The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Shoot a back.
Turn a head around.
Turn, shoot a round.
Stab your gun for fun.
Climb up a Titan.
Shoot his weak spot.
Run.
Wall-run.
Jump.
As one more Titan is done. Pilot slowly rising for delivery of a half-dozen murderous robots!
 
IhQ
Huomenta!

Roskapostista..miulle sitä tunkee s-postiin päivittäin väh.5kpl, deleteä vaan. Yleensä siitä otsikosta näkee jo hyvin että mikä kyseessä.

Eiku töihin, tuossa tunnin päästä..ens viikolla pitäis homman toimia jo harjottelijavoimin, apua. Sanoin tuolle pomolle että aika hurja se on kun luottaa asiat meijän hoteisiin..sanoi että vaikka niin mutta hyvillä mielin on lomille lähdössä :D

Helevetti, mies sairastui tuossa alkuviikosta ja nyt minuu aivastuttaa ja nenä vuotanu eilisestä. Huomenna olis ne tuparit joihin oltais menossa..sikäli mikäli nyt vähänkään terveenä ollaan.
 
mulla on kans noi ulkohommat mutta sisäsiivous ei

kokkaamista taas olis
Toi mun ukkokulta tekee kyllä ihan syötävää perusruokaa, mutta nää juhlavammat teen minä. Äiti ja anoppi on saaneet omat pienet tehtävänsä kun he niin tahtoo osallistua mutteivat oikein jaksa ja tietenkin Neiti Ylioppilas auttaa mua ruuan kanssa. Mr. Bitch on yleensäkin se, joka siivoaa koska hänen työnsä painottuu enempi viikonloppuihin ja mä olen arkisin töissä niin hän sitten pitää talossa perussiisteyden kurissa
 
kahvikirahvi
Mun pitäis kuulemma saada tänään lääkäristä kutsu, ja odottelen soittoa. Taitaa käydä niin että soitan ryhmänohjaajalle infotakseni että lintsailen kenraaliharjotuksista ja käyn vaan huomenna nappaamassa todistuksen koululta matkaan.
 
Hyvää päivää kaikille!:):wave:


Tänään oli nuorimmaisten kevätjuhlat.
Hitto ku ei meinannu suvivirren sanoja enää muistaa.:D

Huomenna olis vielä kirkko ja tokareiden jako, sit sois siinä.:)

Sais lämmetä noi ilmat että pääsis Lintsillä käymään.
Ei siellä kylmällä viittis, vaikka jonotusaika laitteisiin saattas kyllä olla lyhyempi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä