The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
OHJEET

ne pitää lukea huolella ja noudattaa niitä ihan viimestä yksityiskohtaa myöden

muuten siitä hommasta ei tuu hevonvittua
no oon pällistellyt ohjeita mutta vittu siltikään ymmärrä:kieh:
ja miks mä edes vaivaan päätäni kun ei mun sitä tarviis ite koota...en vaan kehtais millään sanoa et tossa on levällään en osannut mitään tehdä.Ja kiva tulla tekee kun on ihan helvetinmoinen homma ja mää vaan sanoin et ei se kovin iso homma olla.No on se!!
 
no oon pällistellyt ohjeita mutta vittu siltikään ymmärrä:kieh:
ja miks mä edes vaivaan päätäni kun ei mun sitä tarviis ite koota...en vaan kehtais millään sanoa et tossa on levällään en osannut mitään tehdä.Ja kiva tulla tekee kun on ihan helvetinmoinen homma ja mää vaan sanoin et ei se kovin iso homma olla.No on se!!
ei se ole kovin kova homma semmoselle joka on noita tottunu kasaamaan ja osaa lukea ne ohjeet
 
Likka on kattonut uusia Kaapoja läppäriltä melkein koko päivän...
Ite touhuilin muutamat kotihommat alta pois ja sen jälkeen oon juurruttanut persettä soffan nurkkaan. :ashamed:

Päätin siis vaan hyväksyä tän päivän molli voittosen ilmapiirin,
mut silti vähän hävettää tämmönen saamattomuuden multihuipentuma.
 
IhQ
Samaan hengenvetoon pitääkin mainostaa että löysin kirppikseltä ihanan mekon, se vaan on aikas lyhyt miun makuun. Vähän polvien yläpuolelle, on alusmekko ja päällä semmoinen pitsi/harsomainen mekko. Pikkumusta mutta pienellä tvistillä, sen etumus on täynnä kukkia ja pieniä helmiä. Kesäisen musta väriltäänkin eikä ees liian tiukka, ei näy kaikki muhkut :)
Ja, hinta oli 1€!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä