Tääkään ei oo ihan itsestäänselvää nykypäivänä - tiedän useammankin homo- tai lesboparin, joilla on lapsia.Sitten on homo. Mä en voi sille mitään. Harmi vain että minusta ei tulisi koskaan mummia.
Uskon ja toivon, että tämä helpottaa vuosi vuodelta ja sukupolvi sukupolvelta. Huomaahan nytkin ihan selkeän eron kun vertaa meitä parikymppisiä yleisesti eläkeikäisiin.Tulisi varmaan kova suojelureaktio poikaa kohtaan.
Homoilla ei aina ole kovin helppoa noin yleensäkään, saati sitten "miesten maailmassa". Saavat niskaansa paljon enemmän lokaa ja jopa fyysistä väkivaltaa, kuin lesbot.
Millä tavalla se ei ole sama asia? Jos vertaa vaikkapa adoptio- tai hedelmöityshoidoilla syntyneisiin lapsiin ylipäätään?Ei se ole sama asia kuin miehen ja naisen saama yhteinen lapsi.
"Anteeksi. Olen todella pahoillani, että rikoin yksityisyyttäsi ja kirjesalaisuutta. Se oli vahinko, vaikka se ei millään tavalla tee teosta yhtään vähemmän väärää. Onneksi ehdin ajoissa tervehdyksestä huomata, että kirje oli osoitettu sinulle enkä jatkanut lukemista pidemmälle."mitä ehkä sanot ensimmäiseksi jos löytäisit toiselta pojalta rakkauskirjeitä?
Varmaan hyvin pitkälti kiinni millainen lapsi on. Jos on itsevarma, osaa normaalistikin pitää puolensa ja käyttäytyy fiksusti, niin en mä kokis syytä huoleen. Mulla on muutama gebardi ystävä ja he elävät ihan normaalia elämää homoina. He tietävät että ovat ihan yhtä arvokkaita ihmisenä kuin heterotkin, lähinnä säälivät ihmistä joka on niin umpimielinen ettei hyväksy homoutta.Eka kysymys olisi varmistus, onko lapsi homo vai ei. Mistäs sitä noista kirjeistä tietää onko vitsi tms. Kysyisin uteliaisuutta kuinka kauan on tiennyt ja miksi ei ole kertonut jos on pitkään tiennyt.
Haluaisin tavata sen tyypin mielelläni ja toivoisin, että jatkossa uskaltaisi puhua asioista avoimemmin. Tuntuisi ehkä pienenä pettymyksenä jos olisi kauankin tiennyt eikä silti kokisi minua niin ymmärtäväiseksi, että olisi voinut keskustella siitä. Tuossa tilanteessa kun moni on kärvistellyt pitkään sen salaisuuden kanssa tuskallisesti. En halua sellaista lapsille.
Varmaan moni vastaa, ettei hetkauttaisi ollenkaan, mutta en usko siihen. On tuo sen verran iso asia, vaikkei olekaan kamala asia.
Samaa mieltä.Ihan ensiksi menisin itseeni. Toisten kirjeitä ei lueta.