The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On teitä kaikkia ikäväkin ollut :heart:

Sinkkuna tässä ollaan, melko lyhyt mutta mieleen ja sydämeen jäänyt suhde oli.
Jotenkin vain tuli jäätyä palstalta ja ketjusta pois ja pidettyä taukoa.
Kyllä mä silti tänne olen välillä kurkkinut ja lukenut kuulumisianne :)
Ja miettinyt samalla josko palaisi :)
Nyt et kuules livahda mihinkään...tai ainakaan nuin pitkäksi aikaa eli kiva kun olet siinä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...jaahas - siinä vatturyteikössä tais sitten piileskellä itikka- armeija, kun ovat keksineet joukkopommittaa meikäläisen ja nyt niin kivasti yötä vasten - tietysti - nostattavat nuo kutinapattinsa |O

Oikein tässä hehkeenä ootan huomisen päivän tuloa...en varmaan edes pääse sängystä ylös ja jos jotenkin rohmustankin tolpilleni niin mahdan mä olla näkymä jälleen - ja ipanoilla saattaa olla niin lystiä :D
 
kahvikirahvi
Kohta vois harkita nukkumaanmenoa, ei jaksa pian enää valvoo. Uuvuttava päivä ollu vaikka melkein mitään en oo tekeny. Paitti käyny siellä asioilla päivällä.
 
Kohta vois harkita nukkumaanmenoa, ei jaksa pian enää valvoo. Uuvuttava päivä ollu vaikka melkein mitään en oo tekeny. Paitti käyny siellä asioilla päivällä.
Meillä ainakin menee nukkumiset hiukan sekaisin, jos/kun tulee helteitä vaikka torpan viileäksi saisikin. Päiväkin on semmonen raskaampisoutunen...

Sais nuo siitepölyt vaan häippästä rantavesistä hiiteen, niin pääsisin laittamaan ipanat veteen riekkumaan- vielä pitää malttaa odotella...
 
...joo, mä könyän kans nukkumaan, kun suu on haukotuksista alvariinsa selälleen |O

Voipihan se elo olla aika makuista aamulla mutta sitä mietin sitten vasta aamulla. Ja muuta liikkumistakin, nyt ei oikein etes uskalla...

Vaan kyllä mä sille ryteikölle tasan jäätävät merkit näytän :D

Unikuvia kaikille :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä