The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ihan sulaa hulluutta on tämmösenä jumalattoman lämpimänä päivänä ryhtyä siivoamaan tätä lääniä, vaan siitäpä sain näpeilleni ja persauksilleni, kun en tässä ole rotia pitäny vaan antanu otteen repsahtaa leväperäisyyden puolelle :snotty:


..nyt sitten makselen tässä - vaan tasan tarkkaan pirän ny kahveepaussin :p

Sekin muuten ihan pöllöä hommaa - ryystää nyt kuumaa kahvia silmät killuttaen kun se puskee sen juoman saman tein ottanahasta ulos :D
 
FreezeCat, hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. :)

Mie jatkan kuntouttavassa työtoiminnassa syksyyn asti, ehkä ainakin loka-marraskuulle 4pv kk. Heinäkuussa lomaa :)
Veli suostui lunastamaan mun osan äidin talosta, Yks hyvä uutinen.

Mitäs teillä ?

ManVaffee onkin hyvä nimi tuolle piirakalle.
Nyt nauttimaan herkuista kukkien keskelle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: krut
FreezeCat, hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. :)

Mie jatkan kuntouttavassa työtoiminnassa syksyyn asti, ehkä ainakin loka-marraskuulle 4pv kk. Heinäkuussa lomaa :)
Veli suostui lunastamaan mun osan äidin talosta, Yks hyvä uutinen.

Mitäs teillä ?

ManVaffee onkin hyvä nimi tuolle piirakalle.
Nyt nauttimaan herkuista kukkien keskelle. :)

Oi, sä pääsetkin lomailemaan hyvään saumaan - eikös se heinäkuu ole "aina" se parhain lomakuukausi :)....ja sinnehän ei loppujen lopuksi ole edes pitkä aika, kohta jo juhannuskin :O

Ja hyvä kun hyviä uutisia tulee - varmasti yksi huolikin tuossa sulla vähemmän, kun sait talopuolikkaasi lunastetuksi. Asiat järjestyvät kyllä.

Mitäs meille - ipanat lomalla riekkuen ja mies jossain jumalan selän takana ja mä repsahtaneena pirttihermona :D. Projektintynkiä roikkuu siellä täällä tekijäänsä odottamassa, yksi mulla menossa vihdoin tuolla tallissa mutta saas nähdä milloin lie valmiina, kun tiedossa olis kloonaantumisen tarvetta - pitäs olla täällä ja sitten maakuntamatkailua tekemässä TLC:n muodossa... Mutta joo - tolpillaan mennän ja kesästä nautitaan täysin rinnoin :D

Nauti ja herkuttele siekin herkkujesi äärellä - sulla onkin siinä sekä suun makusta että silmän iloa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
mullekki on vaimo antanu luvan laittaa lämpöpumpun

vieläkö keksis sille järkevän paikan
Tää talo pysyy ihan luontasesti viileenä.
Metriä paksut betoniseinät ei kerkee lämmetä niin paljon kun aurinko jo kääntyy toiselle puolen taloa. Vaikka on jätti isot ikkunatkin.
Aina on ihanan viilee.
Vähän jänskättää saako talvella palella, mutta sen näkee sitten :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä