päätäseinään
Ja niin löytyy muuten se toinenkin epäsuorasti, hieno oivallus! Nyt on tämäkin sitten paketissa.No niin, toinen kirjailija löytyi kun meni vilkaisemaan tekijän facebook sivua.
Ja niin löytyy muuten se toinenkin epäsuorasti, hieno oivallus! Nyt on tämäkin sitten paketissa.No niin, toinen kirjailija löytyi kun meni vilkaisemaan tekijän facebook sivua.
Ensimmäisen löysin, mutta tätä epäsuoraa en. Josko hiukan lisävinkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja päätäseinään;29966700:Ja niin löytyy muuten se toinenkin epäsuorasti, hieno oivallus! Nyt on tämäkin sitten paketissa.
Tämä biisi ei nyt aukea minulle. Saisiko metrin lisää rautalankaa, vaikkapa esittäjän?Alkuperäinen kirjoittaja päätäseinään;29966665:Biisin toinen sana on sinkku englanniksi, löyty kyllä wikistä aika nopeasti kun sillä lähti hakemaan. Elokuvan nimessä on sparta läsnä, komedia.
Se on englanninkielinen biisi. Laita se sinkku-sana wikin hakuun ja selaa hakutuloksia. Sinkku-sana esiintyy biisin nimessä, ekana sanana. Ei tartte mennä montaa sivua, hittibiisi.Tämä biisi ei nyt aukea minulle. Saisiko metrin lisää rautalankaa, vaikkapa esittäjän?
1 kirjailija: "asuu Hertfordshiressä miehensä Henry Wickhamin ja lastensa Freddyn, Hugon, Oscarin, Rex Williamin ja Sybellan kanssa. Hänen sisarensa Gemma Townley on myös kirjailija."Gla 6+6 selvisi kun muisti katsoa niitä muita merkityksiä eikä olettanut...
Viitsisikö joku facebookillinen vilkaista sitä kirjailijahommaa, niin saisin tämän täyteen.
juu niimpä. Olisi kiva tietää mitä itse tekijä aatellut relaa tehdessään tuollasta kirjailija umpikujaa.. Oli relassa muitakin vastaavia,mutta ei niistä enempiä.Kiitti! Löytyi heti. Tosi inhotavat kyllä tollaset sanat, ihan mahdoton homma olisi ollut etsiä ilman tota FB-juttua.
Se on englanninkielinen biisi. Laita se sinkku-sana wikin hakuun ja selaa hakutuloksia. Sinkku-sana esiintyy biisin nimessä, ekana sanana. Ei tartte mennä montaa sivua, hittibiisi.
Hirveästi kiitoksia. Missähän omat ajatukset ovat olleet, kun en ole noita huomannut itse? Samat sivut olen iltamyöhällä katsellut, mutta ohi olivat menneet.tuossa
Muut minultakin puuttuvatAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29967298:kolmen tunnin yöunien jälkeen ei aivot toimi, ja puuttuu pari HELPPOA sanaa, joten voitteko vääntää rautalankaa
sieni:
soit... 5
aar... 11
ruoka:
pap... ja aal.. välistä 10 se raaka-aika josta noita tehdään
elukka:
pus.. 10
...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29967298:kolmen tunnin yöunien jälkeen ei aivot toimi, ja puuttuu pari HELPPOA sanaa, joten voitteko vääntää rautalankaa
sieni:
soit... 5 -- sellainen vingutettava
aar... 11 -- paperinen, sama alku
ruoka:
pap... ja aal.. välistä 10 -- niiden raaka-aine
elukka:
pus.. 10 -- sellainen romaani on olemassa