The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meinaakko laittaa tarinaketjuun?
Sää kirjotat nii oivasti että olispas kiva saaha lukea lisää siun tarinoita.:)
En mää tätä laita nettiin, tää on ihan kirjaprojekti minkä oon alottanu 17-kesäsenä. Se vaan jossain vaiheessa jäi jumittamaan kun en halunnut kirjoittaa tietämättä etukäteen kuinka tarina päättyy. En tiedä kyllä vieläkään, mutta ajattelin että siirrän nyt koneelle sen mitä on jo valmiina, niin kai se loppu siitä kehittyy sitten itteksiin.
 
IhQ
:wave: Iltapäiviä!
No nyt ois viikko pulkassa ja pyöräkin kunnossa, pääsee huomenna ajelemaan rientoihin :D
Pyörän kunnostuksesta kiitän kylläkin tuota miestä. Ite laitoin siihen uuden lampun paikoilleen :D
 
Jaa on täällä jo joku...no,ajattelin tulla vain kurkkaamaan ja samalla voinkin sanoa että huomenna on tukka kipeä:snotty: Lähdössä kauppaan ja siitä matka jatkuu iltaa istumaa. Joten ketju on tänään tinkusta vapaa.
 
IhQ
Aapuaa...sanokaas mitä tämmöinen vähän pulleammassa kunnossa oleva täti voi laittaa tupareihin päällensä..vaatteet joo mut vähän tarkemmin. Miten ihmiset pukeutuu kun lähtee pippaloitsimaan? Vissiin jonnekin ovat ehkä mahdollisesti suuntaamassa jos kuka kykenee sit enää, siis baariinkin.
Oon viettänyt nyt aikaa tuol vaatehuoneessa eikä sieltä löydy mitään sen suuntaistakaan missä haluais lähteä "näyttäytymään" :ashamed:
 
Aapuaa...sanokaas mitä tämmöinen vähän pulleammassa kunnossa oleva täti voi laittaa tupareihin päällensä..vaatteet joo mut vähän tarkemmin. Miten ihmiset pukeutuu kun lähtee pippaloitsimaan? Vissiin jonnekin ovat ehkä mahdollisesti suuntaamassa jos kuka kykenee sit enää, siis baariinkin.
Oon viettänyt nyt aikaa tuol vaatehuoneessa eikä sieltä löydy mitään sen suuntaistakaan missä haluais lähteä "näyttäytymään" :ashamed:
Valkoiset housut ja värikäs tunika?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä