The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon käyny lääkärissä ja kerran sain beetasalpaajia mitkä vähän laski sitä.. mut sit se laski sen verran että otti ne pois ja se taas nousi...
Niitäkin pitää syödä pitkäjänteisesti että oikea sulle sopiva annostus löytyy. Itsekin söin yhdessä vaiheessa. Nykyään en enää tarvi. Itsellä raskaus normalisoi paineet. Loppui kyllä työntekokin ja stressaaminen aika nopsaan. Eli mars uudestaan lekurille.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Mikäs ny?
Järkyttävä kipu alko keskellä yötä niin että ei meinannu kävelemään pystyä, ämpäri ei vastannut puhelimeen eikä viesteihin vaikka laitoin että on hätätilanne (ryyb ryyb nääs).
Jouduin siis soittamaan häkeen että joku tulis tarkistamaan tilanteen, mutta koska olin ja olen yksin puolikkaan kanssa kotona niin eipä ne mua mukaan voinu tästä ottaa niin jäin sitten kotia käskyn kera että soitan uudestaan mikäli pahenee, ja muksu lähtee mukaan.
Mutta onneksi sain nukahdettua sitten kivuista huolimatta.
 
Järkyttävä kipu alko keskellä yötä niin että ei meinannu kävelemään pystyä, ämpäri ei vastannut puhelimeen eikä viesteihin vaikka laitoin että on hätätilanne (ryyb ryyb nääs).
Jouduin siis soittamaan häkeen että joku tulis tarkistamaan tilanteen, mutta koska olin ja olen yksin puolikkaan kanssa kotona niin eipä ne mua mukaan voinu tästä ottaa niin jäin sitten kotia käskyn kera että soitan uudestaan mikäli pahenee, ja muksu lähtee mukaan.
Mutta onneksi sain nukahdettua sitten kivuista huolimatta.
Miehet :mad: mihin sua sattuu?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä