The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29999334:
Tuolla etusivulla huutelee suklainen kahvijuustokakku |O. Se huutaa miulle "tee mut, syö mut" :kieh:.
Kuules, huomasin saman ja ihan samoilla oireilla mennään :kieh:....tosin mä taijan huomenna tehdä jotain joistakin aineksista

Kunhan se on ihan syntisen hyvää ja vie tajunnan viimeisellä herkkulusikallisellaan :p
..nyt pistää sen oloisesti
 
voin mää ohjeet lukea mut kuka sen kokoaa:D
Taitaa olla turhan kaukana?

Mut joo, liimalla kasaaminen ei o hyvä idea, koska sen jälkeen lipasto on just sen kokoinen mitä se koottuna on, eikä sitä enää seuraavassa muutossa pureta pienempiin osiin. Ei haittaa jos se ei ole kauheen suuri ja painava.

Toinen riski taas on se, et kootessa kun käyttää liimaa ja parin tunnin päästä hoksaa, et hitto vie pala x piti mennäkin tonne ja noinpäin...
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Taitaa olla turhan kaukana?

Mut joo, liimalla kasaaminen ei o hyvä idea, koska sen jälkeen lipasto on just sen kokoinen mitä se koottuna on, eikä sitä enää seuraavassa muutossa pureta pienempiin osiin. Ei haittaa jos se ei ole kauheen suuri ja painava.

Toinen riski taas on se, et kootessa kun käyttää liimaa ja parin tunnin päästä hoksaa, et hitto vie pala x piti mennäkin tonne ja noinpäin...
...ja sitten tuleekin Illu ja Ittu kylään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Mä pidättäydyn juhannukseen asti leipomuksistakin.

Sit räjäytän pankin pulled porkilla, loimulohella, tennessee pihveillä, uusilla perunoilla, halloumilla, salaateilla, mutakakulla, mansikoilla, rocky road jäätelöllä ja toivottavasti myös raparperi simalla. Juhannuspäivälle olis freesi kinkkupiirakka ja joku mahti ihana sallaatti.

Ryypiskelkää vaan kaikki muut,
minä syön. nih.
 
Mä pidättäydyn juhannukseen asti leipomuksistakin.

Sit räjäytän pankin pulled porkilla, loimulohella, tennessee pihveillä, uusilla perunoilla, halloumilla, salaateilla, mutakakulla, mansikoilla, rocky road jäätelöllä ja toivottavasti myös raparperi simalla. Juhannuspäivälle olis freesi kinkkupiirakka ja joku mahti ihana sallaatti.

Ryypiskelkää vaan kaikki muut,
minä syön. nih.
missäs sä asuitkaan:p
 
Iltaa. Kävin lääkärissä ja sen jälkeen oli pakko mennä hampparille, paha mieli. Lääkärin puntari näytti 6 kg enemmän painoa kuin kotipuntari :mad: Jos tämä pitää paikkaansa, niin miehen syytä kaikki, kun tekee mulle herkkuja piristääkseen mun väsynyttä ja nuutunutta olemusta työpäivän jälkeen.
 
Mä pidättäydyn juhannukseen asti leipomuksistakin.

Sit räjäytän pankin pulled porkilla, loimulohella, tennessee pihveillä, uusilla perunoilla, halloumilla, salaateilla, mutakakulla, mansikoilla, rocky road jäätelöllä ja toivottavasti myös raparperi simalla. Juhannuspäivälle olis freesi kinkkupiirakka ja joku mahti ihana sallaatti.

Ryypiskelkää vaan kaikki muut,
minä syön. nih.
...niin se munkin piti olla leipomatta ihan huolella tuonne ens kuulle asti :snotty:

Mutta kerran tässä vaan eletään joten...sitä en tiiä sitten että kuka ne mun tekeleet syö...

Kahvilla menty tämä päivä.

Niin ja - kuulostaa aivan herkulle toi teijen juhannus :p....sitä nautintoa kohti sitten :)!
 
Iltaa. Kävin lääkärissä ja sen jälkeen oli pakko mennä hampparille, paha mieli. Lääkärin puntari näytti 6 kg enemmän painoa kuin kotipuntari :mad: Jos tämä pitää paikkaansa, niin miehen syytä kaikki, kun tekee mulle herkkuja piristääkseen mun väsynyttä ja nuutunutta olemusta työpäivän jälkeen.
miten voikin olla noin huonosti viritetty puntari

ja vielä lääkärillä
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä