The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinpä.

Juttelin muuten eilen ämpärin kanssa ja sanoin että tässä ittekseen ollessa on ollu aikaa miettiä asioita ja kerroin tuntevani että ero oli lopultakin oikea ratkaisu koska meillä ei oo oikeastaan mitään yhteistä eikä haluta elämältä juurikaan samoja asioita, ja kehaisin että hyvä että se sai ittensä riuhtaistua tästä irti kun musta ei siihen ollut.
Kerroin myös että oon nykyään tosi onnellinen ja elämään tyytyväinen, oppinu olemaan murehtimatta ja stressaamatta turhista ja jännityksellä vaan odotan mitä elämä tuo tullessaan. Odotin että se olis taputtanut selkään ja sanonu että hienoa kirahvi, noin sen pitää mennäkin ja hyvä ettet enää turhaan haikaile mun perään. Mutta se menikin jotenkin vaisuksi ja omituiseksi sen jälkeen. Miehet??
Mä en ymmärrä miehistä enää mitään,ne sanoo yhtä ja toista ja antaa ymmärtää kolmatta ja sit kuitenkaan eivät tajua oikeesti yhtikäs mitään.En jaksa käsittää.
Ehkä se ei odottanut et tässä käy sit kuitenkin näin ja salaa toivoo takaisin. Vaikee mun mennä sanomaan yhtikäs mitään kun itekin pyristelen täällä joten olen huono neuvomaan toisia yhtikäs mitenkään.
 
kahvikirahvi
Mä en ymmärrä miehistä enää mitään,ne sanoo yhtä ja toista ja antaa ymmärtää kolmatta ja sit kuitenkaan eivät tajua oikeesti yhtikäs mitään.En jaksa käsittää.
Ehkä se ei odottanut et tässä käy sit kuitenkin näin ja salaa toivoo takaisin. Vaikee mun mennä sanomaan yhtikäs mitään kun itekin pyristelen täällä joten olen huono neuvomaan toisia yhtikäs mitenkään.
No, en tiiä ja tuskin koskaan selviäkään koska tosimieshän ei tunteista puhu.
Mutta sama se sille, mulla on asiat ihan fine enkä enää lähtis siihen oravanpyörään mukaan, vaikka pääosin ämpäri onkin kiva tyyppi.
 
Mitään järkevää en ole saanut tänää aikaseks,ihan hävettää myöntää.Aamupäivällä tulin kotiin ja sit nukuin muutaman tunnin ja loput ajasta netissä,auton kävin tankkaa ja hakee jäätelöä et siinäpä ne.
 
No nyt olen virallisesti sotanorsu, en enää sievästi raskaana.

Ja hetkeen jolloin tajusin asian, liitty ladyshaveri, suihku, paljon ähinää ja puhinaa ja tuskastunut luovutus. prkles.

Tää kesä ollaankin sitten karva-apina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä