The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä koitan tässä siirää puhelimesta kuvia koneelle, menee ikä ja terveys kun noita on varmaan kymmenen miljoonaa... No, ehkä tää tästä. Hitto kun on niin ankee ja kostee ilma ettei tee ees mieli lähtee pihalle.
 
Mä koitan tässä siirää puhelimesta kuvia koneelle, menee ikä ja terveys kun noita on varmaan kymmenen miljoonaa... No, ehkä tää tästä. Hitto kun on niin ankee ja kostee ilma ettei tee ees mieli lähtee pihalle.
Munkin pitäis ottaa urakaks siirtää noi miljoonat kuvat koneelle ja valkata niistä osa kehitettäväks. Mut kun kun kun laiskottaa, jos ihan totta puhutaan :D
 
kahvikirahvi
Munkin pitäis ottaa urakaks siirtää noi miljoonat kuvat koneelle ja valkata niistä osa kehitettäväks. Mut kun kun kun laiskottaa, jos ihan totta puhutaan :D
En määän olis tota halunnut nyt tehdä, mutta ajattelin että synkronoin ne dropboxiin, mutta sitten se alko vihjailemaan että kuvat poistetaan jos synkronointi otetaan pois käytöstä. Niin tuli paniikki että pakko siirtää ne äkkiä ettei ne häviä mihinkään bittiavaruuteen :D

Ensimmäisestä kansiosta enää "207 file remaining". BLÖRGH. Hitto että vihaan teknologiaa.
 
Mun pitäis pistää mun vanhat pois lipsityt takkurastat myyntiin, mutkun mutkun...
Niihin on kehittynyt joku mystinen tunne side.

Vaikka en mie niitä enää ikinä päähäni laita, kun ne on mustat ja nykynen tuulenpesän peikkotukka on vaivalla vaalennettu blondiksi asti ja tätä tukkaa on ihan riittämiin.

Mut, kun niihin liittyy muistoja. Ja niihin on takertunut mein koiran karvoja, ja osa niistä on tehty miehekkeen hiuksista (ehkä hilppasen verran ällöä) :D

Ääähhh.... Ehkä mä nyt vaan laitan ne! :xmas:
 
kahvikirahvi
Edistyy edistyy! Puolet latautunu jo ja mä sain jotain järkkäiltyäkin kansioihin!

Yhyy, kuka tulee tekemään mun lapselle ruokaa kun mua ei millään huvittais.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä