• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

G: Ikäsi? Lapset? Lemmikit? Asunto?

  • Viestiketjun aloittaja Neljäjamonta
  • Ensimmäinen viesti
Neljäjamonta
Otetaanpa sunnuntain kattaus, minkalaisia perheitä meillä on?

Minä aloitan:

Ikä 33v

Lapset: Tyttö ja poika s. 2/2007, poika s. 8/2010 ja tyttö s. 11/2012

Lemmikit: Vesiagama-lisko, 3 gerbiiliä, 2 marsua ja 2 neitokakadua + piharakennuksessa asustavat kolme sikaa (lemmikkeinä, ei tuotantoeläimiä)

Asunto: Suuren suuri omakotitalo maalla (entinen kyläkoulu)
 
"Meidän perhe"
Meillä on lapset syntyneet -03 ja -07. Kolmas syntyy lähiaikoina.
Lemmikkejä on: kaksi koiraa, kissa, kani ja kaksi hamsteria.
Asutaan pk-seudulla 165-neliöisessä okt:ssa.
 
tämmöinen
Ikä 51v.
Lapset: 2 aikuista tytärtä, asuvat kumpikin avoliitossa.
Lemmikit: kissa
Asunto: ok-talo 168 neliöö, kaupungin ulkoreunalla. Joo on vähän tilava meille kahdelle... Mutta nyt ei ole hyvä aika myydä.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja giraffi mitä;29986442:
noinko nuori olet? :O mielikuvani mukaan viittäkymppiä lähentelevä... :LOL:
No täytän mä tossa syksymmällä 23 :LOL:

Voi ei, oonko mä niin tylsä ja tätimäinen jutuiltani että oon vaikuttanu keski-ikää lähentelevältä? :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja giraffi mitä;29986467:
:LOL: tokihan se voi olla että multa on jäänyt sun juttuja huomaamatta. mutta kyllä vähän yllärinä tuli :D
Täytyy myöntää että tuli tää mullekin vähän yllättäen :D Teinimummokirahvi!
 
Yksvaanxx
31v

Poika v. 2001, tyttö 2003, tyttö 2008 ja tyttö 2010

2 koiraa (saksanpaimenkoira ja sen sekarotuinen narttupentu), 3 maatiaiskissa ja 4 kääpiöluppakorvakania

Asunto: Kerrostalo-kolmio 76 m2 aivan pikkukaupungin keskustassa

Mieskin löytyy... joku sanoo, että asutaan pirun ahtaasti. Tavallaan joo, mutta me vietetään niin paljon aikaa ulkoillen, ja lapset ovat hyvin sopuisia, niin hyvin menee. Lapsia olisi toiveissa vielä yksi (ei ihan vielä), ja koko ajan kyllä etsitään isompaa asuntoa. Ollaan selkeästi kerrostaloasujia, ja ison kt-asunnon löytäminen mieluiselta paikalta on vähintäänkin haastavaa!
 

Yhteistyössä