The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta. Hitto miten voi olla kujalla ja tukossa näin aamusta. Taidan mennö keittelemään teetä.

Ja lipsu, mä oon ens viikon torstaina hyppäämässä yöjunalla kotia kohti niin viimeistään sitten voin antaa pieniä viitteitä tapaamisen sujumisesta. Ehkä, jos ootte kiltisti ettekä kiusaa :rolleyes:
 
Huomenta. Hitto miten voi olla kujalla ja tukossa näin aamusta. Taidan mennö keittelemään teetä.

Ja lipsu, mä oon ens viikon torstaina hyppäämässä yöjunalla kotia kohti niin viimeistään sitten voin antaa pieniä viitteitä tapaamisen sujumisesta. Ehkä, jos ootte kiltisti ettekä kiusaa :rolleyes:
Voi kurjuus ettei sulla oo vieläkään helpottanut :hug:

Eiköhän tää meidän haaskajengi ole ihan tyytyväinen pienimmästäkin tiedonmurusesta :D
Ei muutenkaan kannata liikaa kerralla kertoo, koko ketju leviää muuten käsiin, ja käsittämätön anarkia ja epäjärjestys villitsee palstan.

Mut tosta kiusaamisesta, sitä mie en voi luvata kun just ja just omalta kohalta :whistle:
 
kahvikirahvi
Voi kurjuus ettei sulla oo vieläkään helpottanut :hug:

Eiköhän tää meidän haaskajengi ole ihan tyytyväinen pienimmästäkin tiedonmurusesta :D
Ei muutenkaan kannata liikaa kerralla kertoo, koko ketju leviää muuten käsiin, ja käsittämätön anarkia ja epäjärjestys villitsee palstan.

Mut tosta kiusaamisesta, sitä mie en voi luvata kun just ja just omalta kohalta :whistle:
Haaskalauma :LOL: Ei ketjulaisia tollein saa nimitellä, siitäkään huolimatta että se vähän ehkä pitää paikkansa :D

Mutta toivottavasti tää tauti edes vähän helpottaa ennen ko on the tapaaminen.
 
Moikka :kiss:

Mä kävin lenksulla, ei pieni sade mitää haitannu 8,5km tuli hölköteltyä, sitte kävin kotosalla nappaamassa laukun messiin ja menin uimaan. Uin 1km, kävin kylmäaltaassa ja otin helvetinmoiset löylyt saunassa. Voin kertoo, että nyt houkuttelis toi sänky melkosen paljo. Mut ei parane sille tielle lähteä, menee koko päivä piloille.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Pyykkiä kone nro 2 pyörimässä, lastenhuone siivottu, lattiat pesty, pölyt pyyhitty, wc ja keittiö kondiksessa ja matot imuroitu.
Vielä piristävä pikasuihku päälle ja varmaan saan kohta kaffeseuraa kylään. :)

Tekis kauhiast mieli lähtee kaffeseuran kyydissä kotiin (faijalle) viettään viikonloppua,
mutta lupasin äitille ja miehelleen olla huomena lavatanssi kuskina :|
Kaikkee sitä hormoni pöllyissään tulee lupailtua!
 
Mun pitäs pakata mun laukkuaniki ja lähteä ajeleen Poriin päi, mutta ko mua väsyttääääääääää... Keittelin just ittelleni kahvit, josko tästä heräilis vielä.. :)

Näin muuten uimahallissa seuraavan naisolympiamitalistin, uimarin siis. Tessa Nurminen, painakaa nimi mieleen.... Kaivetaan tää sitte 2 vuoden päästä täältä esille :)
 
JOO! :D Ainahan se maistuu...kahvi.


Kiitos, muistin just että meillä olikin kahvit keitetty...olin nekin jo unohtanut tässä möllöttäessä.
Mä vasta nyt sain kahvin laitetuksi, kun tuo seuralainen vielä rymisteli maailmalla mutta nyt sain tähän passattavankin paikalle :D...ei vais, hyvä kun kotio tuli, niin mun ei tartte taas tuota pannullista itekseni juoda ja sitten tikitellä ympäri öitä. Jonkun kumman takia mä en osaa laittaa tulemaan semmosta määrää, mikä olis sopivasti tolle mun mukille vaan aina tulee litratolkulla :p

Nyt sitten möllötellään Ihkunen ja ryystetään ajatukset kirkkaiksi :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä