Perjantain tiskoteekki!

9MM
Itse olen tosi huono löytämään piilomerkityksiä mistään, joten mulle tuo laulu on tarina tontusta, joka ihmettelee ajan kulkua ja elämää ja kuolemaa :ashamed:
elä nolaile siellä sehän on just hieno homma. itelle vaan jostain sanoista ku miettii niitä omaan elämään voi tulla jotain "viisaita" hmm juttuja sillain mitä kohti ennen kun elo loppuu tosta tontusta siis panostaa lisää kaikkeen mitä ympärillä on
 
uteliaisuuttani meiansin kysästä millasii :) uusia juttuijahan ne :D
Kyl se nyt on niin että Lipsutistakin tulee yrittäjä. Wuhuu, katotaan miten pakka pysyy kasassa. Onhan tässä organisoitavaa. Pääosin itekseni oon tätä huushollia pyörittänyt (mies toki tehny miesten jutut) ja hoitanut lasten koulu ym. asiat ihan omasta tahdosta tosin, on sujunu multa aina niin jouhevasti. Mulla kun ei ole ollut periaatteessa mitään säännöllisiä työaikoja, deadlinet kyllä.
 
se loppukohtaus joka alkaa kun kevin sitoo niitä pellon ihmisiä aina sinne pamautukseen saakka ja varsinkin ku se poika juoksee sinne takas se vaikka rikollinen olikin ni aika paljon isällisiä neuvojakin antoi
Joku Stockholm syndrome noille panttivangeille vissiin iskee.
Täytyypä tuokin lehva muuten tsekata uusiks.

Mikäs on se ultimate Kostnerin gansta lehva on missä nykin vanha juna-asema ja siinä lasten vanhanaikaiset vaunut kolkuttaa menemään portaikkoa alas? Muistuuko mieleen?:D
 
Joku Stockholm syndrome noille panttivangeille vissiin iskee.
Täytyypä tuokin lehva muuten tsekata uusiks.

Mikäs on se ultimate Kostnerin gansta lehva on missä nykin vanha juna-asema ja siinä lasten vanhanaikaiset vaunut kolkuttaa menemään portaikkoa alas? Muistuuko mieleen?:D
[video=youtube;QJpRSf4q-hI]https://www.youtube.com/watch?v=QJpRSf4q-hI[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM ja Lispetti
9MM
Kyl se nyt on niin että Lipsutistakin tulee yrittäjä. Wuhuu, katotaan miten pakka pysyy kasassa. Onhan tässä organisoitavaa. Pääosin itekseni oon tätä huushollia pyörittänyt (mies toki tehny miesten jutut) ja hoitanut lasten koulu ym. asiat ihan omasta tahdosta tosin, on sujunu multa aina niin jouhevasti. Mulla kun ei ole ollut periaatteessa mitään säännöllisiä työaikoja, deadlinet kyllä.
hei helkatin hiano homma itelläkin sitten kun kerkeen niin alkaa toi byrokratia ja talous puolen tunneille meno et handlaa hommat sillä saralla sillain et pääse yrityksen alkuun ideoita paljon. katotaan viel mitä tää tuho eduskutna sillä välin saa aikaan. 7



MUTTAAA PALJOON TSEMPPIÄ LIS ehkäpä poikkean joskus sattumalta putiikkiisii :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Noh, mielipideasioita kait nämä.. Mun mielestä se ei ole aitoa :D. Vähän sama kuin tietokoneella rakennettu musiikki.
Kyllä näi o!
Ja ajatella, ennen oli pakko osata laulaa! Sen takia vanha laulanta saa mut usein herkistymään, siinä on ihan speciaalia tunnetta mukana. Nykyään mikkiin voi määkiä vaikka lammas, kaikki yhtä samaa ja tietsikal vähän modataan (no ei ny ihan, on toki hyviäkin laulajia).:ashamed::D
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
9MM
Joku Stockholm syndrome noille panttivangeille vissiin iskee.
Täytyypä tuokin lehva muuten tsekata uusiks.

Mikäs on se ultimate Kostnerin gansta lehva on missä nykin vanha juna-asema ja siinä lasten vanhanaikaiset vaunut kolkuttaa menemään portaikkoa alas? Muistuuko mieleen?:D
Mut toi tarina ol ivissiin sellanen et se kevin oli enempi isä.

pojalal ei ollu ja sitä poikaahan se suojeli sillä matkalla ja opetti elämää.

kato ku lis mulla on nimi muisti livenä jos säväyttää nih jääpi ehkä mieleen helpommin :D

mut tolla kuvauksella jo jotenkin kolkuttaa omaa koppaa tai sit se oli se frank derpin missä tulee nitä mätkijöitä alas ja siinäkin tueöe vaunut niitä rappusia alas mut nyt riffi biitillä nukkumaan näkemään big waves what to climb up
 

Yhteistyössä