AwwGotta go fast
[video=youtube;uUr4PYK2JaM]https://www.youtube.com/watch?v=uUr4PYK2JaM[/video]
AwwGotta go fast
[video=youtube;uUr4PYK2JaM]https://www.youtube.com/watch?v=uUr4PYK2JaM[/video]
Me like!osia,ruuveja,tappeja,pikkusia nauloja,saranoita,sivuja ,pohjia ja ja ja...juma että noita osia on! En mä tajua mitään! Ihan helvatisti noita pikkusäliä.
OHJEETosia,ruuveja,tappeja,pikkusia nauloja,saranoita,sivuja ,pohjia ja ja ja...juma että noita osia on! En mä tajua mitään! Ihan helvatisti noita pikkusäliä.
Siis häh, mää kait oon käsittänyt, että miehet vaan jotenkin niinku mystisesti osaa koota huonekaluja. Ja korjata autoja, ja rakentaa talon, ja metsästää mammutin. Et se on niinku luontaista.OHJEET
ne pitää lukea huolella ja noudattaa niitä ihan viimestä yksityiskohtaa myöden
muuten siitä hommasta ei tuu hevonvittua
no mitä sää sitten siellä kaukana olet kun sua tarvitaan täällä:stick:Me like!
no oon pällistellyt ohjeita mutta vittu siltikään ymmärrä:kieh:OHJEET
ne pitää lukea huolella ja noudattaa niitä ihan viimestä yksityiskohtaa myöden
muuten siitä hommasta ei tuu hevonvittua
ei se ole kovin kova homma semmoselle joka on noita tottunu kasaamaan ja osaa lukea ne ohjeetno oon pällistellyt ohjeita mutta vittu siltikään ymmärrä:kieh:
ja miks mä edes vaivaan päätäni kun ei mun sitä tarviis ite koota...en vaan kehtais millään sanoa et tossa on levällään en osannut mitään tehdä.Ja kiva tulla tekee kun on ihan helvetinmoinen homma ja mää vaan sanoin et ei se kovin iso homma olla.No on se!!
kaitpa niitä semmosiakin miehiä onSiis häh, mää kait oon käsittänyt, että miehet vaan jotenkin niinku mystisesti osaa koota huonekaluja. Ja korjata autoja, ja rakentaa talon, ja metsästää mammutin. Et se on niinku luontaista.
en mä tiedä onko toi kasaaja tottunut tälläsii kasaamaan,epäilen mut osaa kai se paremmin kuin minä...toivottavasti.ei se ole kovin kova homma semmoselle joka on noita tottunu kasaamaan ja osaa lukea ne ohjeet
Et luvannu sitä bj.tä :snotty: Muuten olisin jo.no mitä sää sitten siellä kaukana olet kun sua tarvitaan täällä:stick:
: /Et luvannu sitä bj.tä :snotty: Muuten olisin jo.
kolikot vaan kopiokoneeseen, auttasko se?Miksi rahaa ei voi venyttää? Eurosta kaksi, riittäisi paremmin.
Hyvä idea ja sitten Prismaan ostoksillekolikot vaan kopiokoneeseen, auttasko se?
.......jaaa...vai kukat ....Tuo mekko päällä on pakko hiplata etupuoltaan, on niin kivantuntuiset ne kukat