"Näin Meillä"
Punkkihan pitäisi irrottamisen jälkeen polttaa. Mikä on mielestänne kätevin tapa tehdä tämä?
Monilla nettisivuilla on siitä mainittu, ja jossakin lehdessäkin oli juttua. Luulin että se on yleisesti tiedossa.Kuka susittelee? minäkään kuullu moista.
Meinaatko tosissasi että ne jäävät kiltisti sinne roskikseen odottelemaan eivätkä kiipeä ulos?!Mökillä ne tungetaan polttoroskiin ja palavat sitten aikanaan saunan tulisijassa.
No varmaankin se on ainoa keino tuhota ne munineen päivineen. Tuskin sitä muuten suositeltaisiin. Kyllä mä mieluummin poltan punkin kuin päästän sen munimaan parituhatta kaltaistaan lisääEn oikein tajua tuotta polttamisjuttua. Kellä on aikaa sellaiseen pipertämiseen?
No hyvä jos eivät... Ehkä eivät jos siihen päälle tosiaan tulee heti reippaasti muuta roskaa. Punkithan ovat liikkuvaisia, voivat vaellella ihmisen vaatteissa tai eläimen turkissa tuntikausia ennen kuin pureutuvat. Itse en uskaltaisi luottaa siihen etteivät hissuksiin kiipeä roskiksestakin ja levittäydy ympäri kämppää :-x Yäk...!Paperissa oon ne roskiin toimittanu. Ei ne aivan vähällä sieltä paperin sisältä ja roskien alta lähde.
Punkitkin ovat jumalanluomia olentoja ja niillä on tarkoitus. Nyt pikku vaavipunkki pääsi jatkamaan elämäänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellistä toimintaa;30004583:Kävin poistamassa tk:ssa punkin viime kesänä. Hoitajat tuumasivat että voi ku pikkunen punkki ja kato se on vielä elossakin. Sitten avasivat oven ja heittivät sen ulos pihalle.... :O Kiva sinne vaan pihalle jonkun muun riesaksi....