The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää sorruin ja ostin kauan himoitsemaani rocky road jäätelöä vaikka ei olis saanut,en ole vielä korkannut sitä. Ilmeisen suosittua kun toi oli viimenen paketti.
Mää taas oon mussuttanu tänään enemmän ku ois tarvinnu suklaakakkua ja shampanjaa toki sitä ennen piti syöpötellä sisäpaistia ja uusia pottuja oikeen urakalla. :p

Ja taas pitääs vissihin kohta syödä, mitäs hyvää sitä vois kehitellä iltapalaksi?? Olisko ideoita??
 
kahvikirahvi
*kuuntelee*
No lähinnä mietin että kiva kun tää ketju on olemassa ja kivoja tyyppejä höpöttelemässä. En mä facessa haluais kaikkea hehkuttaa tai valittaa mitä täällä tulee höpöteltyä. Ja muutenkin irlissä tekee enempi mieli olla hehkuttamatta esim kitaramiestä, hyvä pakopaikka.

Ja täältä on monesti löytyny nauratus ja piristys ankeina päivinä.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
No lähinnä mietin että kiva kun tää ketju on olemassa ja kivoja tyyppejä höpöttelemässä. En mä facessa haluais kaikkea hehkuttaa tai valittaa mitä täällä tulee höpöteltyä. Ja muutenkin irlissä tekee enempi mieli olla hehkuttamatta esim kitaramiestä, hyvä pakopaikka.

Ja täältä on monesti löytyny nauratus ja piristys ankeina päivinä.
Vähän samat fiilikset vaikka en ehkä avudu kaikesta enää niin kuin ennen mut on tää kyllä kiva juttu et tää on ja toivottavasti ei nyt ihan kuihdu kokonaan pois. Menettäis monta kivaa juttukaveria.
 
kahvikirahvi
Vähän samat fiilikset vaikka en ehkä avudu kaikesta enää niin kuin ennen mut on tää kyllä kiva juttu et tää on ja toivottavasti ei nyt ihan kuihdu kokonaan pois. Menettäis monta kivaa juttukaveria.
Niinpä.

Juttelin muuten eilen ämpärin kanssa ja sanoin että tässä ittekseen ollessa on ollu aikaa miettiä asioita ja kerroin tuntevani että ero oli lopultakin oikea ratkaisu koska meillä ei oo oikeastaan mitään yhteistä eikä haluta elämältä juurikaan samoja asioita, ja kehaisin että hyvä että se sai ittensä riuhtaistua tästä irti kun musta ei siihen ollut.
Kerroin myös että oon nykyään tosi onnellinen ja elämään tyytyväinen, oppinu olemaan murehtimatta ja stressaamatta turhista ja jännityksellä vaan odotan mitä elämä tuo tullessaan. Odotin että se olis taputtanut selkään ja sanonu että hienoa kirahvi, noin sen pitää mennäkin ja hyvä ettet enää turhaan haikaile mun perään. Mutta se menikin jotenkin vaisuksi ja omituiseksi sen jälkeen. Miehet??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä