The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Eikös työttömäksi voi ilmoittautua netinkin kautta?
Yritä saada joku akuuttiaika hampaalle, sanot että sitä särkee :D
Ja Tampereellahan on se joku sähköinen asiointikin josta voi katsoa olisko peruuntuneita aikoja.
Moni hammaslääkäri taitaa olla kesällä kiinnikin.
Varmaan voi joo, mut vihaan hoitaa asioita netissä. Varsinkin kun en oo ihan satavarma edes että mitä pitää tehdä. Se on niin mälsää ja vie hyvää palstailuaikaakin :D
 
kahvikirahvi
Hitsi kun keksisin nyt niin paljon tekemistä. Tekis mieli kirjoittaa tarinaa kun se on tässä auki ja kesken, haluaisin katsoa l-koodia, ja pitäis tyhjätä se hylly romusta ja kuvailla myynti-ilmotusta varten. Nukkuiskohan puolikas huomiseen asti päiväunia että saisin kaiken tehtyä :D
 
kahvikirahvi
Ah ja voih, kyllä on mälsää olla aikuinen kun kaikki pitää tehä ite. Oon soitellu tänään reippaana tyttönä ympäri kaupunkia hoitaakseni asioita, mutta syyskuullinen hammaslääkäritarkastus on ainoa mihin oon päässy edes linjoille.
Sähköinen asiointi my ass, miksei enää voi hoitaa aisoita puhelimitse? Ja miks puhelinajat on ihan perseestä, ja keskellä viikkoa on päivä jolloin ei ole puhelinaikaa lain? Koitin soittaa paikkaan A jossa soittoaika 12-13, mistä käsketään soittamaan edelleen paikkaan B jonka soittoaika on 8-9. Ei hyvä tämä.

No, mutta nyt on kuitenkin pari ilmotusta laitettu nettiin ja heittäydyin niinkin hurjaksi että työhakemuksenkin lähetin. En mä sitä hyllyä aio pitää kun ei sille oo käyttöä eikä tarpeeks tilaa.
 
IhQ
:wave: Heih!

Miulla kans vähän samantapaista onkelmaa ku kirahvilla. Meil on nimittäin kirjahylly joka ei enää mahdu meille, kun Ikeasta piti niitä dvd-hyllyjä saada (ihan tarpeeseen tosin)..Mutta kun mie haluisin säästää nuo kirjahyllyn tommoset "tornit", niiden välissä oli kaks hyllyä ja sit erillinen, samaan pakettiin kuuluva tv-taso.
Toisen tornin ainakin haluan pitää mutkun se ei mahdu tänne ja mies haluaa koko "roskan" pihalle asap. Ääh..
 
kahvikirahvi
:wave: Heih!

Miulla kans vähän samantapaista onkelmaa ku kirahvilla. Meil on nimittäin kirjahylly joka ei enää mahdu meille, kun Ikeasta piti niitä dvd-hyllyjä saada (ihan tarpeeseen tosin)..Mutta kun mie haluisin säästää nuo kirjahyllyn tommoset "tornit", niiden välissä oli kaks hyllyä ja sit erillinen, samaan pakettiin kuuluva tv-taso.
Toisen tornin ainakin haluan pitää mutkun se ei mahdu tänne ja mies haluaa koko "roskan" pihalle asap. Ääh..
Raakasti pois vaan. Mäkin sydän verta vuotaen tein netti-ilmotuksen josko se sais uuden kodin :D Kerran se vaan kirpasee, ja koti näyttää paremmalta sitten kun ei oo turhaa roinaa tilaa viemässä.
 
kahvikirahvi
Täällä on raivosiivoukset käynnissä ja odottelen että ämpäri hakis poikansa kyläilemään ja leikkimään. Mielessä muhii yksinhuoltajuuden hakeminen, opiskelut, muutto ja vaikka mitä.
 
Huomenta. Mä oon heränny jo yheltä, mutta silti olen puolunessa edelleen. 2/5 takana, vielä 3 pitäs jaksaa ja nyt jo alkaa riittää, ihan kiva.

Käytiin poikien kanssa tossa lähellä hiekkakentällä harjottelee J:n kanssa pyöräilyä ilman appareita, jätkähän veteli niinku ois aina polkenu ilman appareita, toki liikkeelle lähtö ja ohjaaminen oli vielä vähän hakusessa, mutta pääasiallisesti meni hienosti :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä