The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
FreezeCat, juuu, Kyl tässä nauttii, auringosta ja kaikista herkuista :)

Ei tosiaan ole pitkä aika heinäkuuhun, olis 9hääpäivä heinäkuun alussa.
Kyllä on todellakin yksi huoli ja tressinaihe pois, kun veli lunastaa mut pois.

Meinasin kyllä sitten ostaa hautakiven vanhempien haudalle, mut katsotaan nyt.

Yksinkö sie siellä hoijat lapsukaisia ?
Kai Se on välillä raskasta.
 
Viimeksi muokattu:
FreezeCat, juuu, Kyl tässä nauttii, auringosta ja kaikista herkuista :)

Ei tosiaan ole pitkä aika heinäkuuhun, olis 9hääpäivä heinäkuun alussa.
Kyllä on todellakin yksi huoli ja tressinaihe pois, kun veli lunastaa mut pois.

Meinasin kyllä sitten ostaa hautakiven vanhempien haudalle, mut katsotaan nyt.

Yksinkö sie siellä hoijat lapsukaisia ?
Kai Se on välillä raskasta.
...ja vielä kuhertelukuukausikin teillä kahdella :heart: - ihanaa!

Itekseenhän mä tämän sortin kanssa täällä kentoilen, vissiin taijan saada miehen kotio huomenissa - tänään piti olla mutta tulikin muutoksia, joten... Ei kait tämä ennää niin raskasta ole, kun on tähän jo tottunut mutta olihan se ens alkuun kuitenkin aikamoinen oppiminen, kun musikat pienempiä olivat. Mutta elämä opettaa ja antaakin, sitä oppii yllättävän monia asioita itsestään vallankin - että mihin kaikkeen onkin kykeneväinen kun on pakko ja sitä osaa nauttia sitten niistä koko perheen hetkistä myös kaikkinensa :). Toki tulee hetkiä ja tilanteita, jolloin sitä toivoo, että toisella olis semmonen "tavallinen" yhdeksästä viiteen max. 50 kilsan säteellä oleva duuni mutta eihän nyt kaikki voi niin tehdä :). Joten - kyllä täällä klaarataan :D, kiitos sinulle huomaavaisuudesta :hug: :)

Vaan nyt mä lähren huseeraamaan :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
tuliskohan routsikka tekee tännekin vähän hommia,ei jaksa ei,pää jyskää ja kaikkea pitäs tehdä.
:hug: - sä meet nyt tasan tarkkaan huokasemaan ja vaakatasoon parantelemaan pääsi, migreenikö sua nyt urakalla roimii? Ja jos tuossa likellä olisit, niin voisin kait mä tässä hourupäissäni sunkin tykönä käydä avustamassa ja seurana olemassa :)....mutta nyt yritän suunnata tämän kummalisen touhupakkopiikkini kanssa vielä viime metrien huhkimisille.

Varsin taijan illalla olla ansainnut ainakin yhden siiderin :p
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä