The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle tyrkätään aina buranaa tms. Mun työ pahentaa kipuja mutta työlekurin mielestä voin tehdä sitä työtä.
Itse syön Artryliä nivelrikkoon, jotta polvet toimisi. Arcoxiaa pieninä kuureina joskus. Mikään ei estä siirtymästä päivittäiseen käyttöön pienellä annostuksella. Buranat yms on kuin karkkia söisi. Sulla on huono lääkäri. Vaadi, että kipuusi suhtaudutaan asiallisesti.
 
Mulla on arcoxiaa mutta vatsa ei kestä sitä.
Vaihto toiseen voi auttaa ja itse pyytäisin tuon rinnalle vatsansuojalääkkeen. Itselläkin kyseinen tuote aiheuttaa kaikki vaivat muuten närästyksestä ripuliin.
Sen takia yritän mieluummin keplotella eteenpäin liikunnan turvin sekä turvautumalla naprapaattiin. Tarkoitus olisi käydä heti, kun lomat alkaa. Kävisin useammin, jos kukkaro antaisi myöten.
 
ikiuni
Vaihto toiseen voi auttaa ja itse pyytäisin tuon rinnalle vatsansuojalääkkeen. Itselläkin kyseinen tuote aiheuttaa kaikki vaivat muuten närästyksestä ripuliin.
Sen takia yritän mieluummin keplotella eteenpäin liikunnan turvin sekä turvautumalla naprapaattiin. Tarkoitus olisi käydä heti, kun lomat alkaa. Kävisin useammin, jos kukkaro antaisi myöten.
Mulla ei ole varaa mihinkään maksulliseen hoitoon.
 
Vaihto toiseen voi auttaa ja itse pyytäisin tuon rinnalle vatsansuojalääkkeen. Itselläkin kyseinen tuote aiheuttaa kaikki vaivat muuten närästyksestä ripuliin.
Sen takia yritän mieluummin keplotella eteenpäin liikunnan turvin sekä turvautumalla naprapaattiin. Tarkoitus olisi käydä heti, kun lomat alkaa. Kävisin useammin, jos kukkaro antaisi myöten.
Mulla myös tuon rinnalla vatsansuojalääke.
 
Rullattu kylpypyyhe on myös hyvä. Sen päällä voi seisoa ja hakea tasapainoa ja sitä kautta aktivoida lantion ja alaselän lihaksia, mikä parantaa ryhtiä ja vähentää kipuja. Sitten sen päälle voi käydä makaamaan sillai että rulla on poikittain selän alla. Antaa sitten rangan venyä auki hitaasti ja nautinnollisesti venyen. Siirrä rullaa vähän alaspäin jne kunnes koko selkä on käyty läpi.
Paljon voi tehdä ihan kotona eikä tarvitse lähteä minnekään.
 
Oli ainakin mulle vaikeaa. Yhden kerran kokeilin ja lopetin, kun ainoa tapa pysähtyä oli mennä päin seinää. Toisin sanoen en osannut jarruttaa niillä vehkeillä.
no varmaan toi jarruttaminen olis mullekin se vaikein,en oo vuosikausiin eded luistellut ja sekin oli vaikeeta kun siinä jarrutteli saatikka sit et olis pyörät alla. mietin vaan kun nyt taas katukuvaan ilmestynyt niin tekis mieli koittaa.
 
Selkäkivut on :vampire:. Joten teille niistä kärsiville :hug:. Mie kun tuossa syksyllä loitsukirjaani väkersin siellä noitakoulussa tuli istuttua aivan luvattoman paljon yhteensoittoon viikonloppuisin. Saatoin kirjoittaa sitä käytännössä koko viikonlopun ilman, että juurikaan liikahdin tuolilta minnekään. Tuloksena armoton selkäkipu. Onneksi meni ajan kanssa ohi.

Ja siis iltaa :wave:.
 
no varmaan toi jarruttaminen olis mullekin se vaikein,en oo vuosikausiin eded luistellut ja sekin oli vaikeeta kun siinä jarrutteli saatikka sit et olis pyörät alla. mietin vaan kun nyt taas katukuvaan ilmestynyt niin tekis mieli koittaa.
Suojat sitten kans mukaan, jos kokeilet. Näin kerran, kun yks mies kaatui. Hänellä oli suojat, mutta pyöräilysortsit oli ihan repaleiset ja veriset. Tuli muutaman metrin pituisen hiekkaisen asvalttimäen pyllyliukua alas. Eli varovaisesti sitten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä