A
Aaaargh
Vieras
Anteeksi vaan, mutta nyt on ihan pakko purkaa! Mua ÄRSYTTÄÄ yksi meidän työntekijä! Työ meillä ei ole mitenkään erityisen rankkaa fyysisesti, mutta jonkun verran on esim. laatikoiden nostelua ja samoin jonkun verran on staattista istumatyötä. Tällä kyseisellä työntekijällä on fibromyalgia ja se aina silloin tällöin on haitannut hänen työskentelyään juuri nostelussa ja staattisessa työssä. Olemme pyrkineet siirtämään hänet toisiin tehtäviin siksi aikaa, että kivut loppuvat ja tilanne paranee. Tämä vaatii meiltä erityisjärjestelyitä ja jonkun verran vaivaa työvuorojen sopimisessa, jne mutta olemme saaneet homman toimimaan. Nyt sitten tämä henkilö on koko kevään ollut vähän väliä sairauslomalla tuon fibromyalgian takia. No, se ei sinänsä ole mikään ongelma koska olemme alusta asti olleet tietoisia tästä sairaudesta, mutta kun tämä henkilö kertoilee esim. maanantaiaamuna että hän on koko viikonlopun istuttanut kasveja, haravoinut, tehnyt kaverilleen muuttoa, maalannut autotallia, tapetoinut ja tehnyt ties mitä ja nyt on sitten kaikki paikat tosi kipeinä. Sitten hän on taas parin pvän päästä sairauslomalla... Anteeksi nyt vaan, mutta mua kyllä korpeaa että me tarjotaan työtä, muokataan työtehtäviä hänelle sopiviksi ja joustetaan aina tarpeen tullen ja hän kiitokseksi rasittaa itsensä työkyvyttömäksi vapaa-ajallaan. Prkl, että korpee...