• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaataa kahvia koneelle, niin loppuu se pelaaminen.

Vitsi: henkilö (tämä on sukupuolineutraali vitsi) osti uuden tietokoneen. Liikkeessä hän vielä erikseen varmisti, että kuuluuhan koneeseen kahvikuppiteline. Koska myyjä ei heti osannut vastata, niin hän näytti cd-kelkkaa. Avattuna toimii hyvin mukinpidekkeenä.
Nyt saa nauraa, vitsi on ohi.
:D
 
kahvikirahvi
Onko se peli joku nettijuttu, vai onko se levyllä? Katkase se levy.


Tai no mä tein joskus silleen kivasti kun hermostuin ämpärille vähän saatanasti, että telkesin sen pihalle enkä päästänyt sitä sisälle ennen kuin se oli itse katkaissu oman pelilevynsä. Oli maksanut viikkoa tapakerpin noin +70e.
 
Kysyin siltä tänään että olisko kiva lähteä junan kyytiin ja hyvä ettei se tuolilta pudonnu kun innostu toinen niin :heart: :D
Mä muistan kans kun vein ipanat Korkeasaareen kerrankin niin ettei menty autolla ja koko reissun huippuhetki oli se, että mentiin ratikalla Kauppatorille ja lautalla Korkeasaareen. Takas tultiin Mustikkamaan kautta metrolla! Joskus ne saa melko vähällä tyytyväiseksi.
 
Mä muistan kans kun vein ipanat Korkeasaareen kerrankin niin ettei menty autolla ja koko reissun huippuhetki oli se, että mentiin ratikalla Kauppatorille ja lautalla Korkeasaareen. Takas tultiin Mustikkamaan kautta metrolla! Joskus ne saa melko vähällä tyytyväiseksi.
Just suunniteltiin, että ensi kesänä mennään "rengasmatka" juuri noin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä