pin up-henkinen muoti ja rumat läskit ämmät

• Viestiketjun aloittaja hameet repeää
  • Ensimmäinen viesti
hameet repeää
kellomekot, kynähameet, vahva huulipuna jne näyttää olevan yleistyvä muoti-ilmiö MUTTA: miksi ihmeessä 90% tämän tyylin fanittajista on joko
A. lihavia, vaatteet näyttävän repeävän hetkellä millä hyvänsä!
tai B. surkeita meikkaajia, huulipuna on miten sattuu ja muutenkin näyttää siltä kuin kyseessä olisi joku angastaava teinihevari

Dita Van Teese on kyllä hottis, mutta plösöjen pottunokkaisten suomimammojen on ihan turha pyrkiä samaan :X

"jjj"
Olen huomannut saman, että nuo pin up- ja rockabillytsydeemit vetoavat vähän pulskempiin naisiin, mutta on se musta silti kivempi tyyli kuin joku perus leggarit-tunika-crocsit-look.

no huoh
Dita ei ole ns. aito pin-up, vaan Hollywood-versio sellaisesta.

Minusta lihavuutta isompi ongelma on pin-uppien tatuoinnit; ne eivät todellakaan kuulu sen aikakauden naiselle!

[QUOTE="qwe";30004585]Olen huomannut saman. Kirjoitustyyli aina paljastaa. Näitä on minusta aika paljon.
Surullista. Yksinäinen ja masentunut ihminenhän hän on.[/QUOTE]

Vissiin kaikki palstalaiset mustat ja harmaat ovat yhtä masentuneita ja yksinäisiä. Mutta onneksi on palsta jonne voi kaikki samanhenkiset kokoontua :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
Huoh vaan
[QUOTE="...";30004859]Naturismi on aina ajatonta, ja samaa nahkaa käytetty jo useita satoja tuhansia vuosia.[/QUOTE]

Mutta siitähän saattaisi joku vaikka saada sen käsityksen, että plösö pottunokka tykkää omasta kehostaan. Iik!

Alkuperäinen kirjoittaja hameet repeää;30004470:
kellomekot, kynähameet, vahva huulipuna jne näyttää olevan yleistyvä muoti-ilmiö MUTTA: miksi ihmeessä 90% tämän tyylin fanittajista on joko
A. lihavia, vaatteet näyttävän repeävän hetkellä millä hyvänsä!
tai B. surkeita meikkaajia, huulipuna on miten sattuu ja muutenkin näyttää siltä kuin kyseessä olisi joku angastaava teinihevari

Dita Van Teese on kyllä hottis, mutta plösöjen pottunokkaisten suomimammojen on ihan turha pyrkiä samaan :X
varmasti ihan nättiä pukeutumista, jos valitsee oikean kokoiset vaatteet, eikä liian pieniä.

Musta noi pin up vaatteet on ihania. Niitä saa cypershopista ja meinasin ainakin korsetin hommata. Oon ite hoikka ja mulla menossa joku itteni muuttamis prosessi ja meinasin hommata noita vaatteita :D. Johtuneeko orastavasta kolmenkympin kriisistä joka ilmenee itteni muuttamisella.

lusikka
Jos tarkoitat burleskia(Dita Van Teese on siitä tunnettu), niin siihen kuuluu juuri aika ronski tyyli ja nimenomaan rehevät naiset. Näky ei aina miellytä kaikkia, mutta yhtä lailla burleski voi olla karseaa katsottavaa kovin laihoillakin naisilla.

Dita Van Teese on myös karismaattinen estradilla ja hänen menestyksensä on kiinni siitäkin. Pelkkä madamen kroppa ei riittäisi saamaan julkiosuutta, mitä hän on työnsä puolesta saanut. Joten jos vertaat häntä suomalaisiin pottunokkiin, niin minäkin voisin sinulta kysyä mikset sinä millään vois näyttää vaikkapa Miley Cyrukselta.

Burleski, pin up, fiftari jne ovat tyyliltään erilaisia, joten pysytään asiassa muutenkin. Ja tähän mennessä, ne, jotka sitä harrastavat, ovat pääsääntöisesti meidän kulmilla pk-seudulla ihan tyylikkäitä. En arvostelisi, enkä lähtisi tiiraamaan millainen nenä kenelläkin on. Myös kokonaisuus ja tyyli ratkaisee.

Oletko edes käynyt ikinä katsomassa burleskia?

• Tykkää
Reactions: UteliasVili
miksi he"""ssä minä haukkuisin rakastaamaani tyylisuuntausta harmaana?! :headwall:
tuskinpa olen ainut, joka erehdyksessä kirjoittaa "van" koska se satutaan lausumaan niin.. ja itselläni muutenkin aivot kääntävät asioita hassusti, esim. "kello 16" muuttuu "kello kuudeksi". mutta toivottavasti ikiomalla perskärpäselläni on nyt hyvä mieli !

Yhteistyössä