Parisängyssä nukkujat. Onko teillä omat peitot vai yhteinen isompi peitto puolison kanssa?

• Viestiketjun aloittaja utelias ap
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
Yksi iso yhteinen peitto. Alkuun nukuttiin saman pienen peiton alla ja aika moista peitonvedäntää se välillä oli. Ei kuitenkaan tahdottu nukkumaan eri peittojen alle joten ostettiin yksi iso peitto.
Ei ole ollut mitään peittotaisteluja tai muutakaan vaikka molemmat pyörii aika kiitettävästi öisin. Lapsikin välillä tunkee saman peiton alle, silloin saattaa ahdistaa kun itte nukkuis vähemmällä peitolla ja molemmilla vierustovereilla on peitto korvissa :D
Yksin nukkuessakaan ei se tavallinen peitto riitä, ärsyttää kun kinttu paleltuu joka kylen käännöllä :D

"sssss"
Omat peitot. Tästä oli vasta keskustelu jollain toisella palstalla, siellä jotku olivat ihan ihmeissään että parisängyssä kuuluu olla yhteinen peitto. Muutama vastasi myös että yksi yhteinen normaalikokoinen peitto :D

Fillariina
kolme peittoa: miehellä oma, minulla oma, ja väliin tunkevalla junnulla oma, joka tosin aina öisin ei tuo omaa peittoa mukanaan ja tulee pieremään mun peiton alle, yöks

Sattui ketjuun sitten yksi rehellinenkin ihminen. Viimeistään kumppanin pieru saa kaipaamaan sitä omaa peittoa, juu.

*Toki kukaan palstalla ei piere koskaan sängyssä eikä hikoile (!) vaan siellä vaan nukutaan sylikkäin sykkyrällä romanttisesti. *

:D
Oletko sä yhtään lukenut tätä ketjua? Suurimmalla osalla on omat peitot ja hyvin harva jos kukaan romantisoi siirappisesti omia nukkumistapojaan. Vai pitikö vaan päästä trollaamaan?

:D

Meillä omat mutta johtuu käytännönsyistä. Niihin on enemmän pussilakanoita. Meillä on myös iso peitto mutta vain jouluisia lakanoita siihen... outoa. Mielummin nukuttais yhden ison alla "siirappisesti romantisoiden tykätään nukkua ihot kiinni toisissaan". 2 peittoa vie liikaa tilaakin. Ollaan rauhallisia nukkujia. Tietty mitä se haittaisi nukkua tontuissa ja enekeleissä läpiu vuoden...?

Omat peitot. Nukkuminen on mulle muutenkin hankalaa, hikoilen tuskissani tai olen viluissani. Peitto on milloin missäkin, jalkojen välissä tsi sängyn päässä. Mies tykkäisi nukkua yhden peiton alla ja onkin aina vieraillessa ihan mielissään, jos tarjolla on vain yksi peitto. Sänkykin on mielestään sitä parempi, mitä pienempi.

Omat peitot. Nukkuminen on mulle muutenkin hankalaa, hikoilen tuskissani tai olen viluissani. Peitto on milloin missäkin, jalkojen välissä tsi sängyn päässä. Mies tykkäisi nukkua yhden peiton alla ja onkin aina vieraillessa ihan mielissään, jos tarjolla on vain yksi peitto. Sänkykin on mielestään sitä parempi, mitä pienempi.
Mää varmaan pakenisin sohvalle tommosen vierestä :D Joskin tämänhetkisen vierestä pakenen jo muutenkin, kun meluhaitat on niin kovat :snotty:

"yks vaan"
talvisin meillä on yks iso peitto, tykätään nukkua kiinni toisissamme. mutta kesäks pakko vaihtaa omat peitot, koska se iso peitto niin kuuma (untuva) ja mies hikoilee kesällä ni ei oo kiva nukkua hikisessä miehessä kiinni :) eli molemmat käytössä. paitti ku pikkanen syntyy täytyy varmaa olla pidempää olla omat peitot, että vauva voi nukkua vieressä.

"Kiraki"
Yks iso meille ja yks pieni sänkyyn tunkijalle..Halutaan nukkua yhdessä, mutta joskus ei vaan onnistu kolmannen pyörän takia :D Ja silloin ku mekin oltiin nuoria niin nukuttiin tavallisella peitolla kahdestaan. M;un mielestä sitä pussilakanaa ei oo vaikea vaihtaa, saman verran (vähintään) menee kun pussitat 2 tavallista peittoa :)

Yhteistyössä