhelimia, mutta pari päivää testattuani sitä totesin ettei se enä riitä mulle...
Eikä mitään hajua mimmosia uudemmat HTCt on.

Luuri viidakko on ihan mahdoton nykyään, jos menee sinne Giganttiin valikoima on vielä suht siedettävä, mutta kun alkaa internetin ihmeellisestä viidakosta selailemaan tulee se tukahtuminen valinnan varan alle, niitä on liikaa!

Siksi tuntuis helpommalta pysytellä tuossa "vanhassa, hyväksi todetussa" :D

Ja blaa blaa blaa täältäkin,
voiko enää kuivempaa kaakatusta olla kun nää tekniikan ihmeelliset asiat :stick:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä