The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jalkojen turvotus alkaa pikkuhiljaa olemaan historiaa. Vielä jalkapöydät on ihan kuin mustelmilla, niihin ei parane koskea. Vatsa hemmetin arka, kipeä, you name it. Ajattelin tästä lähteä ensi kertaa kävelylle pihan ympäri, jos vaan mitkään housut menee jalkaan niin etten ulvo kivusta.

Poika känisee mahaansa ja on suloinen kuin mikä. Vuorokausirytmi vähän hakusessa meillä kaikilla ja uni otetaan sieltä mistä se saadaan. Nyt sateeseen tallustelemaan hitaasti kiiruhtaen.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29974104:
Syötät perheelle kylmän viileesti ei oota |O. Ja tilaat itsellesi pizzan :p.
Muuten loistava idea, mutta sillä pizzalla ei pestä hiuksia tai astioita kun täältä on pesuaineetkin loppu. No, mulla on goretixtexpuku, kyllä sillä yhden kauppamatkan kävi
 
kahvikirahvi
Mä oon kans tullut koneesta alas tandemina. Huikea kokemus vaikkakin pelotti viittä vaille helvetisti!
Mä olin vuoronperään innoissani ja peloissani. Sitten kun olin jännitysoksentanu aamiaiseni, niin sit oli ihan hyvä fiilis. Siihen asti kun kanssahyppääjät putos koneesta. Olisin perunu koko hypyn tässä vaiheessa jos en olis ollu kauhusta kankee ja sanaton - ja huomannut roikkuvani jo koneen oven laidalla.
 
En. Päätin vaan että nyt laitan kämpän kuntoon ja nätiks sillä taka-ajatuksella että sitten lakkaisin sotkemasta ja elämästä kuin possu, jos ehtisin tottumaan ja viehättymään siistiin kotiin. Elintapamuutos.















Varmaan viikon päästä on jo läävä.

Niillä hemmetin tavaroilla on paha tapa kerääntyä ja kasaantua johonkin pinoiksi. Tavarat pitäs kieltää lailla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä