Miehesi on sairas. Tuo on henkistä väkivaltaa sua kohtaan. Mietippä nyt kannattaako alkaa "korjata" (mun mielestä pilata) noita, kun mies voi keksiä susta aina vaan lisää jotain "vikoja" mitä pitäisi sitten korjata.Plastiikkakirurgin konsultaation jälkeen hankala olla leikkuuttamatta. Nosteli niitä ja näytti missä nännin pitäisi olla (paaaaaljon ylempänä). Rinnan alla liikaa nahkaa ja sekin poistettava. Tulisi sellainen ankkurin näköinen arpi, kun nänniä siirretään + edestä ja alta viilletään nahkaa pois. Olen itse ollut rintoihin tyytyväinen, koska liiveillä ne on ihan näyttävät (80D-75E). Mies sanoo rakastavansa minua riipparinnoista huolimatta, mutta arvatkaa vaan ahdistaako, kun sanoo ettei muuta mielipiteitään. Ei näe niissä sitä kauneutta, mitä moni muu näkisi. Ei voi edes katsoa päin, kun pesen suihkussa alasti esikoista alaspäin kumarrellen... tissit kuulemma roikkuvat niin pahasti siinä asennossa. Seksin aikana en voi tulla päälle jne.
Kumma kyllä, olen jopa toivonut rintasyöpää. Saisi leikkuuttaa koko tissit pois, niin ei olisi ongelmaa. Leikkausriskitkään eivät pelota, kuolema leikkauspöydälle olisi vapautus ulkonäköongelmista. Tissit kun eivät ole varmastikaan ainoa ongelmakohtani.Ei oikein kuulosta rakastavalta aviomieheltä, mitähän tuumaisi rintasyövästä?
Ei ole täydellinen, mutta kuulemma haluaa olla rehellinen ja siksi kertoo minun ongelmistani. On aina ollut mielessään ihmisiä arvosteleva. Vasta viime aikoina kuitenkin alkanut sanoa arvosteluistaan ääneen.Ja kerro nyt miltä sun mies näyttää? Onko hän itse ihan täydellinen ja valmis kaikenmaailman rasvaimuihin ja huulitäytteisiin?