The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Pitäiskö yrittää olla sosiaalinen ja käydä pihalla kääntymässä kun siellä näkyy pari naapuria olevan (ja joukko pihan lapsia) vai pitäiskö jatkaa vaan siivoilua..
Sosiaalisuus on ihan yliarvostettua. Mut tekis mieli viestittää ämpärille et palauttaa kersan vasta huomenna, skumppapullo jääkaapissa kutsuu mua uhkaavasti. Ja siivouskin on kesken, oon kolme hyllyä saanu jo putsattua ja heittäny kaikkea turhaa roinaa pois.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29974074:
Sama täällä. Jätesäkillinen olis tuolla yläkerrassa, mut mä en jaksa kuvata niitä, jos joku tarvii nii saa tulla meiltä hakemaan, en jaksa kantaa niitä mihkää :D
Jos on 98-104 kokosta ulkovaatetusta niin i'm listening!
 
:mad: jääkaapissa on vain hailakka valo, pihassa ei ole yhtään autoa, tyttö on töissä ja ukkokullalla puhelin kiinni. Joutuu lähtemään kauppaan mopolla kaatosateessa. Vähemmästäkin ahdistuu. Reppuun ei edes mahdu juuri mitään.
 
Johan on äitiä retuutettu pitkin Helltsinkiä. Ottaa koville tää lomailu jo het ensimetreillä.:D Mä ajattelin että olis saanu jäädä kotiin pelailee vaikka lautapelejä kun on näin huono sää ja kaikkee.:ashamed::D

Ei hitto mä sain kuningasidean!
Pojalla ja miehellä on synttärit heinäkuussa ja pitkään mietin mitäs kivaa sitä laittas.
Kallista se on, mutta tekis niiiiiin mieli pistää ne tuonne yläilmoihin pienkoneella.
Olishan se ny pienelle aikas hiano kokemus ja mieskään ei muistaakseni ole pienkoneella mennyt.:)
 
Johan on äitiä retuutettu pitkin Helltsinkiä. Ottaa koville tää lomailu jo het ensimetreillä.:D Mä ajattelin että olis saanu jäädä kotiin pelailee vaikka lautapelejä kun on näin huono sää ja kaikkee.:ashamed::D

Ei hitto mä sain kuningasidean!
Pojalla ja miehellä on synttärit heinäkuussa ja pitkään mietin mitäs kivaa sitä laittas.
Kallista se on, mutta tekis niiiiiin mieli pistää ne tuonne yläilmoihin pienkoneella.
Olishan se ny pienelle aikas hiano kokemus ja mieskään ei muistaakseni ole pienkoneella mennyt.:)
Ropeli pyörimään ja......








Kuulostaa hienolta suunnitelmalta :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais
Voihan väsymys! Miten ihminen voi olla aina näin väsynyt töiden jälkeen?! tai no onkai kun aamulla aikaseen ylös ja sit vielä pitkä matkakin. Mutta jokapäivä tällänen väsy niin johan sekin vie voimat. Mun pitäs kans toi yks laatikosto siivota tyhjäks kun uus lipasto tai siis senkki olis tällä viikolla tulossa. Pistin ton toriin myyntiin ajat sitten ihan pienellä summalla niin eipä ole mennyt kaupaksi,yks kyseli mutta kun se olis sille pitänyt viedä niin en myynyt koska en lähde pienen hintasta myytävää kuskaamaan tai lähettämään omakustannein.

Ai niin ja iltaa:wave:
 
Johan on äitiä retuutettu pitkin Helltsinkiä. Ottaa koville tää lomailu jo het ensimetreillä.:D Mä ajattelin että olis saanu jäädä kotiin pelailee vaikka lautapelejä kun on näin huono sää ja kaikkee.:ashamed::D



Ei hitto mä sain kuningasidean!

Pojalla ja miehellä on synttärit heinäkuussa ja pitkään mietin mitäs kivaa sitä laittas.

Kallista se on, mutta tekis niiiiiin mieli pistää ne tuonne yläilmoihin pienkoneella.

Olishan se ny pienelle aikas hiano kokemus ja mieskään ei muistaakseni ole pienkoneella mennyt.:)

on kuuleman mukaan hieno kokemus, poika sai pienkonelennon rippilahjaksi ja tykkäs kovasti
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Saas nährä josko sitä joskus mennä päräyttäis sellasen lentolupakirjan itellekki.
Taas tää unelma vainoaa mua.:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä