Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Eli antamalla pesää? Sehän oli tuon kundin pakkomielle ja siis kaikkein kauneimmilta vielä? Voi kun minäkin haluaisin auton ja opintopisteitä reippaasti lisää mutta niitä ei minulle anneta:( Jos mun kaveri nyt säälisi mua sen takia eikä kannustaisi muuttamaan omaa toimintaa ja näkemään vaivaa niin ei se auttais mua,jäisin vaan itsesääliin ruikuttamaan. Erityisesti ammattiauttajan täytyy osata olla empaattinen ja katsoa aina eteenpäin.

Ja kyllä valitettavasti sosiaalisiin normeihin pitää sopeutua kaikkialla maailmassa tai saattaa joutua ulkopuolelle.. Oot varmaan kuullut sosiaalistamisesta?
Minä en ainakaan ole puhunut pesän saamisesta, vaan siitä, ettei tällaisia ihmisiä katsottaisi pitkin nokanvartta. Itsekin taisit tuolla aiemmin sanoa, että on jotenkin kummallista, ettei tuon ikäinen ole vielä seksiä harrastanut.
 
säpäle harmaana
Ja mitenkäs hg se empaattisuus onnistuu, jos ei saa yrittää ymmärtää tällaisten tapausten taustoja? Jos joku ammattiauttajan asiakas on tehnyt jotain pahaa, saako tällaista henkilöä mielestäsi auttaa?
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29954310:
Minä en ainakaan ole puhunut pesän saamisesta, vaan siitä, ettei tällaisia ihmisiä katsottaisi pitkin nokanvartta. Itsekin taisit tuolla aiemmin sanoa, että on jotenkin kummallista, ettei tuon ikäinen ole vielä seksiä harrastanut.
Oletko varma että ymmärtäminen tuottaa tuloksia eli sillä saadaan tälläiset joukkosurmat loppumaan? Jotenkin mua ei ainakaan vakuuta kun tämäkin tyyppi oli jo hoidossa ollut ja oli yritetty auttaa ja ymmärtää.
 
Eräsmies
Ei tuota videota voinut pitkälle katsoa näin miehenä, kun myötähäpeä pakotti lopettamaan katselun. Joku hintelä rimpula kehuskelee itseään, vaikka näyttää ihan neitisedältä, yrittää nauraa kolkosti mutta onnistuu saamaan senkin kuulostamaan joltain transun kikatukselta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29954310:
Minä en ainakaan ole puhunut pesän saamisesta, vaan siitä, ettei tällaisia ihmisiä katsottaisi pitkin nokanvartta. Itsekin taisit tuolla aiemmin sanoa, että on jotenkin kummallista, ettei tuon ikäinen ole vielä seksiä harrastanut.
Oliko katsottu vai vaan pelätty? Mua ainakin ahdistais olla kovin negatiivisen ja vihamielisen ihmisen seurassa ja tuntuis kidutukselta joutua olemaan sellaisen kanssa vapaalla.
 
säpäle harmaana
Oletko varma että ymmärtäminen tuottaa tuloksia eli sillä saadaan tälläiset joukkosurmat loppumaan? Jotenkin mua ei ainakaan vakuuta kun tämäkin tyyppi oli jo hoidossa ollut ja oli yritetty auttaa ja ymmärtää.
No niin ja taas mennään äärilaitaan. Ei kannata tietenkään edes yrittää tehdä maailmaa hieman paremmaksi, jos ei ole 100 prosenttista varmuutta, että kaikki mahdollinen paha poistuu.

Eli sinä olet ilmeisesti myös sitä mieltä, että ihan sama vaikka heittelee näille friikeille noita "ole kuin muutkin ihmiset" -letkautuksia? Murhaa ne jos on murhatakseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29954331:
Ja mitenkäs hg se empaattisuus onnistuu, jos ei saa yrittää ymmärtää tällaisten tapausten taustoja? Jos joku ammattiauttajan asiakas on tehnyt jotain pahaa, saako tällaista henkilöä mielestäsi auttaa?
No elä nyt jaksa….

Työssä tietysti ymmärrettään jne mutta se nyt ei varmasti ollutkaan se ongelma vaan ne kaverisuhteet ja ettei vastakkainen sukupuoli ollut kiinnostunut!
 
Huutelen puskista
Alkuperäinen kirjoittaja Eräsmies;29954339:
Ei tuota videota voinut pitkälle katsoa näin miehenä, kun myötähäpeä pakotti lopettamaan katselun. Joku hintelä rimpula kehuskelee itseään, vaikka näyttää ihan neitisedältä, yrittää nauraa kolkosti mutta onnistuu saamaan senkin kuulostamaan joltain transun kikatukselta.
Onneksi ei enää tarvitse katsoa ja kuunnella, koska tämä sairas ihminen onnistui sentään tappamaan itsensä. Harmi, että vei mukanaan viattomia sivullisia.

Minulla on kokemusta Asperger-diagnosoiduista vain työni kautta, joten aika ohueksi jää tietämys.
 
säpäle harmaana
Oliko katsottu vai vaan pelätty? Mua ainakin ahdistais olla kovin negatiivisen ja vihamielisen ihmisen seurassa ja tuntuis kidutukselta joutua olemaan sellaisen kanssa vapaalla.
No en minä tästä tapauksesta tiedä, mutta tuo yksi ketjun henkilö, joka jollain tasolla samaistui tähän henkilöön kyllä koki saaneensa tällaista kohtelua. Ja palstahan sen myös todisti.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29954350:
No niin ja taas mennään äärilaitaan. Ei kannata tietenkään edes yrittää tehdä maailmaa hieman paremmaksi, jos ei ole 100 prosenttista varmuutta, että kaikki mahdollinen paha poistuu.

Eli sinä olet ilmeisesti myös sitä mieltä, että ihan sama vaikka heittelee näille friikeille noita "ole kuin muutkin ihmiset" -letkautuksia? Murhaa ne jos on murhatakseen.
En ole vakuuttunut että ymmärtäminen edes vähentää noita tapauksia.
Nykyisin ollaan niin että mutä hullunpi tyyppi, sitä enempi pitäs olla mielinkielin ettei vaan pommiliivit laukee tai muuta vastaavaa. Kannattaa varmaan itsekin alkaa hulluksi niin saa kivoja päähäntaputteluja ja ymmärretään aina vaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
säpäle harmaana
En ole vakuuttunut että ymmärtäminen edes vähentää noita tapauksia.
Nykyisin ollaan niin että mutä hullunpi tyyppi, sitä enempi pitäs olla mielinkielin ettei vaan pommiliivit laukee tai muuta vastaavaa. Kannattaa varmaan itsekin alkaa hulluksi niin saa kivoja päähäntaputteluja ja ymmärretään aina vaan.
Aijaa. Että parempi sitten varmuuden vuoksi olla ilkeä? Kun on sillä ne pommiliivit kuitenkin?
 
Huutelen puskista
En ole vakuuttunut että ymmärtäminen edes vähentää noita tapauksia.
Nykyisin ollaan niin että mutä hullunpi tyyppi, sitä enempi pitäs olla mielinkielin ettei vaan pommiliivit laukee tai muuta vastaavaa. Kannattaa varmaan itsekin alkaa hulluksi niin saa kivoja päähäntaputteluja ja ymmärretään aina vaan.
Mä oon tässä sun kanssasi kerta kaikkiaan samaa mieltä. Ei lisättävää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29954370:
Juurihan sinä sanoit, miten puistattavaa on, kun tässä pohditaan näitä taustoja ja jopa ymmärretään.
No sä kirjoitit ymmärtäväsi epätoivon, noh niin kai jokainen. Mitäs se nyt auttaa? Eikö ole päivänselvää että tekijä voi huonosti ja oli täynnä kaikenlaista katkeruutta?
 

Yhteistyössä