• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: serenity
Onko se peli joku nettijuttu, vai onko se levyllä? Katkase se levy.


Tai no mä tein joskus silleen kivasti kun hermostuin ämpärille vähän saatanasti, että telkesin sen pihalle enkä päästänyt sitä sisälle ennen kuin se oli itse katkaissu oman pelilevynsä. Oli maksanut viikkoa tapakerpin noin +70e.
nettipeli valitettavasti.

Propsit sulle suorasta toiminnasta :D
 
[video=youtube_share;fH3zWxcyrN4]http://youtu.be/fH3zWxcyrN4[/video]

Nonii, nyt laitan juutuupin kii, täst tuu mittää.|O
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Oon ihan kauhee äiti :kieh:

Meillä on ollut pikkanen ongelma kun tuo likka ei suostu nukahtaan keskenään sänkyyn vaan vaatii aina rapsuttelua, silittelyä ja seuraa.
Joudun antamaan sille zyrtec pillerin joka ilta, ja yleensä jemmaan sen viinirypäleen sisään ja likka nielasee sen ihan huomaamattaan. Nyt ei onnistunut kun oli rypäleet loppu, ja yritin tarjota pilleriä mehun kanssa pelkiltään, jolloin likka suuttu ja kiukkus sängyssä "äiti tuhma mene pois, en syö sitä, mene pis, haluan nukkua, HALUAN NUKKUA VAAN!"
Poistuin sitten makkarista ja jo viiden minuutin päästä sieltä kuulu tasanen tuhina :D

Pitää edelleen jemmata pillerit rypäleisiin, mut nytpä tiedän millä saan sen ittestään maate :whistle: :D
 
Nyt en laita enää, nää hidastaa lukemista ihan älyttömästi. Menee jotenkin sivu jumiin.
Siehän tiiät näistä. Mitä hittoa mun täytyy tehä tolle flashplayerille että toimis normaalisti. Ihan hiton hidas ja töksii. Etenkin jos on monta suoraan kopsattua musalaatikkoa sivulla.
Olen yrittänyt ladata kaikki maholliset lisäosat.
 
Siehän tiiät näistä. Mitä hittoa mun täytyy tehä tolle flashplayerille että toimis normaalisti. Ihan hiton hidas ja töksii. Etenkin jos on monta suoraan kopsattua musalaatikkoa sivulla.
Olen yrittänyt ladata kaikki maholliset lisäosat.
Mä en oo laittanu iPadille Flashia. Chromekin toimii hitaammin kuin Safari. Äppletys ei luultavasti tue hyvin vieraan vallan appseja, mene ja tiedä.
Jos siis iPadista kyse, niin putsaa selaimen välimuisti, sulje taustalle auki jääneet appsit kotinapin kautta ja boottaa. Itsellä sim-kortin off/on auttaa välillä jumittamiseen, kun laite hakee uudestaan operaattorin verkon. Kiva, nyt sait mut puhumaan duunikieltä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä en oo laittanu iPadille Flashia. Chromekin toimii hitaammin kuin Safari. Äppletys ei luultavasti tue hyvin vieraan vallan appseja, mene ja tiedä.
Jos siis iPadista kyse, niin putsaa selaimen välimuisti, sulje taustalle auki jääneet appsit kotinapin kautta ja boottaa. Itsellä sim-kortin off/on auttaa välillä jumittamiseen, kun laite hakee uudestaan operaattorin verkon. Kiva, nyt sait mut puhumaan duunikieltä :)
Tässolis niinku wintoosa.:ashamed:
 
Mä en oo laittanu iPadille Flashia. Chromekin toimii hitaammin kuin Safari. Äppletys ei luultavasti tue hyvin vieraan vallan appseja, mene ja tiedä.
Jos siis iPadista kyse, niin putsaa selaimen välimuisti, sulje taustalle auki jääneet appsit kotinapin kautta ja boottaa. Itsellä sim-kortin off/on auttaa välillä jumittamiseen, kun laite hakee uudestaan operaattorin verkon. Kiva, nyt sait mut puhumaan duunikieltä :)
Jätetään duunijutut.:ashamed:
Taidampa mennä vääntämään lämpösii voileipii kun huikoo niin vimmatusti.
Jospas siifluttais isosti tomaattia ja juustova piälle.:p
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tässolis niinku wintoosa.:ashamed:
Aa, no sitten tarkista että käytössä on viimeisin versio ja päivitä, jos mahdollista. Välimuistin voi tyhjentää Muistaakseni Control Panelin kautta.
Piriform.com: lataa CCleaner ja Defragler ja siivoa ja eheytä levy. Jälkimmästä ei saa laittaa, jos koneessa on ssd-levy. Sit voi vielä aina koneilla antaa dos promptissa chkdsk /r ja antaa bootata.
Myös huonot palomurit/virustutkat toimillaan hidastuttavat konetta.
Jos selaimeen on antanut asentua ylimääräisiä toolbareja (itunes kylkiäisenä esim tulee), niin asenna pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä