Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Spencen Kasvisspektaakkeli
![]()
oot nähnyt tosissaan vaivaa! kyllä maistuisi!
Oli kyllä jännittävä keittiöpäivä. Ensimmäistä kertaa leivoin gluteenitonta ja onnistuin! Ois voinu kohota nuo vähän enemmän, mutta hampurilaissämpylänä sillä ei ole niin väliä. Tein myös ensimmäistä kertaa ikinä majoneesia ja siitäkin tuli tosi hyvää, joskin aika suolaista kuten mainitsinkinNyt miettimään mihin sen lopun laittaa kun kolmesta keltuaisesta tuli aika paljon.
Mies teki itselleen jauhelihapihvejä omaan annokseensa ja laittoi tuota kaalilisuketta sinne sisälle myös, oli kuulemma sekin oikein hyvää. Yksi hamppari täytti niin, että pakko pyöriä tästä saman tien suihkuun ja unilleOdotan muiden hamppareita :attn:

Joo! Aina ne on ne harmaat
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2373712-ruokahaaste-vko-20-a/sivu2.html
Lukekaa kaikki kohta #38 sekä vastaus siihen kohdassa #43
Mistäs Puuhippa olis voinu tietää mitä on tapahtunu? Ei mun mielestä mitenkää rumasti kirjootettu tuo, lähinnä ihmettelyä ku ei oo edellisen viikon voittaja tehny äänestystä. Eikä tuos vaihees kukaa tienny, että Meteli seis on ollu onnettomuudes.
Tuntuu kyllä välillä, että eniten ruokahaastees määkyy ne jotka ei edes siihen osallistu ja yleensä ne on harmaita... Ei tämä ruokahaaste velvoota yhtää mihinkää ja aiva vapaasti saa jättää tekemättä äänestyksen jos ei vain huvita. Fiksua on toki ilmoottaa ettei sitä tee, mutta mikää ei estä jotaki toista tekemään sitä äänestystä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle.;30003100:Aiheesta täysin ulkopuolisena pakko kommentoida, että onhan kyseinen Puuhippa "määkynyt" todella monessa ruokahaasteessa jotain?
Käsittääkseni ei ole niihin itse osallistunut, vaan sanonut etei halua laittaa tänne kuvia.
Joskus voisi miettiä, onko ne huutelijat todellakin aina vain harmaita.
Kiva ruokahaasteaihe tällä krt, hienoa että on eri variaatioita.
No en mä ainakaa muista onko määkyny. Mutta mä en ny kyllä ymmärrä miks jotkut on vetäny kilarit tuosta Puuhipan viestistä tuohon yhteen haasteeseen, aiva ku Puuhipan pitääs olla joku selvännäkijä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle.;30003130:Mutta oletko edelleen sitä mieltä, että ne määkyjät ovat vain harmaita?
Miehellä myös herkullisen näköinen annos![]()
Näissä äänestyksissä pilaajan maineen saa aina musta jos se vastaa jotain vittuiluihin, näin se on aina mennyt ja tulee aina menemään. Pitää olla aina se syntipukki.