Työpaikalle tarjottavaa (vika työpäivä)

  • Viestiketjun aloittaja aaapeeee
  • Ensimmäinen viesti
aaaapee
Unohdin lisätä että tuun töihin bussilla ja ei onnistu mitkään piirakoiden kannot. Pitää olla joku koossa pysyvä. (eikä mulla oo rapaperia)

Olen ollut vähän yli 2 v määräaikaisena, äitiysloman sijainen.
 
aaapeeee
Vuokia en voi jättää (en saa takaisin) ja tosiaan, jotain mitä voin kuljettaa julkisilla ensin päiväkotiin (kun vien lapset) ja sitten bussiin.

Olisiko ok jos haen ruokiksella pari litraa jäätelöä? Laktoositonta, kun porukassa on sellaisia.
 
toimisto
[QUOTE="mamma";29971353]Risupiirakka , siiderikakku..... ja helposti kulkee kassissa ....[/QUOTE]

En tiennyt mitä noi on, niin googletin. Tuon piirakan kuljetus voisi onnistua, mutta ei tuon kakun. Eivät kyllä vaikuttaneet sellaisilta, joista itsekään tykkäisin.
 
aaaapee
[QUOTE="arska";29971359]Mä tilasin kaikille pizzaa :D[/QUOTE]

35 hengelle? Siis jokaiselle pitsan vai pari pitsaa, josta slicejä? meinaan ei oo mitenkään varaa tilata 35 pitsaa tai edes 5 pitsaa.
 
"tii-"
Vuokia en voi jättää (en saa takaisin) ja tosiaan, jotain mitä voin kuljettaa julkisilla ensin päiväkotiin (kun vien lapset) ja sitten bussiin.

Olisiko ok jos haen ruokiksella pari litraa jäätelöä? Laktoositonta, kun porukassa on sellaisia.
Leivonnaisethan voi siirtää töissä johonkin toiseen astiaan. Esim. loput kakusta normaalille ruokalautaselle, jotta vuoan saa mukaan. Mutta jäätelö on myös toimiva vaihtoehto ja sopii kaikille. :)
 
Kyllä piirakoiden yms. kuljetus onnistuu linkas jos se onnistuu kerran pyörälläki. :D Mä oon leikannu uunipellillä tehdyn piirakan sopivan kokoosin paloohin ja yhden osan laitoon teflonuunivuokaan ja siihen vuuan päälle muovinen leikkuulauta jonka päällä oli peitettynä loppu piirakasta. Nuo sitte päällekkäin muovipussiin niin hyvin onnistui kuljettaa pyöränsarves.
 
aapeee
Kyllä piirakoiden yms. kuljetus onnistuu linkas jos se onnistuu kerran pyörälläki. :D Mä oon leikannu uunipellillä tehdyn piirakan sopivan kokoosin paloohin ja yhden osan laitoon teflonuunivuokaan ja siihen vuuan päälle muovinen leikkuulauta jonka päällä oli peitettynä loppu piirakasta. Nuo sitte päällekkäin muovipussiin niin hyvin onnistui kuljettaa pyöränsarves.
Epäilen ettei mulla ne ole enää sen näköisiä töissä, että niitä voisi tarjota yhtään kellekään.
 
Aaapeee
Joku mietti miten tää on niin vaikeaa... Tämä on. En erityisemmin tykkää työkavereistani, mutta täällä on tämmöinen tapa, että lähtijä tarjoaa jotakin.

Ihmiset on hyvin ruokarajoitteisia, osa kasvissyöjiä, osa laihduttaa koko ajan paitsi elää irtokarkilla, osa ei syö liivatettakaan kun on nioin vege, on maidoton (mutta hän onneksi jo lomalla), pähkinätön, iso osa laktoosi-rajoitteisia.

Jos esim. tilaisin pitsaa, se olisi pakko olla jotain täysin vegepitsaa jota en itse syö milllään.

Mietin että tuon pari litraa laktoositonta vaniljajäätelöä, yhden litran jotain muuta jäätelöä, ja se on siinä.

Tai muovisen ison karkkirasian, koska karkkia ne syö.
 
vieras..
Ite jäin joulun alla pois niin ostin sellasen kilon boxin konvehteja. En tiiä saako niitä tähän aikaan mistään. geishaa taitaa ainakin meidän kaupassa olla niitä pienempiä laatikoita.
Kyllä se piirakan kuljetus onnistuu kun pakkaat sen kannelliseen rasiaan ja rasia sit pussiin.
 

Yhteistyössä