Perjantain tiskoteekki!

[QUOTE="kato";29958769]se on kaukana sivilisaation sivystyjsestä ;D[/QUOTE]

Todella, pthyi olkoot!

Maalle kai sois muutettava. Unelmia vielä, toivottavasti joskus mahdollista.:heart:

[video=youtube_share;Yam5uK6e-bQ]http://youtu.be/Yam5uK6e-bQ[/video]
 
Viimeksi muokattu:
9MM
siis ainoo ryhmö mitö kohtaan olin ni oli bb ihmiset aattelin et se on kylmää ja ei kodikasta menoo. kaikki sano et tällä saitilla on niin mut sen takia tulin :D jos jotain en ymmärrä ni otan selvää
 
9MM
mut tiäökkö mikä oli siistii tänään vaikka pakatessa tuubit levis jalkohin ja vaatteisiin siinä sählätessä old pappa hippie sanoin toiselle minkö kuulin keep rockin.

sit ku istuin väsyneenä junas siihen tuli punkki kolmikko joka oli kodikas ni itteekin alko hymyilyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
noh siis jotka kysyy vaan missä ooon duunis minkä koulun oon käynny ja siitä alkaa se jahkailu ja jotka on kiinostuneit pelkist koruist ja tv ohjelmien jauhannasta
ja siis ne kiusaajat :)
Joo mä sekotin jutut.

Siis ajattelitko että täällä saitilla olis kylmiä ihmisiä?

Mun mielestä tääl on aivan ihania ihmisiä, mutta toki aina joukkoon muutama mätä mustikka mahtuu, mutta ei anneta heidän häiritä.=)

Kiva kun tulit tänne!:heart:
 
9MM
Joo mä sekotin jutut.

Siis ajattelitko että täällä saitilla olis kylmiä ihmisiä?

Mun mielestä tääl on aivan ihania ihmisiä, mutta toki aina joukkoon muutama mätä mustikka mahtuu, mutta ei anneta heidän häiritä.=)

Kiva kun tulit tänne!:heart:
ei ku aattelin et täällä mammat on pahasti pihalla :) siis et opetetaan eriarvoisuuden tärkeyttä ja jos et ole koului tai töissä olet paska. toisten ihmisten sättiminen jnee kun kuumotti olla tuolla puistois ainoona miehenä :) muut mammoi nih tulin lukee mitä erilaiset mammat ajattelee hehhe lapsen takii. potkitaan maassa makaavaa päähän sitä tulin kans kattoon mikä se homman nimi on. ku tää mun mielipide jos ei uskalla olla in irl ni täällä kertoo myös paljon itsetään kun saa olla vapaana
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tulipas mieleeni yks reissu pohjoseen.
Kaverit kuunteli pelkästään poppia.
Ihan kiusallani sitten omistajan oikeudella työnsin oman levyn soittimeen.=):LOL:
Ei ollu dancee eikä poppia, ei ollut.:D
[video=youtube_share;kewT1noiQTQ]http://youtu.be/kewT1noiQTQ[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: [sofie.]
ei ku aattelin et täällä mammat on pahasti pihalla :) siis et opetetaan eriarvoisuuden tärkeyttä ja jos et ole koului tai töissä olet paska. toisten ihmisten sättiminen jnee kun kuumotti olla tuolla puistois ainoona miehenä :) muut mammoi nih tulin lukee mitä erilaiset mammat ajattelee hehhe lapsen takii. potkitaan maassa makaavaa päähän sitä tulin kans kattoon mikä se homman nimi on. ku tää mun mielipide jos ei uskalla olla in irl ni täällä kertoo myös paljon itsetään kun saa olla vapaana
En ole ajatellut asiaa noin, mutta voihan se noinkin olla.
 
9MM
siis lis mä oon tällänen myös irl tai noh en kaikkien kaa. sen takii joudun myös komentaan pomoi duuneis :) Mun kaikki omat frendit vetää päihteit. nih tää oli kiva paikka tulla jutteleen otan ite kaikki vaan ihmisinä
 

Yhteistyössä