• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaikka tossa Oulun jutussa ei mitään huvittavaa olekaan, oli pakko ihmetellä ihmisten raadollisuutta ja pakkoa päästä avautumaan toimittajille. Iltalehdessä oli jonkun naapurin haastattelu. Naapuri oli järkyttynyt koska ei olisi voinut uskoa tuosta naisesta mitään tällaista. Sitten naapuri totesi "en minä koskaan hänen kanssaa ole jutellut, mutta olen nähnyt pari kertaa ikkunasta"
 
Vaikka tossa Oulun jutussa ei mitään huvittavaa olekaan, oli pakko ihmetellä ihmisten raadollisuutta ja pakkoa päästä avautumaan toimittajille. Iltalehdessä oli jonkun naapurin haastattelu. Naapuri oli järkyttynyt koska ei olisi voinut uskoa tuosta naisesta mitään tällaista. Sitten naapuri totesi "en minä koskaan hänen kanssaa ole jutellut, mutta olen nähnyt pari kertaa ikkunasta"
Haaskalinnut |O. Pitää saada oma naama julkisuuteen tavalla tai toisella näköjään :vampire:.
 
IhQ
Huomenia!

Huh mikä yö. Nukuin sitten lastenhuoneessa sen mitä nukuin : /
Olin illalla hammaspesulla kun kuopus alkoi itkeskelemään, oli nähnyt pahaa unta jonka johdosta oli ihan paniikissa, hirmu peloissaan eikä oikeen pystynyt hillitsemään itkuaankaan saatika että olis nukahtanut.
No, kävin tytön viereen ja otin kainaloon, yritin parhaani mukaan lohdutella ja tyynnytellä mutta ei, esikoinen heräs ja kiukkusena kihis sängyssään kun ei saa nukkua.
Sanoin sit esikolle että mene sie sinne iskän viereen miun paikalle nukkuu niin myö jäädään kuopuksen kans "metelöimään" lastenhuoneeseen.
Tiukasti piti kainalossa pitää vaikka hiki valui kummaltakin. Oltiin sit lopulta nukahdettu siihen ja heräsin aamuyöllä kun käsi oli ihan puuduksissa ja jalkaan sattui.
Nousin ja vaihdoin vielä sänkyä eli esikon sängystä tänä aamuna heräsin sit, lapset tuli herättää että tuu antaa aamupalaa...
Ja, kun kysyin että eikö se isi oo siellä lähempänä jo valmiiks niin vastaus, joo mutta se nukkuu...:kieh::kieh: Olis tässä voinu itekin nukkua vielä!!!

Nii, tämmönen romaani tälle aamua...haudassa ehtii nukkua..vai miten se meni?
 
Huomenet :wave:
Käytii ihan ajoissa nugguu illalla ( muutaman Ilman johtolankaa-jakson jälkeen ) ja just herättiin. Kahvia huiviin ja lenkille.. niskat jumissa ollu jo muutaman päivän ja nyt taas heti aamusta :<
Löysin eilen illalla kaupasta sellasia marjasokerileivoksia semmosella ihanalla pinkillä kuorrutteella joten se saa ajaa seuraa aamukaffeelle :ashamed:
mut nyt on saatav sitä kahvia, muuten nukahdan tähän koneelle.....
Iloista sunnuntaita kaikille!
 
Huomenta! :flower:
Ulkona paistaa aurinko ja mä pyhästi lupasin olla tänään vähän tehokkaampi ihminen kun eilen. Kunhan saadaan ipanapan kanssa tiskailtua ja siivottua, laitan pyykit ja käyn kaupassa, ja jos oikeesti vielä teen tän kaiken enkä vaan suunnittele, niin palkitsen meidät läjällä lettuja ja mansikoita. :D

Mut en mä nyt ihan viel voi ruveta rehkimään,
juuaas nyt nää aamukaffet ihan rauhassa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: serenity
Huomenta! :flower:
Ulkona paistaa aurinko ja mä pyhästi lupasin olla tänään vähän tehokkaampi ihminen kun eilen. Kunhan saadaan ipanapan kanssa tiskailtua ja siivottua, laitan pyykit ja käyn kaupassa, ja jos oikeesti vielä teen tän kaiken enkä vaan suunnittele, niin palkitsen meidät läjällä lettuja ja mansikoita. :D

Mut en mä nyt ihan viel voi ruveta rehkimään,
juuaas nyt nää aamukaffet ihan rauhassa :rolleyes:
Onks tänään kaupat auki kun on helluntai jne..?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä