The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oonkohan mä tulossa vanhaksi ja tylsäksi kun eilen tuli mietittyä (hauskasta huolimatta) että kyl mä enempi tykkään nähä kavereita selvinpäin eikä ryyppäämisessä oo enää sitä hohtoa mitä joskus 17-18-kesäsenä oli.
 
No oliko kivaa herätä aamulla auringonpaisteeseen, mitätähäh :D?!

Ihanaa :heart:

Lämmintä se ei ole, viileä tuulenvire käy, mutta just semmonen passeli ulkonapuuhastelukeli kylläkin :).

Pyhäpäiväksi tämä vaikuttaa varsin mainiolta!
 
joo. Se katkeruus yksin erotetun miehen yksinoikeus ole. Tai velvollisuus.

Mutta pakko sitä katkeruudenmanttelia ole koko loppuelämää kantaa kuitenkaan,


Kenenkään.


( ei elämän mitään pusihalisöpöstely, kaikki on asenteesta kiinni, pusi- positiivista tarvitse olla)
Katkeruus on väärä sana. En ole katkera vaan ainoastaan saatanan väsynyt.

Mut sinänsä maailma eromiehen silmin... no, en suosittele kokeilemaan.

Yhtenä päivänä olet jonkinmoinen yhteiskunnan tukipylväs. Sit tiput kerralla kymmenen kerrosta kierreportaita alas, eikä siellä alla ole pehmusteita. Ns. status muuttuu muuallakin kuin omassa päässä. Ja se oma pää on loksahtanut siihen asentoon, et vanhetaan yhdessä, hankitaan keinutuolit ja elämän suurin katastrofi on se jos jäät on vieneet mökiltä laiturin.

Mut suurin muutos on muualla. Naiset erotessaan yleensä pääsevät eroon paskiaisesta. Elämä paskiaisena ei o kovin kivaa.
 
Katkeruus on väärä sana. En ole katkera vaan ainoastaan saatanan väsynyt.

Mut sinänsä maailma eromiehen silmin... no, en suosittele kokeilemaan.

Yhtenä päivänä olet jonkinmoinen yhteiskunnan tukipylväs. Sit tiput kerralla kymmenen kerrosta kierreportaita alas, eikä siellä alla ole pehmusteita. Ns. status muuttuu muuallakin kuin omassa päässä. Ja se oma pää on loksahtanut siihen asentoon, et vanhetaan yhdessä, hankitaan keinutuolit ja elämän suurin katastrofi on se jos jäät on vieneet mökiltä laiturin.

Mut suurin muutos on muualla. Naiset erotessaan yleensä pääsevät eroon paskiaisesta. Elämä paskiaisena ei o kovin kivaa.
:hug:

Elämä ei mene kuin elokuvissa. Vaikka kuinka niin tahtois.

Elämä on kovaa. Ja kylmää. Ja täynnä yllätyksiä, eikä aina niin mukavia. Elämä on myös arvaamaton, se mokoma laittaa ihmisen nöyrtymään ja muuttumaankin.

Eri asia on sitten se, että antaako siinä elämän yllätyksellisyydessä ja kenkkumaisuudessa kokonaan periksi. Että luovuttaa. Että antaa vain aaltojen keikuttaa ja viedä virran mennessään.

Siinä on vain se surullinen juttu, että silloin jää huomaamatta ne pienet mutta hyvin oleelliset, kenties koko loppuelämän kantavat ja huipputärkeät maamerkit. Kun lopettaa elämästä.

Paskiaisena oleminen ei varmasti ole kivaa. Mutta - jos muut ajattelevat noin, niin se ei suinkaan ole niin tärkeä kuin se, jos itse ajattelet itsestäsi noin. Siihen paskamaisuuteensa voi helposti hukkua ja kadota. Eri asia on se, että kannattaako se.

Mun mielestä ei. Paskiaisen kannattaa aukaista silmänsä ja - kyllä - sydämensä. Sitä saattaa jopa yllättyä. Positiivisesti :).
 
peTtuRI
https://www.sanomakauppa.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/SMF-Kauppa-Site/fi_FI/-/EUR/ViewData-Start/1823099647;pgid=7n50I0s0ur800093lyuaDwpZ0000f20ZDZkb;sid=pVgYkwyrA1AZk182xoFQs-ChHNTWDBNQYHM=?JumpTarget=ViewCampaign-Start&ProductUUID=GNEK7A8gf2cAAAFDHRhAseXp&OfferCode=27009013&KeepForms=true
 
Oi onnea :) :flower:! Olipahan urakka mutta tuli tehtyä!

Onko hieno? Saisko kuvaa? Jäikö ylimääräisiä osia ;)?
No jos rehellinen olen niin en mä ollut kuin avustava henkilö koko projektissa mutta mitä väliä sillä kun tuli tehtyä ja hauskaa oli :D :D Jäi muutama ylimääräinen osakin mutta ei niille ollut paikkaa joten olivat kai jotain ylimääräisiä koko paketissa.

 
No jos rehellinen olen niin en mä ollut kuin avustava henkilö koko projektissa mutta mitä väliä sillä kun tuli tehtyä ja hauskaa oli :D :D Jäi muutama ylimääräinen osakin mutta ei niille ollut paikkaa joten olivat kai jotain ylimääräisiä koko paketissa.

Heiii, teillähän on sitten mennyt kasaus ihan putkeen, kun vielä hauskaakin oli :)! Loistavaa!

Ja siis tommonen mikä kuvassa - siisti! Löytyy oikein lukollinen laatikkokin, se on plussaa se. Mä olen semmosta kans meille ettiny mutta toistaiseksi en ole mieleistäni löytänyt - enkä etes kranttukaan taida olla :O :D - tiiä sitten pitäskö semmonen sitten ite väsätä....

Saattasipa tulla ainakin....erikoinen :D
 
Heiii, teillähän on sitten mennyt kasaus ihan putkeen, kun vielä hauskaakin oli :)! Loistavaa!

Ja siis tommonen mikä kuvassa - siisti! Löytyy oikein lukollinen laatikkokin, se on plussaa se. Mä olen semmosta kans meille ettiny mutta toistaiseksi en ole mieleistäni löytänyt - enkä etes kranttukaan taida olla :O :D - tiiä sitten pitäskö semmonen sitten ite väsätä....

Saattasipa tulla ainakin....erikoinen :D
Juu,tuollanen.Mun piti saada sellanen missä on edes yks lukollinen laatikko ja muissa ei oikein ollut.Mut olen tohon ihan tyytyväinen,paljon tilaa ja saa paperit ja mapit järjestykseen.Olis mulla ollut toinenkin vaihtoehto mutta siinä tuli sitten jo hinta vastaan niin otin ton edullisemmana sitten. Ja jos joskus haluan tosta eroon niin menee varmaan ihan kivasti kaupaksi vaikka en mä sitä nyt heti ole myymässä pois mut jos joskus tulee tilanne et möisin.
 
kahvikirahvi
Urgh, tunnin päästä pitäis lähteä kaupungille ja olo on aika... mielenkiintoinen. Sain sentään käytyä suihkussa ja silleen, jos ees melkein ihmiseltä näyttäisin kunhan liikkeelle lähden.
Täällä vaan muu porukka vielä nukkuu, joko saa herättää?
 
Juu,tuollanen.Mun piti saada sellanen missä on edes yks lukollinen laatikko ja muissa ei oikein ollut.Mut olen tohon ihan tyytyväinen,paljon tilaa ja saa paperit ja mapit järjestykseen.Olis mulla ollut toinenkin vaihtoehto mutta siinä tuli sitten jo hinta vastaan niin otin ton edullisemmana sitten. Ja jos joskus haluan tosta eroon niin menee varmaan ihan kivasti kaupaksi vaikka en mä sitä nyt heti ole myymässä pois mut jos joskus tulee tilanne et möisin.
Aivan varmasti menee käsistäsi, jos joskus sellaisessa tilanteessa olisit. Tuohan on ajattoman tyylikäs :).

Nyt kun asennuttaja/tilaaja/kasauskaverineitsyys on mennyt :D, niin joko on tiedossa uutta kasailuoperaatiota? Nälkä kun tahtoo kasvaa syödessä ja mitä ilmeisemmin sulla oli käytössäsi melkoisen taitavat kädet :rolleyes: :)....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
:wave: Iltapäivää..tulipas tehtyä hyvää ruokaa. Vaikka se hippasen epäonnistuikin. Piti tulla makaronilaatikkoa mutta enempi tuo oli pataa, ei siis laatikoitunu niin hyvin kuin olis pitänyt. Mutta, tulee varmasti syötyä :)
 
Aivan varmasti menee käsistäsi, jos joskus sellaisessa tilanteessa olisit. Tuohan on ajattoman tyylikäs :).

Nyt kun asennuttaja/tilaaja/kasauskaverineitsyys on mennyt :D, niin joko on tiedossa uutta kasailuoperaatiota? Nälkä kun tahtoo kasvaa syödessä ja mitä ilmeisemmin sulla oli käytössäsi melkoisen taitavat kädet :rolleyes: :)....
Eipä ole: / Ei tänne mahdu enää mitään uutta ja enpä taida tarvitakaan mitään. Kyllä ne taitavat kädet vähän möhläskin välillä mut hoksottimet pelas ja saatiin ajoissa tilanne korjattua,muuten olis voinut tulla vaikka minkälainen taideteos:D
 
Äh, meinasin heittäytyä syvälliseksi mutta en taida kuitenkaan viittiä :) alkaa vaan itkettää.

Olisko se päiväkahviaika?
Heittäydy vaan mukaan joukkoomme :wave: :D

Mä vielä passaan tuota sumpin tekemistä, just sain mattimyöhäsenä hiukan sapuskaa itekin....Mies tehnyt aivan tajuttoman hyvää perunajauhelihalaatikkoa :p :heart: ja oma vika kun tässä älysin sitten kuppelehtia ja kupeksia niin, jotta en ollut kyynärpäätaktiikalla muiden mukana täyttämässä vatsaani :D

Jos kotvasen kuluttua tässä sitten pihauttas itekin...ja korkkais tuon eilisen piirakantekeleen, että mitä siitä tuli vai tuliko mitään...
 
:wave: Iltapäivää..tulipas tehtyä hyvää ruokaa. Vaikka se hippasen epäonnistuikin. Piti tulla makaronilaatikkoa mutta enempi tuo oli pataa, ei siis laatikoitunu niin hyvin kuin olis pitänyt. Mutta, tulee varmasti syötyä :)
Älä kerro etukäteen sapuskan nimeä.
Sapuskan nimi voi ihan hyvin olla vaik joka päivä "äitin ylläripylläri". Laitat sitä ja aina onnistuu. :p
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja IhQ
Slurp, päiväkahviaika. Mieskin heräsi juuri, joten nyt voi mun viikonloppu alkaa. Relaan heti sohvalle laiskottelemaan. Tosin yksi ikkunanpesu viekoittelisi. Pulu teki siihen hirveet paskat ja nyt puntaroin, että pesiskö vai sulkisko vaan kaihtimet.
 
Eipä ole: / Ei tänne mahdu enää mitään uutta ja enpä taida tarvitakaan mitään. Kyllä ne taitavat kädet vähän möhläskin välillä mut hoksottimet pelas ja saatiin ajoissa tilanne korjattua,muuten olis voinut tulla vaikka minkälainen taideteos:D
Eli tilanne on harvinaisen bueno. Mutta jos tarvista tulee, niin tiedät että apu löytyykin läheltä :).

Noi kasaamiset on kyllä omia operaatioitaan :D. Mä tykkään siitä puuhasta kovasti, mies ei niinkään...ja kun me yleensä sitten yhdessä ährätään, niin..sanotaanko että sitä asiantuntijuutta on runsaasti silloin ilmassa :D

...ja sitä "mitäs mä sanoin"- hihittelyä hyvässä hengessä :D
 
Eipä ole: / Ei tänne mahdu enää mitään uutta ja enpä taida tarvitakaan mitään. Kyllä ne taitavat kädet vähän möhläskin välillä mut hoksottimet pelas ja saatiin ajoissa tilanne korjattua,muuten olis voinut tulla vaikka minkälainen taideteos:D
Neito nokkela ja näppärä keksii ihanminkävaan akuutin tai ajattoman avuntarpeen saadakseen tahtoessaan taitavat kädet paikalle.

Ja jos taitavien käsien hoksottimet pelaa, niin kantavat pullan paikalle milloin neito keittää kaffet.
 
Eipä tuu taitavia käsiä auttamaan vaikka kuinka vinkuisin. Kun olin sinkku, niin lavuaari vessasta meni rikki. Pyysin kahtakin tuntemaani miestä auttamaan vaihdossa. Huom, kävin itse K-Raudassa ostamassa uuden ja kannoin sen autoon ihan itse (myyjä virnuili etten selviä kantamisesta) ja vielä kotiinkin ehjänä. Vaihdoin sen itse vaikka ruumiita meinasi tulla välillä. Jonkun ajan päästä toinen näistä miehistä pyysi apua uuden omakotitalon sisäverkon kaapeloinnissa ja läppärin asennuksessa. Arvatkaa, mitä suosittelin, muutama ruma sana.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä