relaatio 39

newman
[QUOTE="Eva";29965443]voisitteko vinkata rautalanka mallilla

leski 13 - toisesta voi tulla lapsiperheen erossa tämä
pol 13 - hihamerkki
ja tuon alko 7 - tunnus
kun en saa niitä.. :(

Olisi kiva itekin saada nuo sanat[/QUOTE]

.

[QUOTE="Eva";29965443]voisitteko vinkata rautalanka mallilla

leski 13 (lapsella vain yksi vanhempi on ...)
pol 13 (hieno merkki hihassa, sillä on oma nimi)
ja tuon alko 7 (Kuvainnollinen merkki)
kun en saa niitä.. :(

Olisi kiva itekin saada nuo sanat[/QUOTE]
Saatko nyt?

newman
[QUOTE="Eva";29965469]pol 13 - ei mee hihamerkki,tunnistelaatta ,kissanmerkki tms,kun en tiä sen oikeeta nimee edes. ja katon nimiä: https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/09B55C5F931C423000256A71003FF7CE?opendocument

ja tuon alko 7 - tunnus - tässä ihan sama kun en tiä millä nimellä se edes kulkee

voisitte vääntää noi 2 rautalangasta mulle.[/QUOTE]

Etsi synonyymi tunnukselle. Siinä hihamerkissä on kuva, kirjoita yhteen mitä siinä näkyy.

???
[QUOTE="Eva";29965469]pol 13 - ei mee hihamerkki,tunnistelaatta ,kissanmerkki tms,kun en tiä sen oikeeta nimee edes. ja katon nimiä: https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/09B55C5F931C423000256A71003FF7CE?opendocument -- tää aukeaa kun keksit siihen satuhahmoon liittyvän välineen

ja tuon alko 7 - tunnus - tässä ihan sama kun en tiä millä nimellä se edes kulkee -- synonyymi tunnukselle

voisitte vääntää noi 2 rautalangasta mulle.[/QUOTE]

Vinkkejä ruoka-ruutuun laa 5 ja lan 7?

"Eva"
Etsi synonyymi tunnukselle. Siinä hihamerkissä on kuva, kirjoita yhteen mitä siinä näkyy.
en saa kumpaakaan kun tiijän että hiamerkissä on miekka ja kissa siinä merkissä mut mikä jeesus sen oikeanimi on? en oo varmaa ikänä kuullut sitä koska ei yhtään sytytä enkä googlellakaa törmää siihen :(

alkon merkistä tuu kun viinilasi ja absinttiä vastaan kun koitan ettiä.

vääntäkää ratakiskosta nää 2 mulle jotta sais mielenrauhan

newman
[QUOTE="Eva";29965496]en saa kumpaakaan kun tiijän että hiamerkissä on miekka ja kissa siinä merkissä mut mikä jeesus sen oikeanimi on? en oo varmaa ikänä kuullut sitä koska ei yhtään sytytä enkä googlellakaa törmää siihen :(

alkon merkistä tuu kun viinilasi ja absinttiä vastaan kun koitan ettiä.

vääntäkää ratakiskosta nää 2 mulle jotta sais mielenrauhan[/QUOTE]

Googlaa poliisin tunnuskuva ja silmäile tekstejä. Etsi synonyymi juuri tunnus-sanalle.

"Eva"
Googlaa poliisin tunnuskuva ja silmäile tekstejä. Etsi synonyymi juuri tunnus-sanalle.
Sain sen vihdoin kun soitin 1 puheluyn,jotta aukes tääkin
Olisitte sanonu että kissa oli väärin... ei ihmekää etten päässy eteenpäin.

Jumiuduin ritari 10. ei siihen oo mtn oljenkortta mitä siihen vois tulla?

kirjailijoita oon selannu wikistä kohta 18 sivullista eikä noihin mene mikään..

"Pelaaja"
Noita alkusanoja vielä uupuu, eli

Satuhahmo 16
Rock 5
Eöäimet ja hyönteiset oikealle 5, ylös 8 ja alas 7

Noilla voisi kenties päästä eteenpäin.

Ja kiitos monille vinkanneille, apua on ollut.

newman
Marilyn
spar... 5+2+12
sin... 6+6

Normandia
kirj... 6+8 ja 6+6

Sieni
l..peli 14+5

satuhahmo
korko 3
rit... 10

Nämä taitaa nyt puuttua kaikilta. Mä pidän tauon, olen nyt tahkonnut tätä tänään niin pitkään.

???
[QUOTE="Pelaaja";29965568]Noita alkusanoja vielä uupuu, eli

Satuhahmo 16 -- jalkineellinen
Rock 5 -- kuninkaallinen
Eöäimet ja hyönteiset oikealle 5, ylös 8 ja alas 7 -- eksoottisia eläimiä kaikki, kaksi asuu mantereella jossa on paljon omalaatuista eläimistöä, yksi tulee vastaan tässä relaatiossa toisessakin ruudussa

Noilla voisi kenties päästä eteenpäin.

Ja kiitos monille vinkanneille, apua on ollut.[/QUOTE]

tuossa :)

???
[QUOTE="Pelaaja";29965589]Kiitos, rock on vielä hakusessa, muut löytyivät. En oikein tiedä kuinka tuota rockia lähtisi setvimään. Onko vinkkiä mistä päin voisi löytää.[/QUOTE]

Onko se siis se keskussanasta oikealle menevä?
Bändin nimi, viittaa kuninkaalliseen

Omat puutteet rock-ruutuun:

moi... 5
ruo... 11
MP... 3

"Pelaaja"
Täällä on annettu montakin vinkkiä siihen Piu... pai... 8 että pakenee niitä ja pitäisi löytyä kun lukee wikin. Tarkkaan olen lukenut ja pian kaikki sanat sieltä kokeillut, mutta ei vain löydy. Ruutu siis Marilyn.

Help?

Nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29965637]Täällä on annettu montakin vinkkiä siihen Piu... pai... 8 että pakenee niitä ja pitäisi löytyä kun lukee wikin. Tarkkaan olen lukenut ja pian kaikki sanat sieltä kokeillut, mutta ei vain löydy. Ruutu siis Marilyn.

Help?[/QUOTE]

Sisiliassa on niitä ;)

Piu..pai.. Wikissä kerotaan tavallaan toisessa kappaleessa.

Nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29965862]Olen saanut sen 7 kirjainta (maf...) kyllä jo aikaa sitten, mutta en todellakaan tajua tuota 8 kirjaimista sanaa. Tyhmä minä.[/QUOTE]

Sorry, väärä sana.
Se 8 on niiden ammatti.

???
[QUOTE="Pelaaja";29965894]Muita ei ole[/QUOTE]

Kiitos! Oli taas just tollanen helppo, joka olisi pitänyt tajuta Selvästi mun aivot blokkasi ton sanan, kun en itse viihdy. :D Seuraavaksi siihen sitten jatkoa miettimään.

Yhteistyössä