The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
huomenta :flower:

käypikö teillä siellä runsaasti aasiakkaita?
Onneks nyt kesäaikaan on kuulemma aika hiljasta ja kassan käyttöä oon tässä muutaman kuukauden jo harjoitellut joten se ei niinkään jänskätä mutta ne paperihommat, laskut pitäis saada maksettua ja mapitettua oikeeseen paikkaan ja sit kaikki sopimukset ja todistukset mitä kulkee sen toimiston kautta..

Toisaalta jäskättää silleen hyvällä tavalla, saa tuntumaa millaista tuo työ on jos sitä joskus tulis tehtyä oikeesti työkseen mut sitten jos tulee kämmäiltyä..: /
 
Onneks nyt kesäaikaan on kuulemma aika hiljasta ja kassan käyttöä oon tässä muutaman kuukauden jo harjoitellut joten se ei niinkään jänskätä mutta ne paperihommat, laskut pitäis saada maksettua ja mapitettua oikeeseen paikkaan ja sit kaikki sopimukset ja todistukset mitä kulkee sen toimiston kautta..

Toisaalta jäskättää silleen hyvällä tavalla, saa tuntumaa millaista tuo työ on jos sitä joskus tulis tehtyä oikeesti työkseen mut sitten jos tulee kämmäiltyä..: /
Kuule, kaikessa työssä kämmää joskus ammattilaisetkin. Kunhan pääsääntöisesti menee hyvin :) Tsemppiä vaan :hug:
 
kahvikirahvi
Ostettiin puolikkaalle synttärilahjaksi Myyrä-DVD. Huikee nostalgiapläjäys, muistan ko oon saman ikäsenä kattonu itekin myyrää ja rakastanu sitä.

Huippu keksintö noi DVD:t! Ihanaa että nykyajan lapsillaki on mahdollisuus kattella oikeasti hyviä lastenohjelmia, noi nykyset my little ponyt, uudet prätkähiiret ja mitä telkasta tuleekaan, on ihan karmeita.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Ryhdistäytykääs nyt vähän ja palstailkaa mun kanssa. Ihan tylsä loma tulee jos joudun yksin tukkimaan koko ketjun!

[video=youtube;eSoeI4R_XTA]http://www.youtube.com/watch?v=eSoeI4R_XTA[/video]
 
kahvikirahvi
no ei niin, pitäs tässä elossa joku roti olla
Nimenomaan.

Vittuku mulla soi päässä joku biisi jonka sanoista muistan pelkästään kohdan "talk to me." Vanhahko biisi, depeche moden laulajalta kuulostava mies laulaa. Mutta en tiedä esittäjää enkä kappaleen nimeä, youtube ja spotify eivät oo antaneet oikeita tuloksia kun oon koittanu hakea talk to me-hakusanoilla.
 
Nimenomaan.

Vittuku mulla soi päässä joku biisi jonka sanoista muistan pelkästään kohdan "talk to me." Vanhahko biisi, depeche moden laulajalta kuulostava mies laulaa. Mutta en tiedä esittäjää enkä kappaleen nimeä, youtube ja spotify eivät oo antaneet oikeita tuloksia kun oon koittanu hakea talk to me-hakusanoilla.
eipä tuu mullekkaan tosta mieleen mtn
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä