The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Hmm, nukkumaan nyt. Jaksaa aamulla nousta taas :wave:

Miun hiukset vaihtoi väriä tänään, ny on semmoiset tummanruskeanpunertavat. Uudessa värissä ei ollu punaista mut entinen väri kuultaa jotenkin alta. Ei haittaa.

Öitä nyt koko poppoolle!!KU
 
kahvikirahvi
Hei muuten ,miten pitkäkaula sun viimenen päivä työharjottelussa meni? mikä fiilis?
Haikea mutta mahtava. Pomo harmitteli että työtilanne ei ole sellainen että ketään voisi nyt palkata, mutta kysyi saako soitella jos apua tarvitaan. Hyvät arvostelut tuli papereihin ja pyysivät käymään ihan muuten vainkin ja aikovat kuulemma muistella mua lämmöllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja tinkuliini
Haikea mutta mahtava. Pomo harmitteli että työtilanne ei ole sellainen että ketään voisi nyt palkata, mutta kysyi saako soitella jos apua tarvitaan. Hyvät arvostelut tuli papereihin ja pyysivät käymään ihan muuten vainkin ja aikovat kuulemma muistella mua lämmöllä.
Pienestä se lähtee,eka sua soitellaan kun joku kipee tai lomalla ja sit kun tarvitaan lisäkäsiä ja hups pian olet talon väkeä. Jalan kun saa oven väliin niin varmasti töitä tarjotaan. Varsinkin hyvälle työntekijälle:)
 
Sain jonkun oudon säpön,en ole avannut enkä avaa mut joku on lisänny mut kontakteihinsa jollekin twoo sivustolle...ei toi sano mulle mitään ja se naisen nimi joka siinä on niin en mä sen nimistä tunne. ja mistä tollanen nyt tuli?!
 
kahvikirahvi
Pienestä se lähtee,eka sua soitellaan kun joku kipee tai lomalla ja sit kun tarvitaan lisäkäsiä ja hups pian olet talon väkeä. Jalan kun saa oven väliin niin varmasti töitä tarjotaan. Varsinkin hyvälle työntekijälle:)
Sepä se ihanteellista oliskin :) Mää nautin kyllä täysin lörpöin rinnoin harjottelusta, ja ihan älyttömän kiva ja mahtava porukka oli siellä. Ikävä tulee kyllä mullekin.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä