Naapurin lestadiolaisrouva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asdl-asdljgfga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asdl-asdljgfga

Vieras
Muutettiin Espooseen ja heti tuli paha mieli. Naapurissa asuu sinänsä ihan mukava lestadiolaispari viiden kivan lapsensa kanssa. Mutta kun se rouva! Tunnen itseni aivan läskiporsaaksi sen naisen rinnalla, vaikka lapsia on vähemmän. Rouva on luonnonkaunis ja varsamainen olemukseltaan. Melkein kuin barbinukke. Heillä on siisti koti ja vimpan päälle tietysti sisustettu. Kotona leivotaan, ommellaan, kuskataan lapset musiikkiopistolle ja puuhataan kuitenkin ihan tavallisia kotijuttujakin. Miten ne sen tekee?

No mä voin vastata miten MÄ teen, vaikka en oo lestadioilainen: Mä en ole laiska ja mua kiinnostaa miltä mä ja mun ympäristö näyttää.

Meillä ei ole ylimääräisiä tavaroita, me siivotaan koko perhe kokoajan, laitetaan tavarat paikoilleen leikin/touhun jälkeen ja aina kun poistutaan huoneesta - on se oltava siisti. Se tulee luonnastaan.

Mä katson mitä mä ja perhe syödään. Terveellisesti, ja hyvin. Ei juoda limuja, mehuja, syödä karkkea, jädejä jne. Nautitaan kasviksista/hedelmistä/maitorahkasta jne. + liikutaan. Joka päivä. Kävellään portaat, kävellään kauppaan, kävellään sinne 5km päähänkin. mies pyöräilee töihin ja mä lenkkeilen.

+ mulle tärkeämpää on viettää lasten kanssa aikaa, kuin istua koneella. Sitä kerkeää tehdä kun lapset nukkuu.

:)

• Tykkää
Reactions: baby-mama

Yhteistyössä