The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mies on ollut hereillä muutaman tunnin ja sinä aikana pesin kylppärin ja vessan, imuroin, pyyhin pölyt, kastelin kukat ja nyt pyöritän pyykkiä. Ihana "pikkuapulainen" hidastaa mun hommia. Eli kotihommat suoritettu lälläslää.
 
..eih, pois mun on nyt tästä mentävä *kaivaa valkoista nessua esiin*...siis jääkää toviksi, hetkeksi pienoiseksi....vaalin tätä muistoa koko hellan ääressä olo ajan :heart:...

Jälleenkohtaamisemme hetki olkoon riemukas :wave:

:D - ei töttöröö vaan
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Luomuvalkkaria, siitä ei tule migreeniä. Huomenna otan toisen lasillisen. Menöö kauheeks ryyppäämiseksi tämä viikonloppu.

Tiimarivihot taas esille, tämän vuoden alkoholinkulutus kokonaisuudessaan nyt jo huimat kaksi lasillista valkkaria ja puoli tölkkiä siideriä.
Hei...nyt kiinnostuin tuosta valkkarista! Kehtaatko ihan näin kahden kesken heittää nimenkin, voisin varsin mieluusti ottaa koetestaukseen :p...
 
meillä syötiin pizzaa ja kokista. :p

perhanan uuni kypsentää epätasaisesti, toinen puoli kypsyy hyvin ja ruskistuu,toinen puoli jää vaaleaksi. :mad:
 
Samaan hengenvetoon pitääkin mainostaa että löysin kirppikseltä ihanan mekon, se vaan on aikas lyhyt miun makuun. Vähän polvien yläpuolelle, on alusmekko ja päällä semmoinen pitsi/harsomainen mekko. Pikkumusta mutta pienellä tvistillä, sen etumus on täynnä kukkia ja pieniä helmiä. Kesäisen musta väriltäänkin eikä ees liian tiukka, ei näy kaikki muhkut :)
Ja, hinta oli 1€!
:D Hyvä kirppislöytö on just parasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Asiankannatus joka mua hämmästyttää/kummastuttaa kuin pientä oravaa on se, et miksi tää ketju ei ole pysyvä/uusiutuva alkaen paivämäärästä pari kk sitten?

Niin ja iltaa.

Nuorempi poikakin on ny sit ripitetty.

Mulla on enää yksi pieni lapsi ja tuo pieni tyttökin on tänä vuonna teini.

Esikoislikka on jo aikuinen nainen ja just eilenhän mä kannoin hänet kopassa kotiin?

Tää ajaksi kutsuttu on hirveen epäreilu juttu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä