The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua ei kosinnat nyyhkytytä, mutta en kestä sitä kun ne lähtee harmaisiin laivoihin. Ja itken vain lukiessani kirjaa, elokuva ei niin säväytä.
Leffa ny on vain kalpea varjo kirjasta jos sitäkään.

Mut siin on mun mielestä jotain hohtoa ja kontrastia, et mitä ny muutamasta örkinkaulan katkomisesta, jättihämähäkin tappeluksesta, Frodon kantamisesta ylös vuorta, sotasankaruudesta ja sensemmoisesta joihin puutarhuri harvemmin törmää... mut hänen tarttee kasata rohkeutta kosiakseen.
 
Leffa ny on vain kalpea varjo kirjasta jos sitäkään.

Mut siin on mun mielestä jotain hohtoa ja kontrastia, et mitä ny muutamasta örkinkaulan katkomisesta, jättihämähäkin tappeluksesta, Frodon kantamisesta ylös vuorta, sotasankaruudesta ja sensemmoisesta joihin puutarhuri harvemmin törmää... mut hänen tarttee kasata rohkeutta kosiakseen.
Mää en oo ikinä oikein tykänny Samista, niin en voi sun kans tässä samistella :snotty:
 
IhQ
Miun täytyy tunnustaa että tuo tsh on ollu ties miten monta vuotta lukulistalla mut edelleenkään en oo saanu aikaseks.

vaan nyt nukkuu,aamulla taas aikanen herätys. Öitä siis ja ku..pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä,kännyllä en jaksa alkaa säätämään ylimäräsiä. Normaalisti en pysty mitään tänne kirjottamaan ees.
 
Melkein meinaa väsyttää, ylioppilaslakkia ja sen saavuttanutta juhlittiin pitkälle aamuun kun lapset ja niitten kaverit kasaantu tänne bailaamaan, meillä oli kuulemma paremmat bileet kuin paikallisessa yökerhossa jonne valmistuneet perinteisesti menee juhlimaan
 
Miten saa poistettua vau.fi:stä tunnukset? Rekkauduin sinne joskus aikanaan enkä oo ties kuinka moneen aikaan siellä käynytkään, ja tänään alko ärsyttää ne mainosviestit mitä ne lähettää.

"puolikas on nyt 3 vuotta, enää 50 viikkoa ja niin ja niin monta päivää 4-vuotissyntymäpäivään." wtf. En löydä mistään sitä poistojuttua.
En o tuolla ollu, joten en tiedä.

Vaik olen käyttiksistäni tuhonnut viime aikoina jokseenkin jokaisen. Jos viesti ylläpidolle ei auta, niin sähköpostiosoitteen voit käydä muuttamassa muotoon gahvi.girahvila@blaablaa.com

Sit ei ton palstan sähköpostirobotti enää hirveesti häiritse.
 
Toimii ja ei toimi tykkää nappi ja ompas muuten yllättävän vaikee kirjottaa tällä aparaatilla jos on pitkät kynnet. Huhhuh, heitän tän leivinpellin ihan just seinään!
 
Niin ja hyvää iltaaa vaan kaikille.:):flower:


Bitch, hyvät kemut, niin sitä pitää!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
kahvikirahvi
Mun tekis mieli myydä yks hylly pois nurkasta pois tilaa viemästä, se vaan kerää turhaa romua ja pölyä. Ja tekis mieli palotella keittiön pöytä jos ottais uudemman, olkkarissa pari kuukautta tilaa viemässä olevan pöydän käyttöön. Paska vaan kun mulla ei oo uuteen pöytään kun vaan kaks tuolia :D
 
alastulo luurilla
Böö.. Mul on ruokkis meneillään, oon selviytyny hyvin tähän asti, nyt vähä jännittää, että iskeekö uni ruoan päätteeksi. Viel Pitäs reilu 4h jaksaa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä