The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Uudestaan, uudestaan! :D

Mää kyllä nyt turhaan heittelen tässä kiviä, kun ns asun lasitalossa. Aivan hele-vetin sotkuisessa lasitalossa.
Lasitalo?

Mä oon kärränny roskikseenkin (tai siis roskapussiin joka odottaa tossa eteisessä) niin paljon tavaraa etten oo varmaan vuosiin heittäny yhteensäkään mitään niin paljon pois. Kuka tota romua on mulle kärrännyt? Miks mulla on posliinikissoja?
 
kahvikirahvi
Ei mutta mulla on nyt oikeesti pyrkimys että tavarat pysyis järjestyksessä. Lähinnä toi yks käytössä oleva hylly ärsyttää kun siihen tulee heitettyä kaikki mahdollinen ja mahdoton. Tyhjäsin sukkakorini vaatehuoneesta että sain paikan mihin voin heittää kaikki pikkutavarat ja säilytettävät paperit ynnä muun roinan mitä oikeesti tartteekin. (huom, tärkeät paperit on sitten asia erikseen, ne on aikuisten oikeesti hyvässä hoidossa.)
 
Lasitalo?
Toi on vertauskuva. Malka omassa silmässä...

Kototönöllä oli ja taitaa vieläkin muuten olla posliinikissoja, vaik siel on vissiin nykyään neljä ehtaakin kisua ja koira.
Nukkumaluukussani ei ole. Eikä tule. On unilaatikko, sohva, keittiönpöytä, neljä tuolia ja telkkariruutu. Nukkumaluukku on täysi, muuta ei tule. Paitti et kirjapinot kasvaa...
 
ei hyvä mies ukkomiehellä ole rääpyä käydä baarissa

en ees muista millon viimeks olen käynyt baarissa täällä nykyisessä asuinkunnassa
ettekö ole edes yhes käynyt? toisaalta en minäkään suhteessa ollessani paljon missään ikinä käynyt ja exä vielä vähemmän.yhessä käytiin maximissaan 2krt baarissa ja muutaman kerran jossain ulkotapahtumassa=kaljottelureissu
 
ettekö ole edes yhes käynyt? toisaalta en minäkään suhteessa ollessani paljon missään ikinä käynyt ja exä vielä vähemmän.yhessä käytiin maximissaan 2krt baarissa ja muutaman kerran jossain ulkotapahtumassa=kaljottelureissu
Hmmm... viittiskö kertoa? Pyynnöistä huolimati kerron silti.

Vanhalla kotokylällä asuessa matkaa lähimpään kippolaan oli 15 km. Ei tullu käytyä, koska ei mulla koskaan ole ollu niin iso jano, et taksilla lähtis kippolaan. Takaisinpäin on toinen juttu.

Mut suhteessa oleminen ei kyl tarkoita sitä, et muu maailma lakkaa olemasta eikä muka yksin voi koskaan käydä missään. Totta munassa voi, saa ja tulee.

Aikanaan itte olin ihanhirveesti poissa kotoa ihan duunin vuoksi. Ja siihen humppasoitot päälle. Ex- rouvakulta sit hirveen harvoin kysyi, et saako hän lähteä "tyttöjen iltaan/viikonloppuun".

On ihan hirmuisen ikävää jos koskaan mielsi olevansa lupaakysyvän roolissa.
 
Hmmm... viittiskö kertoa? Pyynnöistä huolimati kerron silti.

Vanhalla kotokylällä asuessa matkaa lähimpään kippolaan oli 15 km. Ei tullu käytyä, koska ei mulla koskaan ole ollu niin iso jano, et taksilla lähtis kippolaan. Takaisinpäin on toinen juttu.

Mut suhteessa oleminen ei kyl tarkoita sitä, et muu maailma lakkaa olemasta eikä muka yksin voi koskaan käydä missään. Totta munassa voi, saa ja tulee.


Aikanaan itte olin ihanhirveesti poissa kotoa ihan duunin vuoksi. Ja siihen humppasoitot päälle. Ex- rouvakulta sit hirveen harvoin kysyi, et saako hän lähteä "tyttöjen iltaan/viikonloppuun".

On ihan hirmuisen ikävää jos koskaan mielsi olevansa lupaakysyvän roolissa.
enhän mä sanonutkaa ettei saisi käydä,me ei vaan kauheesti käyty,ei yksin eikä yhdessä. mä jopa usutin exää menemään edes joskus jonnekin jonkun kanssa mutta ei sitä koskaan kiinnostanut. mutta ei se jatkuva hyppääminenkään nyt kauheen kivaa ole.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä