kahvikirahvi
Muistathan että muusikot on renttuja ja mää puhuin herrasmiehestäEn kommentoi, jotta en kiusaa :saint:
Muistathan että muusikot on renttuja ja mää puhuin herrasmiehestäEn kommentoi, jotta en kiusaa :saint:
Meinasit mainita soittimen?En kommentoi, jotta en kiusaa :saint:
Muttaku soittimeen liittyvän henkilön tapaan vata ens viikolla (ja suljen palstan kotiinlähtöön asti), niin turha vielä olla kannustavan uteliasMeinasit mainita soittimen?
Niin minäkin.
Kirahvillamme on kumma tapa mieltää kannustava uteliaisuus kiusanteoksi???
Katkeruus on väärä sana. En ole katkera vaan ainoastaan saatanan väsynyt.joo. Se katkeruus yksin erotetun miehen yksinoikeus ole. Tai velvollisuus.
Mutta pakko sitä katkeruudenmanttelia ole koko loppuelämää kantaa kuitenkaan,
Kenenkään.
( ei elämän mitään pusihalisöpöstely, kaikki on asenteesta kiinni, pusi- positiivista tarvitse olla)
:hug:Katkeruus on väärä sana. En ole katkera vaan ainoastaan saatanan väsynyt.
Mut sinänsä maailma eromiehen silmin... no, en suosittele kokeilemaan.
Yhtenä päivänä olet jonkinmoinen yhteiskunnan tukipylväs. Sit tiput kerralla kymmenen kerrosta kierreportaita alas, eikä siellä alla ole pehmusteita. Ns. status muuttuu muuallakin kuin omassa päässä. Ja se oma pää on loksahtanut siihen asentoon, et vanhetaan yhdessä, hankitaan keinutuolit ja elämän suurin katastrofi on se jos jäät on vieneet mökiltä laiturin.
Mut suurin muutos on muualla. Naiset erotessaan yleensä pääsevät eroon paskiaisesta. Elämä paskiaisena ei o kovin kivaa.
Oi onnea :flower:! Olipahan urakka mutta tuli tehtyä!TADAA!!!
Koottu on! Ja mää oon ihan väsy taas kerran,meni valvomiseksi.No vasta tässä on 1,5h ollu hereillä, että venahti herääminen kun nukkumaankin pääs niin myöhään.
No jos rehellinen olen niin en mä ollut kuin avustava henkilö koko projektissa mutta mitä väliä sillä kun tuli tehtyä ja hauskaa oli Jäi muutama ylimääräinen osakin mutta ei niille ollut paikkaa joten olivat kai jotain ylimääräisiä koko paketissa.Oi onnea :flower:! Olipahan urakka mutta tuli tehtyä!
Onko hieno? Saisko kuvaa? Jäikö ylimääräisiä osia ?
Heiii, teillähän on sitten mennyt kasaus ihan putkeen, kun vielä hauskaakin oli ! Loistavaa!No jos rehellinen olen niin en mä ollut kuin avustava henkilö koko projektissa mutta mitä väliä sillä kun tuli tehtyä ja hauskaa oli Jäi muutama ylimääräinen osakin mutta ei niille ollut paikkaa joten olivat kai jotain ylimääräisiä koko paketissa.
Juu,tuollanen.Mun piti saada sellanen missä on edes yks lukollinen laatikko ja muissa ei oikein ollut.Mut olen tohon ihan tyytyväinen,paljon tilaa ja saa paperit ja mapit järjestykseen.Olis mulla ollut toinenkin vaihtoehto mutta siinä tuli sitten jo hinta vastaan niin otin ton edullisemmana sitten. Ja jos joskus haluan tosta eroon niin menee varmaan ihan kivasti kaupaksi vaikka en mä sitä nyt heti ole myymässä pois mut jos joskus tulee tilanne et möisin.Heiii, teillähän on sitten mennyt kasaus ihan putkeen, kun vielä hauskaakin oli ! Loistavaa!
Ja siis tommonen mikä kuvassa - siisti! Löytyy oikein lukollinen laatikkokin, se on plussaa se. Mä olen semmosta kans meille ettiny mutta toistaiseksi en ole mieleistäni löytänyt - enkä etes kranttukaan taida olla :O - tiiä sitten pitäskö semmonen sitten ite väsätä....
Saattasipa tulla ainakin....erikoinen
Aivan varmasti menee käsistäsi, jos joskus sellaisessa tilanteessa olisit. Tuohan on ajattoman tyylikäs .Juu,tuollanen.Mun piti saada sellanen missä on edes yks lukollinen laatikko ja muissa ei oikein ollut.Mut olen tohon ihan tyytyväinen,paljon tilaa ja saa paperit ja mapit järjestykseen.Olis mulla ollut toinenkin vaihtoehto mutta siinä tuli sitten jo hinta vastaan niin otin ton edullisemmana sitten. Ja jos joskus haluan tosta eroon niin menee varmaan ihan kivasti kaupaksi vaikka en mä sitä nyt heti ole myymässä pois mut jos joskus tulee tilanne et möisin.
Eipä ole: / Ei tänne mahdu enää mitään uutta ja enpä taida tarvitakaan mitään. Kyllä ne taitavat kädet vähän möhläskin välillä mut hoksottimet pelas ja saatiin ajoissa tilanne korjattua,muuten olis voinut tulla vaikka minkälainen taideteosAivan varmasti menee käsistäsi, jos joskus sellaisessa tilanteessa olisit. Tuohan on ajattoman tyylikäs .
Nyt kun asennuttaja/tilaaja/kasauskaverineitsyys on mennyt , niin joko on tiedossa uutta kasailuoperaatiota? Nälkä kun tahtoo kasvaa syödessä ja mitä ilmeisemmin sulla oli käytössäsi melkoisen taitavat kädet ....
Heittäydy vaan mukaan joukkoomme :wave:Äh, meinasin heittäytyä syvälliseksi mutta en taida kuitenkaan viittiä alkaa vaan itkettää.
Olisko se päiväkahviaika?
Älä kerro etukäteen sapuskan nimeä.:wave: Iltapäivää..tulipas tehtyä hyvää ruokaa. Vaikka se hippasen epäonnistuikin. Piti tulla makaronilaatikkoa mutta enempi tuo oli pataa, ei siis laatikoitunu niin hyvin kuin olis pitänyt. Mutta, tulee varmasti syötyä
Eli tilanne on harvinaisen bueno. Mutta jos tarvista tulee, niin tiedät että apu löytyykin läheltä .Eipä ole: / Ei tänne mahdu enää mitään uutta ja enpä taida tarvitakaan mitään. Kyllä ne taitavat kädet vähän möhläskin välillä mut hoksottimet pelas ja saatiin ajoissa tilanne korjattua,muuten olis voinut tulla vaikka minkälainen taideteos
Neito nokkela ja näppärä keksii ihanminkävaan akuutin tai ajattoman avuntarpeen saadakseen tahtoessaan taitavat kädet paikalle.Eipä ole: / Ei tänne mahdu enää mitään uutta ja enpä taida tarvitakaan mitään. Kyllä ne taitavat kädet vähän möhläskin välillä mut hoksottimet pelas ja saatiin ajoissa tilanne korjattua,muuten olis voinut tulla vaikka minkälainen taideteos